10 lutego 2013

Podsumowanie tygodnia (23)



4.02. Poniedziałek
nic

5.02. Wtorek
M:
szampon rewitalizujący kolor Joanna
O: maska Stapiz Sleek Line repair
Oh: olejek rycynowy
O na noc: olej arganowy

6.02. Środa
 
M: szampon rewitalizujący kolor Joanna
O: maska bananowa Scandic;
odżywka b/s len i rumianek Joanna Naturia

7.02. Czwartek
nic

8.02. Piątek
O na noc: olej arganowy

9.02. Sobota
 
M: szampon rewitalizujący kolor Joanna
O: maska bananowa Scandic;
odżywka b/s len i rumianek Joanna Naturia
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

10.02. Niedziela
O na 4h: olejek Khadi w skórę głowy;
olej arganowy na całą długość włosów


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Zużywam maskę bananową Scandic. Tak jak do tej pory - będzie kolejna recenzja maski, tym razem właśnie bananowej.

2. Wracam do olejku Khadi. Kuracja druga.

3. Kolej na olej arganowy.


7 komentarzy:

  1. Daj znać jak sprawuje się olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymałam olejek khadi na skalpie dwie godzinki i niestety tak jak sie spodziewałam wypadło mi więcej włosów. Chyba pozostanę przy wcierkach, a olejki zostawię na długość..

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wreszcie kupić khadi... lista zakupów ciągle rośnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdziła u Ciebie ta maska bananowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem recenzji maski bananowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też rozpoczęłam w tym tygodniu kolejną kurację olejkiem Khadi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...