30 grudnia 2012

KORONA


Dzisiejsza skromna połowa korony zrobiona przeze mnie :)
Zdjęcia zostały zrobione po połowie dnia noszenia warkocza, więc może być on troszkę zgwałcony, mimo to - trzyma się.

Dawno na mojej głowie nie plotłam sobie żadnych warkoczy, dobierańców, splotków. Ani tutaj nie pokazywałam już dawno żadnej fryzury i ogólnie moich włosów z takiej perspektywy jak na poniższych zdjęciach.
Postanawiam wraz z nowym rokiem to zmienić. Od ścięcia włosów, nosiłam włosy najczęściej rozpuszczone, co w czasie świąt i większych wyjść wymagało użycia prostownicy na całej długości włosów. Chcę jakoś wyglądać na co dzień, ale nie palić włosów prostownicą, więc postanawiam tworzyć fryzury na swojej głowie. Skromne, bo skromne, ale żeby jakieś były. 
Ubolewam nad tym, że nie mogę zrobić cebulki na czubku głowy z krwi i kości. Wychodzi mi, ale bardzo uboga. Ale dość słodka :)





Warkocz sięgał trochę za ucho. Resztę włosów związałam w pół na ślimaczka.

*      *      * 

Wydaje mi się, że już kryzys zażegnałam. Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze pod ostatnim postem. bardzo mi pomogły.
W tej chwili moje włosy mają się bardzo dobrze, co widać (mam nadzieję) na powyższych zdjęciach :)
Wczoraj wtarłam wcierkę Jantar w skórę głowy, dzisiaj również będę to robić. Wczoraj też zrobiłam sobie maskę z siemienia lnianego (żel). Tego chyba pragnęły moje włosy :)
A także ponownie zrobiłam sobie serum olejowe własnej roboty - taki jak w tym poście. Identyczny, ponieważ bardzo mi on służył pod koniec listopada.

Buziaki !

23 komentarze:

  1. jaka ładna ;) uwielbiam warkocze w takich upięciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Szkoda ze nie umiem zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy możesz napisać jak zrobiłaś ta świetną fryzurkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy nauczyłam się z tego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=b9mZDlsv_IE robić dobierańce, tak robię je do tej pory. Polecam taką naukę przez YT :)

      Usuń
  4. Śliczna korona! ;) Sama chciałabym umieć taką zmajstrować, ale mam do tego dwie lewe ręce, a do tego ciężko współpracować z grzywką, która musi zostać tam, gdzie jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna. Czemu ja mam dwie lewe ręce do fryzur, no czemu ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne włosy. To upięcie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ach chciałabym taką koronę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem pleść warkoczy na sobie(na innych to inna sprawa).
    Mówiąc szczerze też rzadko próbuję...
    Jakiś fryzur. Dlaczego? Plotę plotę i mi ramiona siadają. Ciebie czasem ręce nie bolą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to szybko i ręce nie zdążają się zmęczyć :) Inaczej jest przy kłosie - bardzo pracochłonny i ciężki dla rąk :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna ta korona, taka dziewczęca:) Cieszę się, że kryzys poszedł precz! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie to wygląda ja chciałam coś takiego do koczka , ale mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Jak byłam młodsza i miałam długie włosy, mama często robiła mi takie korony. Ja sama mam problem ze zrobieniem zwykłego warkocza, czasem wychodzi mi jakaś krzywa plecionka, ale ćwiczę i myślę, że pewnego dnia nabiorę wprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, że ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Dziewczyny, które mi tu narzekają, że nie umieją robić sobie splotka/dobierańca - odsyłam do linka do dziewczyny na YT, który podałam w odpowiedzi do komentarza parę komentarzy wyżej :)

      Usuń
  13. pieknie;)
    uwielbiam takie warkocze, ale niestety nie potrafie ich robic

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszła ślicznie na twoich włosach, podobają mi się takie wielotonowe kolory włosów na nich warkocze wychodzą najlepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten warkocz :* Ja nie mam talentu ani cierpliwości to takiego tworzenia :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, uwielbiam wszelkie warkoczowe dobierańce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie mam talentu do tworzenia warkoczy na swoich włosach
    przede wszystkim zazdroszczę Ci tego, że na tak krótkiej długości udało Ci się zapleść takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna korona :) Zupełnie nie rozumiem, czemu tak rzadko dziewczyny noszą takie spoty, przecież to wygląda bardzo dziewczęco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...