18 listopada 2012

NovaClear Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych


Jestem chyba jedną z ostatnich blogerek, które recenzują otrzymane produkty od NovaClear. Ale dla mnie wymagane dwa tygodnie używania były niewystarczające. Dlatego recenzja pojawia się dopiero po ok. dwóch miesiącach od otrzymania produktu.



Na pierwszy rzut leci:

 preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych.

SŁOWO OD PRODUCENTA 

ACNE SPOT TREATMENT
transparentna fomuła
technologia nośników QuSome

Kwas salicylowy 2%
Inflacin

Odpowiednio dobrane w Acne Spot Treatment składniki działają osuszająco, złuszczająco i oczyszczająco. Kwas salicylowy (2%) działa antybakteryjnie i keratolitycznie, złuszcza delikatnie obumarły naskórek odblokowując pory. Obecny w preparacie Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze.

Sposób użycia: Nanieś niewielką ilość Acne Spot Treatment bezpośrednio na zmiany trądzikowe. Po wyschnięciu zastosuj Acne Cream.

Transparentna formuła - produkt bezbarwny. Nie pozostawia śladów na skórze. Po zastosowaniu można nałożyć makijaż.

Technologia mikronośników QuSome - aby zwiększyć skuteczność preparatów NovaClear, substancje aktywne zamknęliśmy w mikronośnikach QuSome, które docierając do głębszych warstw skóry uwalniają je zwalczając trądzik w obszarach, gdzie zaczyna się stan zapalny. Dzięki nowoczesnej technologii pozbywamy się trądziku nie tylko z powierzchni skóry, ale także z jej głębszych warstw.


SŁOWO ODE MNIE

Aplikacja: opakowanie jest bardzo wygodne, bezpośrednio z opakowania aplikuję żel na wyprysk, naciskając opakowanie żel wychodzi spokojnie w odpowiedniej ilości potrzebnej do pokrycia wyprysku

Działanie: czas, jaki potrzebuje preparat do całkowitego wyeliminowania wyprysku to ok. 2-3 dni (przy mniejszych pryszczach czas ten ogranicza się do jednej nocy i jednego dnia). Bezpośrednio po aplikacji żelu czuć pieczenie, znak, że produkt działa. Ale to pieczenie oczywiście później musi się przeistoczyć w wysuszone niestety miejsce. Producent bardzo dobrze nazwał ten produkt, preparatem osuszającym. Tak więc po ok. dwóch aplikacjach naraz produktu, musimy być gotowe na wysuszenie tego miejsca gdzie zaaplikowaliśmy żel. Jednak dla mnie to nie problem. Odpowiedni peeling, odpowiednie jego użycie i zdarcie skórek, a po nim nawilżający krem do twarzy - po skórkach i suszu ani śladu.

Podsumowując, to co ja piszę, napisał też producent w opisie :)

Pragnę dodać i powiedzieć o tym, co zauważyłam po aplikacji żelu na wyprysk i w jaki sposób on likwiduje go: Otóż, najpierw pryszcz robi się taką białą ropną kropką, ta kropka wysusza się i wystaje nam takie coś nad powierzchnię. Wyprysk jest zaczerwieniony. Zaczerwienienie schodzi i dochodzi do usunięcia pryszcza.

Polubiłam ten preparat, bo w dość szybkim tempie usuwa wyprysk. Sprawia, że nie ma śladu po nim. Widać trochę podrażnienia, ale ustępują.

Macie ten preparat? Jakie Wy macie o nim zdanie? Dajcie znać :)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale bardzo mnie zaciekawił bo szukam czegoś co pomogłoby mi uporać się z trądzikiem. Może nie mam jakiegoś wielkiego problemu, ale mimo to wolałabym mieć idealną cere ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam krem do twarzy , który teraz stosuję jako ...krem punktowy i też się sprawdza ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tego produktu :) Do wysuszania używam Effaclar Duo

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam dużą ilość produktów wysuszających czy niby gojących pryszcze i nic nie działało. Zrobiłam tag do którego mnie nominowałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii inne kosmetyki i także jestem baaardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na szczęście wypryski mnie od dawna nie męczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aa ja calkiem niedawno pozbylam sie niedoskonalosci typu tradzik i juz nie musze sie tym martwic;)
    obserwuje;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się właśnie skończyła papka antytrądzikowa z Jadwigi i beczę z żalu,że nie zauważyłam jak była ost promocja -50%
    :(
    najlepszy punktowy kosmetyk na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze tego produktu, do pozbywania się krost używam maści, a czasami zwykłego spirytusu salicylowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na szczęście ja z wypryskami mam tylko problemy ok 1 w miesiącu ;)
    ale dobrze ze są takie skuteczne preparaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...