22 grudnia 2012

Rozjaśniłam i podcięłam włosy + Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (16)


Z dniem wczorajszym (21.12.) ponownie obcięłam włosy. Tym razem poszło tylko 1 cm, tnąc na równo końce włosów, a nie 20! ;) 
Rzuciłam na dalszy plan zapuszczanie włosów. Taka długość idealnie mi pasuje i dobrze się w niej czuję. Cały czas cieszę się z tego, na co zdecydowałam się 9. listopada, czyli na obcięcie dużej partii zniszczonych włosów.

Kilka razy pisałam Wam też, że chcę rozjaśnić włosy, bo tęsknie za jasnym blondem. I tak właśnie przyszły na moje włosy wczoraj pasemka. W tej chwili mam bardzo ładny i jasny kolorek na głowie. Tak jak chciałam! 
Włosy trochę oczywiście ucierpiały.

Fryzjerka jednak była pod wrażeniem gęstości moich włosów i tego, że są one już po części zdrowe. A chodzę do niej już od jakiegoś czasu i byłam u niej z moimi zniszczonymi strączkami i nie dawałam sobie ich obcinać! 
 Bejbików nie ruszała, a jest ich ogromna ilość!! :)

Efekty możecie zobaczyć już teraz :) 





To zdjęcie chyba najbardziej oddaje rzeczywisty kolor włosów.

 

 M - mycie
O - odżywienie
Oh - ochrona


16.12. Niedziela
(wieczór)
O na 2h: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów
M: szampon Isana 'połysk jedwabiu'
O: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych

17.12. Poniedziałek

(rano)
Oh: jedwab CHI
(wieczór)
M: szampon Isana
'połysk jedwabiu'
 O: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych

18.12. Wtorek

M: szampon Isana 'połysk jedwabiu'
 O: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych;
płukanka do włosów ocet malinowy Marion

Oh: jedwab CHI

19.12. Środa
(3 nad ranem)
M: szampon Gliss Kur Ultimate repair (czarny)
O: odżywka Gliss Kur
Ultimate repair (czarna)

 20.12. Czwartek
M: szampon Isana
' połysk jedwabiu'
 O: emulsja do włosów Gloria

21.12. Piątek
M: szampon Alterra morela i pszenica
O: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych;

CIĘCIE I MALOWANIE

22.12. Sobota
 M: szampon Alterra morela i pszenica
O: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych

Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Prawie codziennie używałam maski Biovax do włosów suchych i zniszczonych. Bardzo ją lubię, a chciałam zregenerować włosy przed rozjaśnianiem ich i po. Lubię jej zapach i działanie - nawilża i wygładza moje włosy.

2. Używałam też szamponu Isana 'połysk jedwabiu' w wersji mini. 
Jest bardzo kiepski.

3. Wypróbowałam po raz pierwszy emulsję do włosów Gloria. Pierwsze wrażenie? Super! 

4. Tak samo po raz pierwszy użyłam czarnej (złoto-czarnej) serii Gliss Kur, z powodu takiego, ze wylądowałam w nie swoim mieszkaniu, a koleżanek, a włosy trzeba było czymś umyć ;) Ogólne wrażenie całkiem ok.


39 komentarzy:

  1. ślicznie ale strasznie krzywo masz wlosy sciete sorry za szczerosc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie może się tak wydawać, ale w rzeczywistości one są równiutkie. Fryzjerka siedziała nad cięciem trochę czasu. Na zdjęciach ta krzywizna to raczej wina różnego ułożenia mojej głowy. :)

      Usuń
  2. ładniutki kolorek :) pokaż siebie w takiej odsłonie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszło te rozjaśnianie :)
    Zastanawiam się nad tą maską z Biovaxu.

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaz jak wygladają bez prostowania na codzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prostujesz?:> czy złośliwa docinka?

      Zdaję sobie sprawę, że tak obcięte włosy najlepiej będą wyglądały wyprostowane, ale w moich oczach prostownica to zło nie ważne jak dbałabym o włosy:D - nie odbierz tego źle, tylko tak sobie głośno myślę:)

      Usuń
    2. Włosy na zdjęciach są wyprostowane - jeszcze po fryzjerze.

      Prostownica dla mnie to również zło. Stosuję ją tak 2-3 razy w miesiącu. Dla tak ciętych włosów w tej chwili nie potrzebuję jej częściej. Efekt bez prostownicy jest równie ładny - możecie zobaczyć na zdjęciu w pasku bocznym.
      Wydaje mi się, że mam jeszcze ślady encanto i nie falują mi tak bardzo.

      Usuń
    3. no i wszystko jasne:))

      jeju mam ochotę czasem na encanto:D

      Usuń
  5. a i podziwiam odwazny krok w obcieciu wloso ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę fajne cięcie, o wiele lepsze krótsze zdrowe włosy niż zniszczone i suche długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam bardzo podobną sytuację co Ty. Włosy zniszczone na całości, długie za łopatki i falowane. Również zdecydowałam się na cięcie do ramion :). Jest tylko jedna różnica... Dobrze się czujesz w swoich włosach :D Ja zapuszczam być może trochę na siłę, ale bardzo mi zależy na długości. Twoje wyglądają pięknie, tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc sytuacja identyczna, z innym zakończeniem :P Powiem szczerze, że chciałabym mieć długość do łopatek, czyli taką, jaką miałam przed obcięciem włosów. Póki co cieszę się krótkimi, rosną mi szybko, więc za niedługo będę mieć taką długość, jaką zawsze chciałam ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Z małymi mankamentami, ale większość jest zdrowa :)

      Usuń
  9. Są prześliczne ! :) Świetna decyzja z tym podcięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku jakie krótkie ! Ja bym tak nie mogła ;p Miałam takie jak ty masz teraz jak byłam młodsza. Miałam włosy do pasa i nagle obcięłam na takie właśnie, żałuje tego do dziś :( Na początku mi się mega podobały, ale z czasem mi się znudziły. I zaczęłam zapuszczać co mega marnie mi wychodziło ;p Bo zawsze coś ciągnęło mnie do fryzjera. Ale teraz już mam około 55 cm długości z czego bardzo się cieszę i zapuszczam aktywnie dalej :) Choć moje końcówki wręcz wołają '' kobieto na co czekasz ? Weź nas do fryzjera ! '' Ale mi tak strasznie szkoda każdego centymetra...


    PS Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już 52 cm kiedy obcinałam. Z nich zrobiło się 32 cm ;) Obetnij kochana końce!

      Usuń
  11. strasznie podoba mi się taka długość :) absolutnie nie jestem zwolenniczką zapuszczania za wszelką cenę, myślę że warto znaleźć długość, która pasuje Ci najbardziej :) nie zapuszczaj! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie będę zapuszczać, chcę jeszcze podcinać końcówki, tak jak pisałam - by wyciąć wszystkie zniszczone włosy, szczególnie na grzywce (sięga już za brodę) na lewym boku. Gdy będzie już cacunio - zacznę zapuszczać ;) Teraz comiesięczne podcięcie włosów 1-2 cm i tyle :)

      Usuń
  12. może jednolity kolor, a nie pasemka? trochę to tandetne;p w nadawaniu refleksów bardzo mi się podoba (ciemne blondy, brązy), ale taki balejaż... no sama nie wiem. Mimo wszystko dobrze, że Tobie to pasuje!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednolity kolor nie podoba mi się, jest za nudny, moja głowa wygląda za nudno. W tej chwili mam jakby balejaż - 3 kolory. Refleksy: bielszy, żółciejszy i BRĄZOWY - pozostałości po moim kolorze whisky, robionym też balejażem. Brąz trzyma się na moich włosach bardzo twardo ;)
      Za jakiś czas zrobię zbliżenie na mój kolor włosów :)

      Usuń
    2. Pomimo, że u siebie balejaży czy pasemek nie akceptuję, to u Ciebie fajnie wyszło, tak naturalnie. Super !

      Usuń
  13. Zakochałam się w tej nowej fryzurce! Przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor i w ogóle śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor m się podoba jednak stan włosów jeszcze bardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne włosy, nie używaj prostownicy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. teraz są sliczne, wyglądają zdrowo i gładko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słuszna decyzja, Twoje włosy wyglądają teraz na bardzo zdrowe ;)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
    Sunny
    24sunny07.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie zdrowe końcówki! Obcięcie było dobrą decyzją,Twoje włosy wyglądają teraz na 3x gęstsze i zdrowsze :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do pięknych im jeszcze daleko :) Ale kupiłam dzisiaj nożyczki do włosów i będę je regularnie podcinać, aż usunę te popalone końce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, pięknie wyglądają włosy po wyrównaniu, wyprostowaniu, rozjaśnieniu, rewelacja! :))
    Nie mogę się na nie napatrzeć!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A czy mogę spytać gdzie chodzisz do fryzjera? Bo podoba mi się koloryzacja :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. A mogę zapytać gdzie chodzisz do fryzjera? Bo podoba mi się koloryzacja :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...