13 stycznia 2013

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (19) + uzupełnienie mojej włosowej historii


Hej, informuję, że uzupełniłam posta z historią moich włosów od 2009r. do teraz. Zatrzymała się ona na lipcu 2012r., ale uległo to już poprawie. 
Zapraszam serdecznie! :)

KLIK




*     *    *

 M - mycie
O - odżywienie
Oh - ochrona

6.01. Niedziela
M: szampon pokrzywowy Barwa
O: maska nawilżająca Crema Bioetika
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

7.01. Poniedziałek

M: suchy szampon Batiste

8.01. Wtorek

M: szampon Isana
O: maska nawilżająca Crema Bioetika

9.01. Środa
wcierka: Jantar
O1: oliwka migdałowa HiPP
M: płyn Facelle
O2: maska nawilżająca Crema Bioetika 

10.01. Czwartek
nic

11.01. Piątek
M: szampon pokrzywowy Barwa
O: maska Gloria + miód
wcierka: Jantar

12.01. Sobota
wcierka: Jantar
O1: maska Gloria
M: płyn do kąpieli BDFM
O2: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych

13.01. Niedziela
 wcierka: Jantar


10 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają teraz bardzo zdrowo i lekko :) Ale jak widac po pielęgnacji nic im nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie prezentują się Twoje włosy, ładne, gęste i zadbane, jest świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie dziś wprowadzę do swoje pielęgnacji jantar. Mam nadzieję, że się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze,jak podobają mi się Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twoja włosowa historia , najbardziej podoba mi się kolor z 20.09.2012

    OdpowiedzUsuń
  6. Końcówki wyglądają na bardzo zdrowe!
    też muszę sie o takie postarac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu widać, że są zdrowe i odpowiednio pielęgnowane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...