16 grudnia 2012

RELAKS: misie do kąpieli - cynamon i guma balonowa


Przedstawiam Wam dwa cudowne, przecudowne misie wykonane przez Anię z bloga Wszystko to, co kobiety kochają :) 
Ania przysłała mi misie, abym przetestowała je. Dziękuję Ci Kochana!

Misie służą jako kule/bombki do kąpieli. Na początek zobaczcie, że są przesympatyczne naprawdę. Zrobiłam im małą sesję, zanim je brutalnie wykorzystałam w wannie ;)








brązowy miś - zapach waniliowy z dodatkiem cynamonu
Ten miś wygląda zdecydowanie jak przepyszny pierniczek świąteczny. Pachnie tak samo pysznie. Ten ciągle stoi mi na szafce. Dzięki temu wokół niego unosi się zapach świąt - cynamonu, który uwielbiam. Tak będzie stał chyba do wigilii, bo w wigilijny wieczór planuję spędzić z nim kąpiel. Jest boski!

INCI: Baking Soda, Citric Acid, Potato Starch, Cinnamon, Oil Mono, Vanilla Essentiat Oil, Aqua
 

biały miś - zapach gumy balonowej
Śnieżny miś, większy od brązowego. Zapach ten jest może delikatniejszy i słodszy od typowego zapachu gumy balonowej. Po wrzuceniu do wanny przyjemnie musuje i rozpuszcza się, robiąc w wodzie tłuste oczka, co bardzo lubię w tego typu produktach, bo wiem, że natłuści mi to ciało, a tym samym nawilży. Po kąpieli i wytarciu się ręcznikiem skóra była przyjemnie delikatna i nawilżona, pachniała jeszcze nieco po kąpieli.

INCI: Baking Soda, Citric Acid, Potato Starch, Kaolin, Oil Mono, Bubble Gum (smell), Aqua


Zapraszam na bloga Ani, tam dowiecie się więcej o samorobionych kulach do kąpieli i nie tylko! :)

11 komentarzy:

  1. Jakie fajne miśki. ;D Zaczynam właśnie swoja przygodę z dodatkami do kąpieli i zaczynam mieć świra na ich punkcie. Nie wiem jak wcześniej mogłam się bez nich obyć. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają uroczo i na pewno cudnie pachną, uwielbiam kosmetyki do kąpieli ;)
    Dziękuje za polecenie bloga, na pewno zajrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudownie, a jeżeli jeszcze pachną tak jak piszesz - no to małe cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają, mi byłoby żal wykorzystać je w kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemniaczki, ten o zapachu wanilii z cynamonem musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne misie...szkoda, że nie czuję ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...