7 grudnia 2012

promocyjny rossmannowy haul - wstępne opinie o kolorówce


Jak się spóźniać z postami, to się spóźniać ;)
 Już praktycznie wszyscy zapomnieli o promocji -40% na kolorówkę w Rossmannie, a ja dopiero pokazuję swoje zdobycze.


1. Podkład długotrwały L'OREAL infaillible make-up 16h. kolor 125 natural rose - bardzo rzadki podkład, kryje tak sobie, nie wytrzymuje długo na buzi i póki co tylko tyle mogę o nim powiedzieć
po promocji: 33,39 zł

2. Maskara pogrubiająca, stymulująca wzrost rzęs GROWING LASHER wibo - zachwalana przez wszystkich, u mnie niestety się nie spisuje i nie jestem z niej zadowolona. Ładnie rozczesuje rzęsy, ale daje ubogi efekt, wolę mieć bardziej podkreślone rzęsy. Nie jest to głęboka czerń. Na dodatek osypuje mi się. Bardzo. Rozmazuje. Mam ją w zewnętrznych załamaniach powieki, pod dolnymi rzęsami. Takie mazaje. Jestem na nie...
nie pamiętam ile kosztowała po promocji

3. Podkład o przedłużonym działaniu lasting performance MAXFACTOR - kiedyś używałam go namiętnie i bardzo go chciałam teraz kupić. Niestety nie było najjaśniejszego koloru już w szafie, wzięłam nr 105. Trochę za ciemny. 
 po promocji: 28,79

4. eyeliner WIBO - również zachwalany przez większość osób. Bałam się trochę tego cieniutkiego pędzelka, bo od zawsze robiłam sobie kreski na oku eyelinerami z kałamarzem. Ale miałam już swój pierwszy raz z wibowskim i udało się :)
nie pamiętam ile kosztował po promocji

 5. Podkład So Matte Perfect Stay MISS SPORTY 12h. kolor 01 light - po przeczytaniu jednej opinii blgerki, skusiłam się na niego. Muszę się mu dobrze 'przyjrzeć'.
nie pamiętam ile kosztował po promocji

I to byłoby na tyle. Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jakie macie o nich zdanie? Szczególnie interesowałyby mnie opinie o nr 5. :)

19 komentarzy:

  1. A ja przegapiłam kolorówkę.
    Nie wiem kiedy była o-o

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupiłam ten tusz na promocji, ale jeszcze nie wypróbowałam ;) reszty nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie jestem zadowolona z tuszu. Myślałam że będzie odkryciem a tu zdziwienie. Bubel:( Pokochałam tusz essence, pomarańczowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. również kupiłam ten tusz i u mnie sprawdza się świetnie :) a ten eyeliner był moim pierwszym pierwszym eyelinerem :) i pamiętam, że był całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrócił mój ukochany podkład (miss sporty)!

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak spisuje się podkład Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubilam ten eyeliner! wlasnie za pedzelek, w porownaniu z miss sporty np jest duzo lepszy. krotki, latwo nim wymanewrowac na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatniego dnia kupiłam ten podkład Miss Sporty, jak na razie cieszy mnie sam fakt, że jest jasny i idealnie pasuje mi kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tusz dla mnie też taki średniak. zdecydowanie wolę tę wersję fioletową. znacznie ładniej i lepiej podkreśla rzęsy. a eyeliner bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz jest dobry w momencie kiedy nałoży sie pod niego bazę. :) Raz zapomniałam i potem miałam go w załamaniu powieki o.O Ale tak trzyma się ślicznie. Taki idealny do make up-no make up czy jak to sie zwie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie skorzystalam z promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. eyeliner Wibo mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam ten tusz i i on pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda że u Ciebie się tusz nie spisuje, u mnie jest to numer 1 :)
    może jakaś wadliwa seria się trafiła?

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkładu od Miss sporty nie miałam, bałam się że plamy będzie zostawiać : )

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten podkład z Miss Sporty i był okropny. Strasznie zapychał... Na promocji w Rossmanie kupiłam tylko podkład Rimmel Wake Me Up.
    Obserwuję i liczę na to samo:) http://xxstarrynightbluexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten podkład Max Factor, kupiłam go na promocji w Super Pharm razem z tuszem 2000 calories. Pięknie kryje i długo się trzyma!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten tusz i eyeliner :)
    Fajnie się u mnie sprawdzają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten MAX FACTOR bardzo mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...