3 listopada 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (9) i... dzisiejsza sobota pod znakiem encanto!

 M - mycie
O - odżywienie

28.10. Niedziela
wcierka: Jantar
O na noc: oliwka z olejkiem migdałowym HiPP

29.10. Poniedziałek
M: olejek pod prysznic Isana
O: odżywka Aussie 3 minute miracle, reconstruction
Oh: jedwab CHI
wcierka: Jantar
O na noc: olejek rycynowy (same końce)

30.10. Wtorek
M: szampon Organicum
O: odżywka Garnier Fructis, volume
Oh: jedwab CHI
wcierka: Jantar

31.10. Środa
nic

1.11. Czwartek
O1: odżywka do włosów farbowanych
Isana
M: szampon Organicum
O2: odżywka Gliss kur. color protect
Oh: jedwab CHI
wcierka: olejek Khadi

2.11. Piątek

M: szampon Isana z olejkiem babassu
O: Henna Treatment Wax
Oh: krem do rąk Bebeauty olejek kokosowy i masło shea

wcierka: olejek Khadi

3.11. Sobota
ENCANTO


MAŁE PODSUMOWANIE:

Tydzień dość skromny.
1. W tym tygodniu zakończyłam piątą kurację Jantarem. Uwielbiam go.

2. Tym samym zaczęłam po raz pierwszy używać olejek Khadi. Jego zapach podoba mi się, przypomina mi jakąś maść z apteki z dzieciństwa, ale nie mogę przypomnieć sobie co to. Czekam na pierwsze efekty, ale raczej muszę sobie trochę na nie poczekać... ;)

3. Zdenkowałam maskę Henna Treatment Wax (wersja angielska). W końcu. Więcej napiszę o niej w denku listopadowym, czyli w ostatnim dniu listopada.

4. Polubiłam się bardzo z jedwabiem CHI. Ah te silikony, jak one pięknie wygładzają włosy :)

5. Raz umyłam włosy olejkiem pod prysznic ISANA - jest ok :)


Dziś więc pora na prostowanie ENCANTO! Zabieram się za niego za chwil kilka, więc trzymajcie mocno kciuki, żeby mi się wszystko udało. Marzy mi się efekt wyprostowania i wygładzenia włosów. U mnie praktycznie nic się nie sprawdza z takich nowości, ale miejmy nadzieję, że encanto okaże się strzałem w dziesiątkę. Odezwę się po wszystkim!

20 komentarzy:

  1. Czekam na efekty i 3mam kciuki żeby się udało! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za prostowanie:) Mam zamiar zacząć używać wcierki Jantar i mam nadzieję, że polubie ją równie mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale olejek khadi się nie stosuje jako wcierki tylko nakłada się na kilka godzin przed myciem na skalp... Czy jest inna wersja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze słowem 'wcierka' chodzi mi o to, że produkt WCIERAM w skalp, robiąc przy tym masaż trwający dość długo. Więc ten komentarz nieco mnie rozbawił :)

      Olejek Khadi można nakładać na kilka godzin przed myciem (wg producenta: 2) lub na całą noc.

      Usuń
    2. nie chodziło mi że by Cię obrażać czy cokolwiek więc jeśli poczułaś się obrażona czy cokolwiek innego to przepraszam ale troszkę mnie zdziwiło jak napisałaś: wcierka:olejek Khadi :D najważniejsze że już się wyjaśniło ;)

      Usuń
    3. W porządku, nic się nie stało :) W blogosferze tak jak w wierszach :nie wiadomo czasami 'co autor miał na myśli' ;)

      Usuń
  4. powodzenia w encento ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością na efekty encanto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy na pierwsze wrażenia, bo od dłuższego czasu również zastanawiam się nad encanto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro uwielbiasz, to też muszę dać szansę Jantarowi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki i nie mogę się doczekać recenzji!! pewnie dla tego że swoje włosy bardzo utożsamiam z Twoimi i jakoś wydaje mi się że jak Tobie się uda to mi też:P

    Wiolka

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem już po pierwszym prostowaniu! Efekt rewelacja! Zaraz ponowne mycie i nakładanie odżywki i znowu prostowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Encanto, encanto...
    Zaraz będzie mi sie to śnić!
    Wyobraź sobie jak będą wyglądać twoje pokręcone odrosty z prostą resztą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie muszę sobie nic wyobrażać, ponieważ nie mam pokręconych odrostów, mam włosy u nasady proste jak drut.

      Usuń
  11. Będę chyba co chwilę odświeżać Twojego bloga w nadziei na sprawozdanie z prostowania <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 3mam kciuki i koniecznie pokaż efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle nieźle, też powinnam robić spowiedź raz w tygodniu :D
    odżywkę Isany wycofali, prawda ? :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...