1 lutego 2013

DENKO - styczniowe zużycia


Kolejne spore denko w mojej 'karierze' blogowej :) 
W styczniowym znalazły się podwójne kosmetyki, a to dlatego, że jedne mam w swoim domu rodzinnym, drugie w drugim mieście, gdzie się uczę.


1. BEBEAUTY SPA sól do kąpieli. odżywiająca z proteinami mlecznymi. miód i mleko - kupiłam ją w Biedronce za małe pieniądze po przeczytaniu kilku bardzo dobrych opinii na jej temat. Niestety ja się z tym produktem nie polubiłam. Zapach mocno chemiczny, dość nieładny. Wystarczyła mi tylko na 3 użycia. Nie odczułam przyjemności, gdy miałam ją w wannie. Z resztą - sól ta tępo się rozpuszcza w wodzie.
nie kupię ponownie

2. BIOVAX maska do włosów suchych i zniszczonych - OPINIA TU
kupię ponownie

3. BIOETIKA Creme maska nawilżająca OPINIA TU
kupię ponownie

4. GLORIA maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych - tylko raz użyłam jej solo - nie widziałam żadnych efektów, dlatego kolejne podejścia do niej były już z dodatkami, tj. pantenol, oleje czy miód. Niestety ona i do tego się nie nadaje. Ma za rzadką konsystencję, spływa z włosów po szyi. Mam jeszcze jedno jej opakowanie, ale więcej...
nie kupię ponownie

5. BATISTE suchy szampon - OPINIA TU
Mam ochotę na inne warianty zapachowe, dlatego...
może kupię ponownie 

6. FARMONA odżywka do włosów i skóry głowy Jantar (wcierka Jantar) - ajjjj moje ukochane. OPINIA TU. Jednak opinia ta jest już dość stara. Dodam, że wcierka ta wzmacnia dodatkowo nowe bejbiki, które dzięki niej wyrastają. Włosy u nasady robi takie.. jedwabiste, sypkie i błyszczące w dotyku, z resztą i w wyglądzie też, że żałuję, że tego nie może zrobić z resztą włosów na długości (z końcówkami, końcami).
kupię ponownie

7. balsam do kąpieli Babydream Fur Mama - lubię go bardzo za kilka rzeczy: dodany do kąpieli, fajnie zmiękcza wodę, a dodatkowo nawilża ciało i pięknie pachnie; myje włosy bardzo dobrze, nie plącząc ich przy tym. Fajna mleczna konsystencja. Jest moim pewniakiem.
kupię ponownie 

8. płyn do higieny intymnej Facelle sensitive - stosowałam go: 
- głównie do mycia włosów, ale przestałam (więcej o tym TUTAJ)
- do oczyszczania twarzy (TUTAJ)
- do jego podstawowego zadania
kupię ponownie

9. ISANA kokosowy żel pod prysznic - bardzo go lubię, zużyłam już 3-4 opakowania tego produktu. Przyjemniaczek. Tani.
kupię ponownie

10. ISANA szampon Satynowy Blask mini - nie zdążyłam sobie wyrobić zdania o tym szamponie, myje, ale brzydko pachnie i raczej...
nie kupię ponownie

11. AVON Foot Works wygładzający scrub do stóp. granat i czekolada - w każdym denku pojawia się coś z tej serii. A to dlatego, że miałam pewien 'show' na te produkty jakiś dłuższy czas temu i niestety teraz muszę to wszystko pozużywać. Ale to już końcówka :)
Bardzo słabe tarcie, mało czekoladowy zapach.
nie kupię ponownie

12. AVON Foot Works nawilżający krem do stóp. granat i czekolada - to co wyżej, plus słabe nawilżanie
nie kupię ponownie

13. INGRID idealface. luksusowy jedwabisty fluid - gęsta konsystencja, ale bardzo lubię to we fluidach; super krycie! Wytrzymuje dość długo na buzi, wystarczająco dla mnie.
 Niestety ma tak bardzo głupie opakowanie, że to go praktycznie dyskwalifikuje. Nie ma w środku rurki do pompki, nie da się go wyciskać pompą. Trzeba odkręcać pompkę i paluchami jakoś wydostać fluid. Nie ma możliwości na całkowite jego wykończenie. 
Jednak ze względu na to, co robi z moją buzią...
może kupię ponownie 

14. SEPHORA dwufazowy płyn do demakijażu oczu - spełniał swoje zadanie przyzwoicie. Jednak są lepsze produkty. Dostałam go i ...
nie kupię ponownie

15. VERONA SPA WELLNESS. antycellulitowy profesjonalny koncentrat do ciała z efektem lasera. magnolia i cashmere - niestety nie wyrobiłam sobie o nim zdania.Mam go już od może roku i używałam do na raty - bardzo rzadko i na dodatek z mamą. Dlatego o efektach nie mogę nic powiedzieć. Jedynie mogę wspomnieć o zapachu, który jest bardzo mocny, słodko-kwiatowy. Przez niego zraziłam się na początku do jego stosowania. Nie chłodzi ciała w żaden sposób. I raczej...
nie kupię ponownie

16. PERFECTA Bronce. balsam do ciała stopniowo brązujący - zdecydowanie stopniowo i wolno brązuje. Kolor nadaje dopiero po 2-3 użyciach. Delikatny brąz. Jenak już po 4-5 jest to dość mocny pomarańcz. Nie pozostawia na szczęście w żaden sposób smug. Wydaje mi się, że jest to dobry bronzer dla początkujących, dla zaczynających przygodę z tego typu produktami. Ma przepiękny budyniowo-czekoladowy zapach! Nie śmierdzi bardzo po aplikacji spaloną skórą.
może kupię ponownie

17. LISTERINE płyn do płukania jamy ustnej - według mnie najlepsze płyny.
kupię ponownie

I to byłoby na tyle. Jeśli chciałybyście się podzielić ze mną opinią któregoś z w/w kosmetyków - piszcie śmiało niżej :)


23 komentarze:

  1. Ja tej soli z Biedronki używam do moczenia stóp i mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duże denko :) Używam listerine i również uważam go za najlepszy płyn do płukania ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu kupić płyn BD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne denko. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tego kochana c sie uzbierało

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo się tego uzbierało! ja niestety po Facelle używanym jak szampon zaczęłam się strasznie drapać, ale początki były bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A miałam ochotę na Glorię :( balsam z Perfecty miałam i bardzo mi się spodobał. Właśnie! Czas się trochę 'opalić' przed wiosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dużo zużyłas! ja jeszcze nie opublikowałam swojego denka ale będzie trochę mniejszE:)

    OdpowiedzUsuń
  9. również lubię isana kokos, jantara i listerine - żaden inny płyn mu nie dorównuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo tego,brawo! Teraz uzupełnianie zapasów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałoby się zdecydowanie uzupełnić zapasy, ale trzymam się póki co jeszcze od tego z daleka :P

      Usuń
  11. O rany, ale denko, można powiedzieć, że DNO wręcz :D ja nie zużywam w takim tempie jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łooo ! To moje z 6 miesięcy tak wygląda hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne denko:D a ja muszę w końcu kupić tego Biovaxa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo zużyłaś, wow :) jest miejsce na nowe rzeczy heh
    Listerine zgadzam się najlepsze płyny ale co do soli z biedronki to mi starczyła na wiele użyć i ja je lubiłam bo intensywnie pachniały i umilają kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi nie pod pasował ten Biovax :(
    Jestem ciekawa tej maski z Bioetiki.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same fajne rzeczy!Przymierzam się do zakupu bioetiki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...