24 grudnia 2012

Wyniki rozdania na gwiazdkę!


 
Na początku chciałabym Wam życzyć spokojnych, przyjemnych, radosnych świąt Bożego Narodzenia, mnóstwa prezentów (tych kosmetycznych i tych nie), wytrzymałości ze swoimi włosami i pielęgnacją na nowy rok. 
Sukcesów we WŁOSOMANIACTWIE!

Życzę Wam tego z całego serca! :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz zaległe wyniki rozdania. Zgłosiło się 19 osób, z czego pomysły na wygląd mojego bloga wysłało tylko 8, więc nagrodę wybrałam wśród tych 8 osób.



OILMEDICĘ OTRZYMUJE:



Za to, że poradziła mi najwięcej co do bloga. 
Jej pomysły i uwagi okazały się być dla mnie najpotrzebniejsze.

Serdecznie Ci gratuluję! Już skrobię do Ciebie e-mail po dane do wysyłki :)

6 komentarzy:

  1. J-jestem w szoku...
    Szczególnie, że wiele moich uwag średnio przypadło ci do gustu...
    DZIĘ-KU-JĘ!!!
    Wesołych Świąt, kochana!^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...