3 lutego 2013

Podsumowanie tygodnia (22) i farbowanie włosów!



1 lutego ponownie pofarbowałam włosy. 
Ostatni raz było to rozjaśnianie włosów pasemkami u fryzjera (21 grudnia). 
Tym razem była to farba Joanna Naturia, kolor: szlachetna perła.

Efekt:



Ciemne refleksy drogeryjną farbą nie dają się zbytnio rozjaśnić, a szkoda.
Włosy nie ucierpiały :)
Kolejne farbowanie za miesiąc. 


28.01. Poniedziałek
M: szampon rewitalizujący kolor Joanna
O: maska do włosów suchych i zniszczonych Biovax
 

Oh: jedwab CHI
O na noc: oliwka BDFM

29.01. Wtorek
 

O: maska nawilżająca Bioetika 
M: szampon porzywowy Barwa
O: maska Sleek Line Stapiz repair

30.01. Środa
 

M: szampon Garnier olejek awokado i masło karite 
O: maska Sleek Line Stapiz repair 
Oh: olejek rycynowy

31.01. Czwartek
 

M: szampon Garnier olejek awokado i masło karite 
O: maska Sleek Line Stapiz repair 
Oh: jedwab CHI 
O na noc: oliwka BDFM

1.02. Piątek
 

M: szampon Garnier olejek awokado i masło karite
 O: maska Sleek Line Stapiz repair
 Oh: jedwab CHI

FARBOWANIE
 

O: maska Sleek Line Stapiz repair;
olejek rycynowy;
odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna

2.02. Sobota

Oh: jedwab CHI
 

O na noc: olejek rycynowy

3.02. Niedziela
 
M: szampon rewitalizujący kolor Joanna
O: maska Sleek Line Stapiz repair;
odżywka b/s len i rumianek Joanna Naturia 


17 komentarzy:

  1. mam w planach zakupienie maski Bioetika, czytałam Twoją wstępną recenzję o tym produkcie, nadal nie zmieinłaś co do niego zdania?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest cała recenzja: http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2013/01/intensywnie-nawilzajaca-maska-bioetika.html

      Usuń
  2. Chyba kupię tego Biovaxa ;)) Ładnie wyszło ^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać porównania ich na długości!!!
    Serduszko, nie gniewaj się, ale mam wrażenie, że tamten kolor bardziej mi sie podobał. chyba że to ujęcie jest inne...jak zobaczę porównanie, będę wiedziała pewnie jaka jest różnica dokładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz być spokojna :) Nie ma dużej różnicy. A aparat robił za każdym razem inne ujęcia koloru włosów :)

      Usuń
  4. Kolor wyszedł super ! Ładniej Ci w jaśniejszych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne włoski i kolor też.Co do farbowania,wybrania farby, mam mega dylemat-roślinne farby czy chemiczne?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ta farba wychodziła ruda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszym zdjęciu mi się bardzo podoba efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt bardzo mi się podoba,jest ciekawie ale nie sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowo wyglądają! widać, że odżywione;D jest różnica:))

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki blask! też chcę takie włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. I just love this blog ur hair is lovely btw xxxx

    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...