1 grudnia 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (13)


Hej! Witam was w grudniu! Cieszę się, że już nas zastał! :)
Nie piszę do Was, bo brak mi aparatu... Przede mną aż zaplanowane 3 posty: listopadowe denko, haul rossmannowy promocyjny, serum własnorobione nr 2. 
Myślę, że wyrobię się z którymś postem w czwartek.

Tymczasem przechodzimy do cotygodniowego podsumowania pielęgnacyjnego.

M - mycie
O - odżywienie
Och - ochrona


25.11. Niedziela
O na 3h: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów,
serum własnorobione KLIK na całą długość włosów (1)
M: płyn do kąpieli Babydream Fur Mama
O b/s: serum własnorobione (1)

26.11. Poniedziałek

O na 2h: serum własnorobione na całą długość włosów (1)
M: szampon Alterra makadamia i figa
O na noc: serum własnorobione na całą długość włosów (1)

27.11. Wtorek
M: szampon Alterra makadamia i figa

O na 3h: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów,
serum własnorobione na całą długość włosów (2)
M: szampon brzozowy Barwa
O: odżywka reconstructor Aussie

28.11. Środa

O na noc: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów

29.11. Czwartek
M: szampon brzozowy Barwa
O: maska bananowa banana organic Scandic
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

30.11. Piątek
O na noc: olejek Khadi w skórę głowy i na całą długość włosów,
serum własnorobione na całą długość włosów (2)

1.12. Sobota
M: szampon brzozowy Barwa
O na 3h: maska Kallos Latte + miód + cytryna 


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Olejek Khadi: 4 razy. Co mogę tym razem powiedzieć? Oklapu już nie mam, a pisałam tydzień temu, że go mam właśnie przez ten olejek. Niestety w tym tygodniu było z tym okej tylko dlatego, że używałam szamponów z SLS. I to nie byle jakich, tylko mocnego czyścika z Barwy... Jednak moje włosy przed myciem były zawsze zabezpieczone olejem Khadi na długości, bądź serami własnorobionymi, więc mam nadzieję, że nie kosztem włosów na długości.
Co jeszcze? WYSYP BABY HAIR. Używam go niecały miesiąc, a tyle ich jest. Nie dość, że mam jeszcze BH po wcierce Jantar, to kolejne doszły i to w jakiej ilości! I w innych miejscach właśnie, więc myślę że olejek Khadi dociera do większych zakamarków na głowie niż wcierka Jantar ;)
Olejku zostało mi już 3/4 butelki.

2. Pokazywałam Wam w poprzednim poście serum, które sama zrobiłam. Miałam go na 4 użycia, co widzicie w planie. Musiałam więc w środku tygodnia zrobić kolejne, podobne. Nadal bazą była maska Gloria, ale tu dodałam też emulsji Gloria, która jest zielona, więc nadała mi całkiem przyjemny zielonkawy kolor serum. Kolejne odżywki, oliwki, oleje. 

3. Szampon Alterra makadamia i figa jest beznadziejny.

4. Dziś będzie mój drugi raz z maską Kallos Latte, miodem i cytrynką
Mniam!

10 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić tę maskę Kallos Latte ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupic Kallosa latte :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zakupić ten kollos latte;d

    OdpowiedzUsuń
  4. na kallosa też mam ochote i na pewno kupię, gdy obecne maski się skonczą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak sprawuje się maska Sleek Line ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam ją dopiero raz. Póki co mogę powiedzieć że jest... ok :P

      Usuń
  6. 3. Szampon Alterra makadamia i figa jest beznadziejny. - potwierdzam obiema rękoma!

    OdpowiedzUsuń
  7. tematyke wlosow kocham :) niestety nie jestem posiadaczka pieknych grubychwlosow rosnacych w oczach ;-) staram sie jak moge ale coraz czesciej zastanawiam sie nad obcieciem .. jako osoba rzadna ciaglych mzian ;-P bardzo fajna masz rutyne cos sobie zgapie ;-P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...