15 grudnia 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (15) + zdj. włosów


M - mycie
O - odżywienie
Oh - ochrona

10.12. Poniedziałek
(wieczór)
O1: odżywka Garnier olejek awokado i masło karite
M: szampon Alterra makadamia i figa
O2: maska Alterra granat i aloes

11.12. Wtorek
(rano)
Oh: jedwab CHI
(wieczór)
O na 4h: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów
O
1: odżywka Garnier olejek awokado i masło karite
M: szampon wzmacniający Radical
O
2: maska Alterra granat i aloes

12.12. Środa
(wieczór)
O
1: krem do ciała kakao Isana
M: szampon Alterra makadamia i figa
O
2: maska bananowa Scandic
Oh: jedwab CHI

13.12. Czwartek
nic

14.12. Piątek
nic

15.12. Sobota
(rano)
O1: odżywka Garnier olejek awokado i masło karite
M: szampon wzmacniający Radical 
O2: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych
Oh: jedwab CHI


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Jak widzicie, ten tydzień w porównaniu do poprzednich jest bardzo skąpy. Spowodowane to jest moim brakiem czasu na wychodzenie gdziekolwiek (w czwartek i piątek), a tym samym mogę pozwolić włosom odpocząć lekko.

2. W tym tygodniu miałam swój pierwszy i drugi raz z szamponem wzmacniającym Radical. Co mogę o nim w tej chwili powiedzieć? Bardzo dobrze myje i zmywa olej za pierwszym razem. Włosy pozostawia dość sztywne.

3. W tym tygodniu zdenkowałam maskę Alterra granat i aloes i nieszczęsny szampon Alterra makadamia i figa. Dobija dna jedwab CHI.

4. Dawno już nie pokazywałam Wam aktualizacji włosowej. Pokazuję teraz jak mają się moje włosy na dzień dzisiejszy.

Przypomnę, że włosy obcięłam (ok. 20 cm) dnia 9. listopada. Dziś mamy już 15. grudnia. Wtedy włosy osiągały długość 32 cm. Dziś jest to (chyba) 34 cm. Ogólnie przyrostu nie widać. 

Włosy puszą się dalej, ale już w mniejszym stopniu. 

Kolejne podcinanie włosów i malowanie ich (rozjaśnianie balejażem lub jednym kolorem) zaplanowane mam na 21. grudnia.

z lampą
bez lampy

POZDRAWIAM!

23 komentarze:

  1. Śliczne włoski. Widać dbanie o nie przynosi efekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. To mam nadzieję, że 21 grudnia jednak nie będzie końca świata bo chciałabym zobaczyć Twoje włoski w nowym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam nadzieję, że końca świata nie będzie dla mnie po wyjściu od fryzjera i że to co będzie zrobione na włosach - będzie mi się podobać :D

      Usuń
  3. nie mogę się nadziwic toich włosów pod obcięciu:D! niech rosną zdrowe i silne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że po obcięciu się nie rozdwajają :) Jedynie rozdwojenia i roztrojenia można spotkać jeszcze na grzywce - ona była najbardziej spalona, a jeszcze trochę muszą włosy mi podrosnąć, żeby już wszystko było cacy :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie mam w sobie tyle samozaparcia żeby zadbać o swoje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba dużo, a rezultaty są fascynujące :)

      Usuń
  5. Zawsze tak ambitnie dbasz. Jejku, jaki Ty masz błysk! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pierwszym zdjęciu błysk jest dzięki lampie, ale na żywo też go mam :) Choć teraz już mniej.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Weszło mi to już w nawyk zdecydowanie :)

      Usuń
  7. Śliczne włosy :) Ale szkoda, że wtedy aż 20 cm poszło, choć teraz wyglądają na bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale tylko wtedy gdyby one jakoś wyglądały. Niestety były potworne ;)

      Usuń
  8. włosy wyglądaja na bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zróżnicowana pielęgnacja :) No i widać po włosach, że bardzo o nie dbasz, ten błysk :D
    Chyba się przymierzę do wzmacniającego Radicala, miałam już wersję do włosów farbowanych i poza tym, że doskonale radził sobie ze zmywanie olei szału nie było ^ ^'

    OdpowiedzUsuń
  10. Co z wynikami rozdania :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale musicie poczekać jeszcze chwilkę. Przed świętami jeszcze będą na pewno, ja odsapnę i ogarnę to wszystko.

      Usuń
  11. Jakie one fajniutkie! :) i jakie gęste, mm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...