5 grudnia 2012

Moje świąteczne zachciewajki kosmetyczne!


Jak wiecie, grudzień to w połowie miesiąc prezentów. Ja życzyłabym sobie ich kilka... I to nie byle jakich! Dzisiaj prezentuję Wam je, a jutro wreszcie pokażę Wam listopadowe denko!



1. TANGLE TEEZER - wersja kompaktowa - byłam do tej szczotki sceptycznie nastawiona, ale stwierdziłam, że przydałaby mi się. Po zobaczeniu recenzji na YT FoodDrugAndCosmetics właśnie TT, zachciało mi się ją mieć (głównie: masaż głowy, uniesienie włosów u nasady).

2. HAKURO H51/H52 - pędzel do podkładu - chcę zmienić sposób malowania się, do tej pory paćkam się palcami... Kto wie, może jeśli mi się spodoba - zaopatrzę się w kolejne pędzle?

3. OLEJEK ŁOPIANOWY - tego pana raczej nie muszę przedstawiać... ;)

Póki co to wszystko. Tyle potrzeba mi do pełnego szczęście. Mało, prawda? ;)

A Wy jakie skarby życzycie sobie?
 

33 komentarze:

  1. same konkrety , moja lista jest dłuższa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dalej tonę w ilości odżywek, masek i olei do włosów, więc pozostając w temacie włosowym - więcej mi tego nie trzeba :P Tylko ten łopianek :)

      Usuń
  2. ja też chcę pędzel do podkładu, ale chyba Maestro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pędzel Hakuro H51 - jest fantastyczny!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nr 1 i 2 mam :) a nr 3 jest na mojej liście zakupów i może jeszcze w grudniu zrobię sobie prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo pędzel to by i mi sie przydał;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałabym zaopiekować się psem rasy Labrador lub Golden Retriever, jednak wiem, że nie jest to dobry prezent.

    Co do bardziej prawdopodobnych prezentów również zażyczyłabym sobie Tangle Teezer.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zamówiłam sobie dzisiaj TT w zwykłej wersji od cioci na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam swoją szczotkę z drewna, ale takim TT nie pogardziłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio stworzyłam taką świąteczną listę marzeń. Początkowo była to lista must haves ogólnie dla mnie, żeby kontrolować się i kupować tylko to czego potrzebuję. Cholerną frajdę sprawia mi wykreślanie kolejnych spełnionych marzeń :D teraz listę podałam rodzinie, uznałam, że i dla mnie to lepiej, bo dostanę to co chcę i dla rodziny lepiej, że nie będą musieli się głowić co kupić, ani martwić, czy na pewno będzie to trafiony prezent :) więc na mojej liście między innymi jest też kompaktowa tt (mam już dużą i pomyślałam, że kompaktowa będzie lepsza), porządna suszarka i kosmetyki typu maski biovax, czy olejek sesa plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TT też jest na szczycie mojej wish listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również chciałabym dostać kompaktowego TT na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja jakiś olejek... Jakiś... Dobry... Do włosów porowatych lub OCm, skóry suchej, acz... "niedojrzałej" ;3
    Drewniany grzebień o szeroko rozstawionych... No xD Zębach!
    Bingo... Spirulina i keratyna? To jest chyba bez silikonów :3.
    A tak to... Może jakąś łądną bluzkę(lub luźny sweterek)... Nie obrażę sie na ciemne leginsy :3 (bez wzorków)
    Kasa? >DD
    Jedną osobę *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. TT z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uuu ja mam dużo rzeczy na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również arzę o olejku łopianowym ale w wersji z jojobą i kiełkami pszenicy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę a nie arzę-sorki za błąd.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsza i ostatnia rzecz - oooo chcę :)
    Ja mam ochotę na klasyczną, dobrze wykonaną torebkę

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też chce tą szczotkę!
    JAK MYŚLISZ, GDZIE JĄ DOSTANIESZ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym coś chciała ale tych rzeczy jest u mnie zbyt dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą szczotkę w werji normalnej (może też zobaczyć moją recenzję) :) i teraz także na święta chcę wersję w kompakcie bo jak wracam do domu to nie chcę jej niszczyc w torbie :( i pędzelki Hakuro mam kilka ;) i na święta chciałabym powiększyć swoją kolekcję :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. też baaaardzo mi się marzy TT! :) myślę, że w grudniu lub styczniu stane się jego szczęśliwą posiadaczką, tego samego i Tobie życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też chcę pędzel Hakuro do podkładu :)

    A Tangle teezer mam - identyczną wersję kompaktową i wersję to standardową. I moim zdaniem powinnas się zastanowić jak ona ma Ci służyć. Jeśli będziesz jej używała tylko w domu to polecałabym tą standardową wersję (ona kosztuje na złotówki 50) i moim zdaniem jest o wiele lepsza od tej kompaktowej, ale jak np często podróżujesz to lepiej kompakt bo ja swoją standardową szczotkę wzięłam dwa razy spakowałam do torby i mi się troszkę popsuła. Kompaktową teraz mam na wyjazdy i noszę ją w torebce a standardową używam na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanowiłam się już dawno i wiem, że chcę kompakt.

      Usuń
  23. ja sobie życzę te skarby co i Ty sobie życzysz ;-P

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek łopianowy miałam, ale nie za często go stosowałam, dlatego o efektach trudno jest mi powiedzieć :) A szczotka też mi się marzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym też baaaardzo chciała TT:) chociaż słyszałam opinię, że osobom którym wypadają włosy, nie jest polecany, ponieważ przy rozczesywaniu troszkę może je wyrywać, ale nie wiem cy to prawda. Widziałam za to kiedyś filmik jak dziewczyna rozczesuje nim skołtunione włosy. Bajka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Olej łopianowy też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bym to przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie również lista czeka na spełnienie,a na niej TT :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...