10 listopada 2012

Podsumowanie tygodnia (10), woda aloesowa, włosy na drugi dzień po cięciu, kominek z Biedronki.


 M - mycie
O - odżywienie
Oh - ochrona 


4.11. Niedziela
nic


5.11. Poniedziałek
O: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier

M: szampon Babydream
O: maska nawilżająca granat i aloes Alterra
Oh: krem do rąk Bebeauty

6.11. Wtorek

O: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier
M: szampon z biotyną i kofeiną Alterra
O: maska z kolagenem i kaszmirem BingoSpa

7.11. Środa

O: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier
M: szampon z biotyną i kofeiną Alterra
O: maska nawilżająca granat i aloes Alterra

8.11. Czwartek

O na noc: olejek Khadi - w skórę głowy i na całą długość

9.11. Piątek
M: szampon z morelą i pszenicą Alterra
O: maska z siemienia lnianego (żel),
odżywka masło karite i olejek awokado Garnier
Oh: krem do rąk Bebeauty
CIĘCIE
O na noc: olejek Khadi - w skórę głowy i na całą długość

10.11. Sobota
O: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier
M: szampon z morelą i pszenicą Alterra
O: maska nawilżająca granat i aloes Alterra
Oh: jedwab CHI
O na noc: olejek Khadi - w skórę głowy;
siemię lniane - na całą długość (żel) 
 


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. W tym tygodniu królowała odżywka masło karite i olejek avocado Garnier w połączeniu z maską nawilżającą granat i aloes Alterra. Jak już wspominałam W TYM podsumowaniu - jest to dla mnie bardzo dobry sposób na puch - połączenie tych dwóch produktów w OMO (O1 - garnier, O2 - alterra) gwarantuje mi wygładzone włosy.

2. Kończy mi się szampon Alterra z biotyną i kofeiną i mam go w Rzeszowie, aktualnie jestem w mieście rodzinnym, a tu mam szampon z morelą i pszenicą. Ślicznie pachnie!

3. Po ponad miesięcznej przerwie, zrobiłam sobie znowu maskę do włosów z siemienia lnianego. TU relacja z pierwszego razu. Drugi raz, czyli w piątek, zakończył się obciążeniem włosów.

4. Olejek Khadi wcieram dalej :) 

5. We wtorek użyłam po raz pierwszy maskę z kolagenem i kaszmirem BingoSpa, którą kupiłam w tamtym tygodniu w Tesco Extra. Póki co - jest ok.

 I na koniec moje ulubione trio w OMO:


O: odżywka Garnier z masłem karite i olejkiem awokado
M: szampon Alterra (jak narazie znam dwie wersje: biotyna i kofeina oraz morela i pszenica)
O: maska nawilżająca Alterra z granatem i aloesem

_   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _      _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _  
  
woda aloesowa


Słyszałam o niej już bardzo dużo i byłam jej ciekawa. Będąc dzisiaj w Biedronce nie mogłam jej nie wziąć. 0,5l wody kosztuje niestety aż 2,99. Ale jest tak pyszna! Jest w niej miąższ aloesu w dużych kawałkach. Mniam!

kominek 



Czaiłam się też długo na kominki z Biedronki. I mam. Wersję czekoladową na świeczki i olejki. Otworzyłam pudełko i niestety świeczki ani trochę nie pachną, jakby były bezzapachowe. Jestem ciekawa czy będzie je czuć przy odpalaniu ich.

_   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _      _   _   _   _   _   _   _   _   _   _   _  

Dziękuję za miłe słowa pod postem niżej. Ja nadal jestem zadowolona z tego posunięcia i wiem, że nie będę tego żałować! Jednak do tej długości przyzwyczajam się dalej. Dzisiaj włosy prezentowały się tak jak na zdjęciu poniżej. Po myciu nie były prostowane. Wczoraj były. 


Fali można było się spodziewać :) 
Ale końce jakie zdrowe, prawda?


Post wyjaśniający o niepowodzeniu encanto - jutro. Proszę Was kochane o cierpliwość. 
Buziaki! :)

33 komentarze:

  1. No ja czekam z niecierpliwością na post o encanto. 2,99zl to jeszcze nie tak źle, widziałam dużo droższe, ale mi ta woda jakoś nie podpadła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie spasowała, bo 'nie podpadła' ma inne znaczenie :)

      Usuń
  2. Myślałam, że napisałaś o wodzie aloesowej dla włosów hah :D
    też ostatnio ściełam włosy, a raczej było to "podcięcie" końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tą wodę aloesową, ale nie mogę się do niej przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana http://nieszkax3.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam końcówki zaraz po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mi przeszkadza, jest za ciemny. Chciałabym pofarbować włosy, ale nie chcę ich traktować farbą teraz..

      Usuń
  7. Dobrze, że ścięłaś bo teraz widać ich piękno :) Urosną i będą dużo lepsze niż tamte dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wcieram dzielnie olejek Khadi ale ten zapach...
    Myślisz że jak ja nakładam go dwa razy w tygodniu na cztery godziny i raz na noc to będą efekty..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólne nie mnei to oceniać, ale wydaje mi się, że to za mało. Ja robię to bardzo często i na całą noc...

      Usuń
  9. Na tą wode aloesową narobiłas mi ochoty :)
    Koncówki są piekne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądają teraz te Twoje włoski :)
    Otagowałam Cię -> http://efficacement.blogspot.com/2012/11/ogoszenie-wynikow-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena wody jest ok, ja kupowałam 0,5l za 5.99! Muszę skoczyć do Biedronki po tą i sprawdzić jak smakuje.
    Tą którą zdarzało mi się pić uwielbiałam też miała miąższ w środku. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To jutro biedronkowej kupię zgrzewkę :)

      Usuń
  12. Robiłaś już encanto, prawda?
    I po zabiegu masz taką falę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, ciągle teraz powtarzam, że encanto nie sprawdziło się u mnie. Jutro o tym więcej napiszę.

      Usuń
  13. Ostatnio nałogowo kupuję wodę aloesową :P niestety w innych sklepach jest za piątaka! Piękne końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie mięsiste i nawilżone:D

    OdpowiedzUsuń
  15. o, super teraz masz włosy ;) widac o wiele lepszy ich stan ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś wyróżniona w Liebster Blog :)
    zapraszam do mnie po pytania http://redlipsmny.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-libster-blog.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam kupić ten kominek, ale w żadnej z Biedronek w okolicy ich nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  19. To był naprawdę dobry ruch ze ścięciem włosów, teraz wyglądają zdrowo i faktycznie takie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja polecam wodę aloesową My Aloe firmy Pure Plus. 0,5l kosztuje ok. 4zł, 1,5l ok. 9zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...