2 listopada 2012

PORÓWNANIE PAŹDZIERNIK/LISTOPAD


Październik należy raczej do tych lepszych miesięcy. Upadków nie było. Choć ciągle męczy mnie puch. 
Końcem października postanowiłam postawić na pielęgnację silikonami, z których zrezygnowałam w lipcu i w sumie było OK. Ale włosy rozdwajały się dalej i mocniej ze względu na liche zabezpieczanie ich. 
Aktualnie zabezpieczam włosy jedwabiem CHI (który z resztą jest rewelacyjny) i używam odżywek z silikonami, typu gliss kury, czy garniery fructisy.


*       *       *

Co z moją długością włosów?

Mam swoje nożyczki-różyczki i przez praktycznie cały październik podcinałam, obcinałam rozdwojone włosy. Często jednak, gdy miałam np. zrobiony warkocz po jednej stronie - brałam nożyczki i ciachałam włosy wyrównując je, by mieć równą linię. 

Więc jestem ciekawa czy jest jakaś różnica w przyroście włosów, a także i w ich gęstości na długości, która poprawia się z miesiąca na miesiąc.


Jak widać, włosy są nieco krótsze od tych w październiku, ale to przez to podcinanie prawie codziennie. Trochę centymetrów poszło. Przyrost włosów raczej w standardzie, co widzę po odroście, czyli ok. 1 cm. Nie stosowałam żadnych przyśpieszaczy w październiku, oprócz wcierki Jantar, która nieznacznie wpływa u mnie na porost włosów. 
Końcówki są jakby dalej gęściejsze, jednak dalej strączkowate. Niżej informacja co z nimi robię za jakiś czas... ;)
Co też możecie zauważyć - włosy nie chciały mi się pofalować jak na zdjęciach porównawczych tamtych miesięcy. Wydaje mi się, że to przez te silikony, które zaczęłam stosować.


*       *       *

PRZEZ WRZESIEŃ UŻYWAŁAM:
 

SZAMPONY
- szampon Babydream
- szampon brzozowy Barwa 
- szampon z olejkiem babassu Isana
- szampon z biotyną i kofeiną Alterra
- szampon Organicum
- szampon masło karite i olejek avocado Garnier
- szampon do włosów blond Alverde 
- olejek pod prysznic Isana
- suchy szampon Batiste

ODŻYWKI 
- Aussie 3 minute miracle. reconstruction 
- Alverde. z aloesem i hibiskusem 
- Schwarzkopf gliss kur. Color protect
- Isana. wygładzająca z olejkiem babassu
- Isana. preparat intensywny
- Fructis. nutri-gładki
- Garnier. masło karite i olejek avocado
- Garnier Fructis. volume
- Joanna. z lnem i rumiankiem bez spłukiwania

MASKI
- Treatment Wax henna (angielska wersja)
- Biovax do włosów suchych i zniszczonych
- maska nawilżająca granat i aloes Alterra
- Kallos Latte
- 60-sekundowa maseczka z octem z malin Marion
- krem masło shea i kakao Isana


OLEJE
- oliwa z oliwek
- olej rycynowy
- olej z nasion bawełny
- oliwka z olejem migdałowym HiPP
- oliwka Babydream
- olejek Alterra migdał i papaja 

WCIERKI
- Jantar

ZABEZPIECZENIA KOŃCÓWEK 
- jedwab CHI
- BeBeauty krem do rąk masło Shea i olejek kokosowy

PŁUKANKI
- dla poprawy koloru: Srebrzyk

 PÓŁPRODUKTY
- pantenol
  
Trochę dużo tych szamponów i odżywek. Ale to tylko dlatego, że jedne mam w swoim rodzinnym mieście, drugie poza i używam co jest na stanie w danej chwili.

*       *       *
 
Listopad zaczęłam z drugą kuracją picia pokrzywy. Miałam przerwę miesięczną w październiku po 3 miesiącach picia jej - od 30 czerwca. Czekałam na nią cały miesiąc i jest ze mną z powrotem na 3 miesiące, czyli do końca stycznia. Zauważyłam teraz, że wysusza mnie ona od środka, strasznie mnie suszy i chce mi się pić, ale mimo wszystko uwielbiam ją.

Także zaczęłam kurację z olejkiem Khadi. Na szczęście podoba mi się jego zapach. Przypomina mi jakąś maść z apteki. Planuję być z nim przez ok. 2 miesiące. Może 3?


*       *       *

UWAGA! Mam już swoje encanto... Przygotujcie się na wielkie prostowanie moich włosów... :)
Zrobię ten zabieg i biegnę o fryzjera obciąć na równo końcowy nieszczęsne!


 Zakupy z tego tygodnia:



1. mydło do kąpieli. guma balonowa. Maziajki. Ziaja - uwielbiam ten zapach! Skusił mnie na żel pod prysznic zapach pasty do zębów :)

 2. balsam. odbudowa i nawilżenie. włosy suche i zniszczone. aloes i jedwab. Mrs. Potter's - skuszona pozytywnymi opiniami, kupiłam to :) zobaczymy jak się spisze.

 3. gąbka antycellulitowa Syrena - to już moja druga sztuka.

   4. prostownica Pearl. Remington - myślałam, że będzie lepsza i na najmniejszej temperaturze, czyli 150 stopni, da radę z moimi włosami. Nie daje. Kupiłam ją ze względu na encanto.
 

32 komentarze:

  1. Czekam na rezultaty prostowania ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne masz te włoski :))
    Mi w październiku z pomiarów wyszło że urosły 3 cm. a na zdjęciach wygląda na 2cm. przyrostu o.0
    Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona ;)

    Życzę powodzenia przy robieniu Encanto pokaż nam się od razu po zabiegu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam Cię zapytać jeszcze kiedy zaczynasz wcierać w skórę głowy olejek Khadi?
      Bo ja również go zakupiłam i może zaczęłabym w tym samym czasie?

      Usuń
    2. Zaczęłam wczoraj późnym wieczorem, na noc. Więc wetrzyj sobie go teraz bądź też na noc :)
      Myślisz co jaki czas go wcierać? Bo ja raczej będę to robić przed każdym myciem, czyli praktycznie codziennie.

      Usuń
    3. Też miałam zamiar wcierać go przed każdym myciem więc ok ;)

      Usuń
  3. Widać ,że włosy są w coraz lepszym stanie ,a końcówki nabierają gęstości :D
    PS: Widzę ,że zdecydowałaś się na zakup encantowych odlewek :)
    Zdradzisz mi od kogo je zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam, gdzie najwięcej osób kupowało i gdzie miałam pewność, że sprzedający odlewa na bieżąco i nic się nie zepsuje i nie wywietrzeje - u leobert :)

      Usuń
    2. Dzięki za info :) Napewno w najbliższym czasie też się skuszę :D

      Usuń
  4. czekam na recenzję po encanto!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie specjalny post o encanto, będzie! Mam nadzieję, że wszystko się uda!

    OdpowiedzUsuń
  6. widac różnicę na włosach :) czekam na efekty ecanto, może i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na efekty prostowania, ciekawe jak będą wyglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam prostownicę z BaByliss i jest świetna super prostuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jak się spisze odżywka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zobaczymy jakie będą efekty prostowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. o, chętnie zobaczę rezultaty encanto ;)
    a co do koncowek to moze powinnas sciac wiecej, bo widac, ze włosy po takim farbowaniu są zniszczone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę je ścinać. Nie są zniszczone po 'takim' farbowaniu, tylko inaczej ułożone na zdjęciu niż w poprzednich miesiącach, ba, one nie są ułożone, tylko rozczesane ledwo po umyciu.

      Usuń
  12. Oo, jestem ciekawa prostowania :) Ja też kiedyś podcinałam włosy kilka razy w miesiącu, ale naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak u Ciebie dobrze wyjdzie to Encanto to może sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać koniecznie jak po prostowaniu bo sama się zastanawiam. Ile zapłaciłaś?
    Włosy wyglądają super, moim zdaniem poważnie zgęstniały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie pokaż efekty po encanto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, rzeczywiście Twoje włosy jakoś przestały falować :( ciekawa jestem jak będą wyglądały po encanto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się falowały, ale wkurzyłam się i rozczesałam je, dlatego są takie proste na zdjęciu.

      Usuń
  17. też uwielbiam pokrzywę - piję razem ze skrzypem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja prostowałam już dwa razy encanto, byłam zadowolona za każdym razem. A jak znikają efekty to w taki sposób, że zaczynają mi się tworzyć fajne fale. Niecierpliwie czekam na Twoje efekty z relacjami jak zachowują się włosy po jakimś czasie.

    OdpowiedzUsuń
  19. O prosze, jakie zmiany, zaskakujesz mnie ;)) I za niedlugo chyba bedziesz tez rozjasniac, prawda? Pokazuj zdjecia na biezaco zebysmy mialy co ogladac ;) moja kolezanka tez miala encanto, jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będę rozjaśniać po dwóch tygodniach od zrobienia encanto - czyli koło 17 listopada :)

      Usuń
  20. balsamy Potter's bardzo służą moim włosom :))

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowana roznica;)) zazdroszcze bardzo efektow;)
    zapraszam do mnie (Miss Independent) pod nowy adres bloga http://aktorka-milionaform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...