24 listopada 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (12)

O - odżywienie
M - mycie
Oh - ochrona

18.11. Niedziela
M: szampon Alterra makadamia i figa
O: maska Kallos Latte + olejek z nasion bawełny + d-pantenol

19.11. Poniedziałek
O na 2h: olejek Khadi w skórę głowy
oliwka Babydream Fur Mama na długość
M: szampon Alterra makadamia i figa
O: odżywka Garnier masło karite i olejek awokado

20.11. Wtorek
O na 4h: olejek Khadi w skórę głowy
oliwka Babydream Fur Mama na długość
M: szampon Alterra makadamia i figa
O na 0,5h: maska Alterra granat i aloes

21.11. Środa

O na noc: oliwka Babydream Fur Mama na długość

22.11. Czwartek

O1: Vatika kokosowa
M: szampon Garnier masło karite i olejek awokado 3x 
szampon Isana z olejkiem babassu 2x
O2: maska repair Sleek Line Stapiz
Oh: odżywka jedwabna Sleek Line Stapiz

23.11. Piątek
O na noc: olejek Khadi w skórę głowy

24.11. Sobota
M: szampon Alterra morela i pszenica
O: maska Kallos Latte + miód + cytryna 


MAŁE  PODSUMOWANIE:

1. W tym tygodniu nawet postarałam się z olejkiem Khadi. W tamtym tygodniu wtarłam go tylko raz w skórę głowy, w tym - 3 razy. 
Niestety, olejek bardzo obciąża mi włosy. Mimo kilkakrotnego mycia włosów w czwartek szamponami z SLS po południu (aż 5 razy) - włosy były przyklapnięte, ciężkie, szybko przetłuściły się już wieczorem. Może to wina szamponów, bo też w swoich składach mają olejki.

Muszę znaleźć sobie sposób, żeby poradzić sobie z tym przetłuszczaniem się włosów u nasady. Za bardzo mnie to męczy! Albo zmiana pielęgnacji włosów, albo... Nie wiem.

2. W tym tygodniu dużo olejowałam włosy oliwką BDFM. Polubiłam ją. 

3. W czwartek dobrze spisał się duet maski Stapiz z odżywką jedwabną tej samej serii. Piękny zapach włosów utrzymujący się na włosach cały czas, ale nienachalny. Włosy milutkie w dotyku, błyszczące.

4. Dziś jestem przed zastosowaniem maski Kallos Latte z dodatkiem miodu i cytryny. Zamierzone - Miód: 1 łyżeczka. Cytryna: kilka kropel.  
Zaczynam wprowadzać miód do swojej pielęgnacji. Chcę włosy w grudniu rozjaśnić. Pomagam sobie póki co właśnie cytryną.  

O efektach będzie w kolejnej notce! Tym samym dziś wieczorem lub jutro rano zrobię aktualizującego posta z wyglądem moich włosów, bo dawno wam ich nie pokazywałam :)
  
- - - 

Zapraszam na przyjemne rozdanie u Juicy Beauty Star KLIK!


i mikołajkowe rozdanie u Ziombell KLIK! z kosmetykami Balea

 

10 komentarzy:

  1. oliwka BDFM jest bardzo fajna ;)
    moje włosy ją także polubiły

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oceniasz ten szampon Alterra makadamia i figa? Ja również stosowałam olejek Khadi, zmywałam go łagodniejszymi szamponami niż Alterra i moje włosy długo były świeże, choć generalnie szybko się przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chyba gorszy od morela i pszenica oraz biotyna i kofeina...

      Usuń
  3. A może jakaś glinka w celu ograniczenia przetłuszczania włosów? :) Ja właśnie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim wlosom tez przydałaby sie niezla dawka pielegnacji, ale chwilowa kontuzja reki utrudnia wszelkie kroki ku temu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym olejkiem Khadi to kiepska sprawa, wydaje mi się.
    Bo on tani nie jest, więc głupio wydać tyle kasy i potem się okazuje, że się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za małego podsumowania! :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...