24 lutego 2013


11 komentarzy:

  1. Witam, fajny blog, dołączam ;))
    uczę się w 3 kl technikum fryzjerskiego więc mamy podobne zainteresowania;))
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy ja się nauczę czegoś takiego?:( Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające !!! Też ostatnio kombinuję z tymi warkoczami, ale taki mi jeszcze nie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc na żywo nie widać żółtego odcienia, jest on zdecydowanie beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie piekła za pierwszym razem, kiedy nałożyłam ją na dość świeże włosy :) Teraz czekam aż się dobrze przetłuszczą i dopiero wtedy ją nakładam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...