5 lutego 2013

maska Stapiz Sleek Line repair and shine



MASKA REGENERUJĄCA Z JEDWABIEM I WYCIĄGIEM Z PESTEK SŁONECZNIKA

Do włosów suchych i po zabiegach chemicznych. 

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimmonium Chloride, Isopropyl Myristate, Hlianthus Annuus, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Hydrolyzed Silk, Butylene Glycol, Malic Acid, Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract, Actinidia Chinensis Fruit Juice, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Juice, Citrus Paradisi Fruit Juice, Pyrus Malus Fruit Juice, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylaraben


Czytający mojego bloga wiedzą, co najbardziej oczekuję od masek do włosów. Jest to: wygładzenie, zniwelowanie puchu, sypkość i miękkość włosów.
 Do tego liczy się też zapach maski.

Po krótce. Ta maska to robi. Ma super działanie, robi to co chcę w krótkim czasie - wystarczy 10 minut trzymania jej na włosach. Zapach jej bardzo mi się podoba. Guma balonowa. Lubię się w takich zapach. Czuć go na włosach bardzo bardzo długo i jest zachwalany wśród znajomych, którzy go czują :)

Wydajna, wystarczyła mi na kilkanaście dobrych użyć. 

Byłyście pod wrażeniem wygładzenia moich włosów, gdy pokazałam Wam 3 lutego efekt farbowania włosów - to właśnie dzięki tej masce :)

 Jest ona dla mnie alternatywą odżywki do włosów Aussie reconstruction KLIK. Mają identyczne działanie i zapach. 
Cieszę się, że znalazłam tańszą opcję. 

Czy kupię ją ponownie? Owszem. Tym razem większe opakowanie, 1000 ml.

21 komentarzy:

  1. kiedyś kiedyś miałam ten produkt i nawet go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. a widziałaś je może gdzieś stacjonarnie czy kupujesz przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ją w takiej drogerii u siebie na podkarpaciu.

      Usuń
    2. też jestem z Podkarpacia, a szukam tej maski stacjonarnie;) jak się nazywała ta drogeria?

      Usuń
  3. gdzie można ją dostać ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś ją miałam jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę gdzieś poszukać tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w najbliższym czasie będę miała odlewkę tej maski, jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :) widuję ją w sklepach, ale jakoś zawsze miałam coś innego do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ją w HEBE.
    Ale ja już nie kupuję takich dużych masek.
    Mam np. Kallos Vanilla i bardzo trudno mi ją zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie skusze się na to super wygładzenie tylko chciałabym spotkać ją stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna maska, mam na ostatnie użycie i pewnie przy okazji wizyty w hebe kupię ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham je i ich zapach. Tak żałuję, że nie mam ich nigdzie stacjonarnie a zawsze zapominam zamówić i zdążę już kupić coś innego :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba muszę się w nią zaopatrzyć, bo szukam jakiegoś kosmetyku, który upora się z puszącą się górną warstwą, a skoro u Ciebie tak świetnie się spisuje, to może warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja fryzjerka ma szampon i odżywkę z tej serii i mam po nich super wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jej nigdzie:( aktualnie ślinię się do l'biotici :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie od prawie roku... ale obecnie jestem w trakcie denka i nie mogę kupić żadnej maski ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze wiedzieć,że jest dobra
    teraz mam kallos latte 1000ml i starczy mi na baaaaardzo dlugo :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, czy lepszy Stapiz czy Bioetika... Chyba będzie trzeba potestować :) Wszystko, byleby coś na puszenie pomogło i dociążyło te kłaczątka. W każdym razie skusiłaś mnie na obie już!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam was Drogie panie. Ja także używam tej Maski i muszę Przyznać że rezultaty naprawdę mnie fascynują ;) . niesamowicie Pachnie w wielu salonach Fryzjerki używają tej Maseczki na Włosy a Można ja kupić w sklepie fryzjerskim ja kupiłam duże opakowanie i dałam 21zł Polecam .! Włosy są lśniące i pięknie pachną u mnie również wiele znajomych się pyta czym myję włosy że mam tak ładny zapach ;)) . Jak mi się skończy opakowanie to kupię drugie i nie zamienię tej maseczki nażadną inna;) Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...