7 lutego 2015

Halo ! :)

Witam po długiej przerwie!
Witam szczególnie obserwujących, którzy mimo mojej nieobecności, w dalszym ciągu mnie obserwują.

Postanowiłam skrobnąć coś małego od siebie. 
Jak tam moje włosy? Mają się w miarę dobrze. Kolor już jest stały, niezmienny od dobrego roku, może ponad. Nie planuję żadnych zmian. Jest idealny! 
Co 2 miesiące maluję jedynie odrosty.
Pielęgnacja okroiła się tylko do odżywek, masek co mycie - czyli codziennie, bądź co 2 dni.
Po umyciu - serum, olejki.

Włosy oczywiście zapuszczam. Poniżej drobna aktualizacja włosów, z małym miszmaszem na głowie.



 Pozdrawiam!
Patrycja


4 komentarze:

  1. Ale Ci włoski urosły !! :) Pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie fryzury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy :) muszę się w końcu nauczyć robić jakiś fryzur ;) bo umiem tylko koka i kucyka :D Czekam na kolejnego posta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fryzurka i zadbane włoski. Super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...