23 lutego 2013

Porównanie miesięcy: styczeń-luty


Dziś, 23.02.2013, w dniu moich 21-ych urodzin, pokazuję Wam porównanie miesięcy styczeń - luty.
 Luty przyrównałam jednak i do stycznia, i do grudnia. 

Przez ten miesiąc włosy nie urosły dość dużo. Nie stosowałam praktycznie żadnych przyśpieszaczy. 
Jedynie raz wtarłam olej musztardowy, raz olejek Khadi. 
Piłam w małej ilości pokrzywę i w rożnych ilościach łykałam CP, kiedy mi się o nich przypomniało.

Jednak patrząc na zdjęcie z grudnia - przyrost włosów jest znaczny.



 Włosy z lutego nie są wyprostowane. Są świeżo umyte i wysuszone. Przy okazji więc możecie zobaczyć, jak wyglądają moje włosy właśnie bez prostownicy :) One czasami potrafią ładnie się wyprostować same.

Końcówek od grudnia nie podcinałam.

23 komentarze:

  1. śliczne włosy;) zazdroszczę niezniszczonych końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to Wszystkiego najlepszego ;**
    A po drugie to ładne masz włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam dzisiaj urodziny:D:D
    Wszystkiego najlepszego -i jeszcze piękniejszych włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie urosły i ślicznie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) Wiem, że pewnie powinnam zrobić podobną rewolucję - ściąć sporo włosów, ale jakoś nie mogę się do tego przekonać :/ Widać, że Tobie to bardzo pomogło, włosy znacznie zdrowsze, świetnie odżywione. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przyrost! Zmniejszyła się odległość od pieprzyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak tak patrzę na zdjęcia to widzę że prostownica wcale nie jest Ci potrzebna bo i tak włosy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego!:))
    Włosy ładnie rosną i szczerze podobają się mi lutego takie trochę pofalowane:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana-1000 latek.Włoski pięknie urosły,a ja myślę o ścięciu takim ja Ty na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! :) Włosy coraz bardziej błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w tym roku kończę nieszczęsne 21 :) wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń, nie tylko kosmetycznych :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie Ci się układają bez prostownicy ;)
    i wszystkiego naj ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Prostownica wysusza włosy dlatego lepiej jest wyciągać je na szczotkę i używać przy tym sprayu prostującego albo mleczka.
    Masz bardzo ładne,zadbane włosy;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale urosły! I widać, że są błyszczące i miękkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty Patrycja wiesz, że uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kibicuje ci bo sama jestem w trakcie zapuszczania i wydaje mi się że nic nie rosną

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wyraźnie widać efekty!
    Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...