17 listopada 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (11)


O - odżywienie
M - mycie
Oh - ochrona


11.11. Niedziela
O1:
odżywka masło karite i olejek awokado Garnier 
M: szampon z morelą i pszenicą Alterra
 O2: maska nawilżająca granat i aloes Alterra
 Oh: jedwab CHI

12.11. Poniedziałek
M: szampon Batiste

 O na noc: olejek Khadi - w skórę głowy i na całą długość

13.11. Wtorek
M: szampon brzozowy Barwa
O: maska Kallos Latte + olejek z nasion bawełny + d-pantenol
Oh: jedwab CHI
 
14.11. Środa
O
1: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier 
M: szampon z biotyną i kofeiną Alterra
 O2: odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem 
 Oh: jedwab CHI

15.11. Czwartek

O
1: odżywka masło karite i olejek awokado Garnier
 M: szampon z biotyną i kofeiną Alterra
 O2: maska nawilżająca granat i aloes Alterra
 Oh: jedwab CHI

16.11. Piątek
M: szampon z biotyną i kofeiną Alterra
O na 3h: siemię lniane (żel),
O na 1m: maska Kallos Latte
Oh: jedwab CHI

17.11. Sobota
 O na noc: olejek Khadi - w skórę głowy i na całą długość
 
  
MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Dalej uwielbiam trio z maską Kallos Latte, olejem z nasion bawełny i d-pantenolem. Maska już mi dobija dna, nastrajam się do kupna kolejnej. Uwielbiam!

 
 2. Ostatnio pisałam, że nie podoba mi się odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem. Co prawda bardzo dobrze zmiękcza włosy, ale niestety na włosach po niej mam puch, a to nie przejdzie...


3. Jeśli chodzi o puch, to jak już powtarzałam na blogu kilka razy - moimi pogromcami tego jest duet - odżywka masło karite i olejek awokado Garnier jako pierwsze O w OMO, w drugim  O - maska nawilżająca granat i aloes Alterra. Rewelacja, włosy wygładzone, miękkie i bez puchu!

 

13 komentarzy:

  1. Również stosuję maskę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić garniera AiK jak coś skończę bo używałam jej sto lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Garniera AiK dałam mojego Tztowi i sprawuje się bdb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu wtarłaś olejek Khadi tylko raz?
    a tak poza tym to muszę wprowadzić do siebie Twoją strategię OMO bo może zwalczę mój puch? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie miałam możliwości na więcej :(

      Usuń
    2. Wzięłam się w garść i właśnie wtarłam Khadi, podsumowanie uzupełnione :P

      Usuń
  5. ja właśnie uzupełniłam zapas kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę dać jeszcze jedną szansę Kallosowi, może też go tak wzbogacę

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te produkty z altera :)

    fajny blog i dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, tak mnie kusi ten Kallos Latte... W końcu do zamówię. :P A maska Alterry jest świetna, ale... Droga. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...