11 stycznia 2013

Nowość: Tangle Teezer Compact, Missha M Perfect Cover BB Cream 21.


Hej, dzisiaj przychodzę do Was z informacją taką, że i ja mam TT. Nie myślałam, że kiedyś sobie go kupię, ponieważ nie czułam nigdy potrzeby, by go mieć. Ale przewyższyła chęć masażu głowy nim oraz robienia większej objętości włosów na głowie ;)
Kupiłam tę szczotkę na stronie producenta, z -10% od Kulki (dziękuję Kochana!), płacąc 58,50 zł.

Drugi zakup to już nie nowość w mojej kosmetyczce. Jest to trzecie opakowanie BB Cream (Missha M Perfect Cover BB Cream) 20ml w kolorze 21. Zawsze kupowałam go na allegro do kwoty 40zł z przesyłką. Pierwszy miałam na wakacjach 2011 roku, a gdy mi się skończył, kupiłam kolejny. Było to już koło października 2011r. Zrobiłam sobie od niego przerwę, sama nie wiem dlaczego. Może kwota o tym przesądziła :)
Uwielbiam go. Prawdziwy BB Cream. Na pewno poświecę mu osobny, dokładny post, bo już wystarczająco wyrobiłam sobie o nim zdanie :)







21 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tych BB kremów ;) miałam do czynienia z próbką Garniera i był.... tragiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Missha to prawdziwy BB cream, chiński.
      Nie należy go porównywać do dostepnych w Polsce BB Cream :)

      Usuń
    2. Prawdziwe kremy BB to chyba raczej Koreańskie...
      Mylę się?

      Usuń
    3. Chiński? ugh, widać stosujesz, wypowiadasz się a nie wiesz nic :)
      Pomysł BB kremów wymyślili niemcy jako krem leczniczy. Podchwycili to azjaci z czego przodują w tym jak na ten czas koreańczycy :)

      Usuń
  2. też się w końcu skusiłam na TT i na razie nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak się spiszę szczotka na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję kremu BB ;)
    a nad zakupem TT zastanawiam się od dłuższego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, ja też czekam na przesyłkę z TT, bo zamówiłam w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa Twojego zdania na temat TT

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba się jeszcze na nię nie zdecyduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja nie-kompaktowa po tygodniu noszenia w torbie wygląda tragicznie ;) żałuję że nie wzięłam kompaktu, ale też z drugiej strony jest sporo mniejszy... :P ach te wybory, daj znać jak się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już od roku używam TT ale w zwykłej wersji i jestem bardzo zadowolona, jak czasem zdarzy mi się chwycić za zwyczajną szczotkę to różnicę widać i czuć ogromną! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bloggerki i vlogerki kusicie tym TT

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam od swojego chłopaka TT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. TT kiedyś znajdzie się w moich łapkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam TT ale przy obecnych falach to nie bardzo mam jak używać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja też używam misshy :) mam na blogu 'recenzję' a w zasadzie głównie zdjęcia żeby zademonstrować kolor i krycie.:) zawsze na lato kupuję 23, teraz właśnie czekam na 21, zwlekałam z zakupem bo mam jeszcze sporo 23 ale jednak trochę za ciemna jest na zimę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...