29 grudnia 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (17) i ... kryzys?

O - odżywienie
M - mycie
Oh - ochrona

23.12. Niedziela
O1: odżywka Aussie reconstruction
 

M: szampon Alterra brzoskwinia i pszenica
O2: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

24.12. Poniedziałek
 

O1: oliwka BDFM 
M: szampon Alterra brzoskwinia i pszenica;
szampon pokrzywowy Barwa

 O2: maska repair Sleek Line Stapiz
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

25.12. Wtorek
 

O1: odżywka Garnier olejek awokado i masło karite 
M: szampon pokrzywowy Barwa
 O2: maska repair Sleek Line Stapiz
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

26.12. Środa
 

M: szampon pokrzywowy Barwa 
O: maska repair Sleek Line Stapiz
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

27.12. Czwartek
 

M: balsam do kąpieli BDFM
 O1: maska do włosów suchych i zniszczonych Biovax
O2: odżywka b/s Joanna Naturia miód i cytryna

28.12. Piątek
O na noc: oliwka BDFM

29.12. Sobota
M: szampon pokrzywowy Barwa
O na 2h: maska: siemię lniane (żel) + maska Gloria
2:1
wcierka: Jantar


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. W tym tygodniu codziennie myłam włosy. Mocno mi się przetłuszczały. Nie wiem czy spowodowane jest to przesuszeniem po rozjaśnianiu, czy czymś innym. Dla przykładu: w czwartek po południu myte włosy - w piątek rano już tłuste u nasady.
Być może włosy są już przeciążone maskami. Być może :)

2. Zdenkowałam szampon brzozowy Barwy, kupiłam pokrzywowy do włosów przetłuszczających się. No i przetłuszczają się szybciej.

3. Dzisiaj pora na maskę z siemienia lnianego. Moje krótkie włosy jeszcze tego nie miały. Dłuższym serwowałam ją raz w tygodniu. 
Potrzebuję błysku, mam nadzieję, że i tym razem go osiągnę.

4. Kondycja moich włosów po rozjaśnianiu pozostawia wiele do życzenia. Przy najsłabszych włosach (grzywka) kruszą się niesamowicie, łamią. 

Dużo prostowałam teraz włosy prostownicą. By jakoś wyglądać. 
Teraz muszę się liczyć ze skutkami.

5. Od 1 listopada piłam pokrzywę. Miałam pić ją bez przerw do końca stycznia. Niestety chyba mi się znudziła już. Jest to moja druga kuracja 3-miesięczna i chyba nie dam rady. Tym bardziej, że nie widziałam po niej większych efektów jeśli chodzi o włosy, a liczyłam na szybszy przyrost. 

To samo jeśli chodzi o tabletki Calcium Pantothenicum
Też kiepsko mi to idzie. 

6. Kiepsko idzie mi z olejowaniem włosów. Już od ok. 2-3 tygodni na moich włosach nie było żadnego treściwszego oleju.
Święta zawróciły mi w głowie.

Chyba spotkał mnie kryzys włosowy.

27 komentarzy:

  1. Przetłuszczanie skóry głowy może być spowodowane zimą przebywaniem w pomieszczeniach mocno nagrzewanych...
    Przypomniałaś mi że miałam wrócić do BDFM. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak były większe mrozy w tym roku to nie miałam takich problemów.

      Również miałam przerwę w BDFM. W olejowaniu jak i myciu balsamem :) uwielbiam tę serię :)

      Usuń
  2. hej, nie załamuj się i tak masz prześliczne włoski ;) nie ma co popadać w kryzys, czytam Cie o jakiegoś czasu, mam włosy w dużo gorszym stanie, strąki, rozdwające się końcówki, susza, olejuje od jakiś 3 miesięcy i na razie zero efektów, piłam skrzypopkrzywę 2,5 miesiąca zero efektów, brałam calcium tez jakieś2,5 miesiąca i także zero efektów, wcierałam seboradin i jantar i także wiele to nie dało, nawet maseczki nie wiele na nie pomagają. Ale trzeba iść do przodu i wierzyć że kiedyś włosy opłacą nam się pięknym wyglądem.
    Pozdrawiam:)
    Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi, gdy miałam 'strąki, rozdwające się końcówki, susza,...' tez nic nie dawało olejowanie itd. Jeśli mnie czytasz od dłuższego czasu, wiesz że pomogło mi tylko i wyłącznie obcięcie tych partii włosów, które były zniszczone :)

      Usuń
    2. Tak, wiem ;)sama też musze podciąć i to sporo by sie przydało, mam masakrycznie wycieniowane i wiem, że bez sensu zapuszczać ten "ogon" tylko musze się chyba na to psychicznie przygotować, cholernie źle czuje się we włosach krótszych niż do piersi:(

      Usuń
    3. Może akurat spodobają Ci się krótsze włosy? Też się tego obawiałam, ale jestem z krótkich włosów zadowolona :)

      Usuń
  3. Spokojnie ja też własnie przechodzę włosowy kryzys - znów mnie dopadł kompleks posiadana kręconych włosów.. coraz bardziej zastanawiam sie nad keratynowym prostowaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręcone włosy do mnie nie pasuja , a z drugiej strony nie chcę tracić na objętości ;/

      Usuń
    2. i boję się , że dostanę jakas przeterminowaną odlewkę lub po prostu rozrobiona z wodą ;/

      Usuń
  4. Ja od kilku dni piję pokrzywę mam nadzieje ,że pomoże mi zagęścić włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie przynajmniej mam tę gęstość już bardzo dobrą :) Przyczyniła się do tego być może i pokrzywa, ale też wcierka Jantar i olejek Khadi :)

      Usuń
  5. na pewno nadrobisz wszystko w nowym roku. nie łam się i dbaj dalej, a włosy odzyją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, a szczególnie liczę na wakacje :)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki żeby udało Ci się ten kryzys przezwyciężyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja skorzystałam ze świąt i przed każdym myciem nakładałam olej na całą noc! (co 2 dni), włosy się cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. każda z w końcu przechodzi kryzys, ale to tylko chwilowe załamanie :) trzeba wziąć się w garść! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spokojnie. przetrzymaj przejdzie:) Też miałam kryzys po podcięciu pejsów bo wyglądały okropnie;/ Teraz już lepiej:) Wystarczy dbać dalej i przeczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ja nie żałuję cięcia, tylko tego, że kruszą mi się dalej, bo używałam przez święta prostownicy :P

      Usuń
  10. U mnie w tym miesiącu znaczny spadek kondycji włosów :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama przeżywam kryzys-jak patrzę się na Twe włosy -to mam ochotę na takie właśnie cięcie-włosy wyglądają zdrowo,są zadbane-bomba-buziole.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio nakładam oleje często, ale za to po prostownice sięgam co drugi dzień.. a w wakacje w ogóle jej nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kryzys na pewno minie, sama miałam kilka i na szczęście je zażegnałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie, kryzys włosowy na pewno trochę zmaleje gdy skończy się to całe świąteczno-sylwestrowe zamieszanie :) Mam coś podobnego teraz głównie z powodu braku czasu na oleje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie łam się! I przystopuj może faktycznie z maskami, 2 w tygodniu powinny zdecydowanie wystarczyć. A powiedz mi jeszcze, jak długo łykasz już cp? Może trzeba więcej poczekać na efekt? Ja na początku w ogóle całkowicie nie zauważyłam przyrostu, ale twardo i systematycznie brałam. I co się okazało? 5cm w 1,5 miesiąca :) niestety tyle ile przybyło, od razu znikło u fryzjera, bo niestety moje włosy od połowy długości ciągle pozostawiają wiele do życzenia i co chwilę lecą pod nożyczki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...