27 stycznia 2013

Podsumowanie tygodnia (21), olej musztardowy - opinia po pierwszym użyciu, fryzura - koczek




NIŻEJ...
 M - mycie
O - odżywienie
Oh - ochrona

21.01. Poniedziałek 
M: płyn BDFM 
O: maska nawilżająca Crema Bioetika;
odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna 
Oh: jedwab CHI 
wcierka na noc: Jantar 
O na noc: woda z siemienia lnianego

22.01. Wtorek 
 
M: płyn BDFM 
O: maska nawilżająca Crema Bioetika;
odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna
Oh: jedwab CHI 
 wcierka na noc: Jantar 
O na noc: oliwka Babydream

23.01. Środa 
 
 M: szampon pokrzywowa Barwa 
 O: maska nawilżająca Crema Bioetika 
Oh: jedwab CHI

24.01. Czwartek
 
M: płyn BDFM 
 O: maska nawilżająca Crema Bioetika;
odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna 
 Oh: jedwab CHI

25.01. Piątek
 
 M: suchy szampon Batiste

26.01. Sobota
 
 M: płyn BDFM 
O: maska nawilżająca Crema Bioetika;
odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna
 wcierka i O na noc: olej musztardowy

27.01. Niedziela
M/O: balsam Mrs Potters aloes i jedwab



MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Sporo kosmetyków w tym tygodniu pokończyło mi się. W tym:
- płyn do kąpieli Babydream Fur Mama - który jest dla mnie chyba najlepszym delikatnym myjadłem do włosów. Trzeba się zaopatrzyć w kolejną butlę!
- wcierka Jantar - niezastąpiona. Lubię to jak mi nawilża skalp i włosy u nasady. Mnóstwo kuracji nią już przeszłam, będą kolejne na pewno!
- maska nawilżająca Bioetika - klik
- suchy szampon Batiste - klik

2. W poniedziałek użyłam wodę z siemienia lnianego. Moczyłam siemię, bo robię z niego kiełki. Dość kiepsko mi to wychodzi, ale czekam aż wyrosną!




3. Wczoraj miałam pierwszy raz z olejem musztardowym Dabur. Zapach typowo musztardowy. Mam to szczęście, że musztardę bardzo lubię. Często smaruję sobie samą kromkę chleba nią i tak jem. Smakowite!
Olej bardzo fajnie się wciera w skalp, a tym bardziej rozprowadza na długości włosów. Nie trzeba go dużo. Zostawia włosy takie śliskie, jedwabiste  w dotyku (po nałożeniu oleju).

Udało mi się go zmyć jedynie balsamem do włosów mrs Potters aloes i jedwab.

Po tych produktach, włosy mają prawo być dociążone i takie były po wysuszeniu. Do tego miłe
w dotyku i bez puchu :)



  
-      -      -

  
 FRYZURA Z INSTRUKCJI ONCE BEAUTIES 
Mam trochę za krótkie włosy do jej zrobienia, bo wychodzą mi, ale odpowiednie wepchnięcie włosów i spięcie ich, może spowodować że włosy jednak będą się utrzymywać w koczku :)




12 komentarzy:

  1. bardzo ładna fryzura, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bardzo płyn do kąpieli Babydream Fur Mama lubię a fryzurka super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja liczę na to, że w lutym zdenkuję kilka masek :) używam Naturii wersji z pokrzywą i zieloną herbatą. Ciekawe jakby się sprawdziła na moich włosach wersja z miodem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w przypadku Twoich włosków olej musztardowy to na prawdę strzał w 10, oby nie za czesto, bo się gady przyzwyczają :D piękna fryzura :))) ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest ten koczek, wydaje się prosty i nieskomplikowany, więc muszę wypróbować na swoich kłakach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest strasznie fajny i łatwy, czekam aż mi włosy podrosną, to nie będą mi z niego wychodzić :)

      Usuń
  6. ooo jaka fajna fryzura:) coś na bazie mojego kucyka przekładanego:D jutro przetestuję na egzamin z budownictwa:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam olej sezamowy, ale jeszcze go nie użyłam
    oleje trudno wykończyć, a chociaż jeden niech się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skoro tak czuć to chyba nie kupię tego olejku...
    a fryzurka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, przy aplikacji w ogóle go nie czuję. Na włosach jedynie może parę minut, później zapach wietrzeje, bądź się do niego przyzwyczajam. Nie jest źle!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...