12 listopada 2012



Nominację otrzymałam od:
Dzięki dziewczyny! Strasznie się cieszę, że tyle z Was zwróciło uwagę na mojego bloga przy tym tagu.

Miałam mnóstwo roboty z odpowiadaniem na wszystkie pytania, a było ich aż... 110 :)
Tego posta pisałam kilka dni! I ciągle dostawałam kolejne nominacje, z kolejnymi 11 pytaniami :) 

Zasady tagu:
 Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


 Pytania od Kachuli82:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Szukałam na forum wizażu informacji jak przyśpieszyć porost włosów. Tam trafiłam na blogi włosomaniaczek. Przez ok. miesiąc wgłębiałam się w ich tajniki wiedzy, a myśl, że nie mogę się podzielić z nimi moimi wiadomościami i zdaniami na wszelkie tematy, a komentarze rzadko trafiają do autorek, szczególnie do tych starszych postów - postanowiłam założyć sama bloga.
2. Czy kupiłaś coś specjalnie aby tylko pokazać to na blogu?
Lubię mieć te kosmetyki, które mają bardzo dobre opinie i te, które polecają blogerki. Najczęściej kupuję to, co mi na blogach wpadnie w oko, ale nie myślę, żebym robiła to specjalnie, żeby się pochwalić. Jedynie kupuję po to, żeby się przekonać na własnej skórze, włosach jakie działanie ma dany kosmetyk, czy jaka jest dana rzecz w rzeczywistości. Czasami robię z siebie królika doświadczalnego i nie zawsze wychodzi mi to na dobre. Niestety.
3. Twój największy kosmetyczny bubel?
Wszelkie sole i proszki do kąpieli. Nie znoszę ich, są tak sztuczne i nieprzyjemne... Cukierki, pastylki czy kule jeszcze ujdą.
4. Czego byś nigdy nie założyła/kupiła mimo, że jest modne?
Moda przemija. Aktualnie sama nie wiem co jest modne :D
5. Wymarzona długość włosów dla Ciebie?
Byłam co raz bliżej długości 'za cycki', którą tak bardzo chcę. Teraz mam baaardzo długą drogę do niej. Ale nie poddaję się i dalej o takiej marzę i dążę. Póki co chcę mieć zdrowe włosy. Każdy jeden włos. Długością będziemy zajmować się później.
6. Co dla Ciebie oznacza określenie "naturalny makijaż"?
Podkład, fluid - mała ilość, jedynie żeby pokrył niedoskonałości. Do tego tusz na rzęsy. Tyle.
7. Twoje ulubione zajęcie w deszczowe wieczory?
Herbatka, kocyk, poduszka, wygodna pozycja, laptop.
8. Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Nude, pudrowy róż, french.
9. Wolisz cienie do powiek matowe czy błyszczące i dlaczego?
Na co dzień używam świetlistego jasnego perłowego cienia, więc myślę, że błyszczące, aby rozświetlić oczka.
10. Jak długo zamierzasz prowadzić bloga?
Nie chciałabym nigdy chcieć go kasować ani kończyć pisanie na nim. Dlatego pominę to pytanie już ;)
11. Czy masz swoje ''blogowe guru''?
Każda jedna blogerka z długimi i zdrowymi! włosami jest dla mnie guru.
 
Pytania od Eko Piękno:
1. Twój ulubiony szampon do włosów?
Jak narazie będzie to chyba seria szamponów Alterra.
2. Jesteś mięsożercą czy raczej jarzynożercą?
Lubię i mięsko, i warzywka. Kiedyś chciałam zostać wegetarianką i nie chciałam jeść obiadowych mięs. Jakoś ich nie lubiłam. Na szczęście wyrosłam z tego i warzywa, i mięso pochłaniam z wielką ochotą. 
3. Ile czasu dziennie spędzasz przed lustrem? 
Mycie buzi, robienie makijażu z rana - z 15 minut, do tego ubieranie się - też potrzeba lustra - kolejne 15 minut, jak nie więcej. W ciągu dnia kila razy spoglądanie w lustra. I w te normalne i te w szybach sklepowych ;) Wieczorny demakijaż - kolejne 15 minut. Na oko.
4. Czy masz jakieś uzależnienie?
Komórka - bez niej czuję się jak bez ręki. Laptop, internet - lecz w mniejszym  stopniu niż komórka.
5. Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w swoim wyglądzie? 
Za dużo.
6. Twoja ulubiona przeczytana książka?
Książek czytam bardzo mało, nie mam swojej ulubionej.
7. Czy masz jakieś grzeszki jeśli chodzi o pielęgnacji np. prostowanie włosów itp.?
Prostowanie włosów na pierwszym miejscu. Ale to kiedyś. Od lipca ograniczone to jest, bez prostownicy umiem żyć :)
8. Czy czytasz skład kosmetyku przed kupnem?
Tak! Muszę zerknąć chociaż na chwilę na skład przed kupnem. Weszło mi to w nawyk już niesamowicie!
9. Jaki był Twój najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
To chyba będzie olejek Khadi stymulujący ostatnimi czasy...
10. Ile wydajesz pieniędzy miesięcznie na kosmetyki?
Różnie, nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Odkąd interesuję się bardziej wlosami i kosmetykami dla nich, i nie tylko - wydaję naprawdę sporo pieniędzy. Kiedyś dużo wydawałam na ciuchy. Teraz ciuchów praktycznie nie kupuję.
11. Co Cie skłoniło do założenia bloga?
Chęć wypowiedzenia się własnym zdaniem o danym kosmetyku, pielęgnacji.

Pytania od Fellogen:
1. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień kilka zespołów
Każdej oprócz metalu. Naprawdę. Lubuję się bardzo nawet w disco-polo!
2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Wiosna! Kocham to wiosenne cudownie przyjemne słoneczko, zapach, śpiew ptaków, delikany wiaterek. Wszystko się budzi na nowo. I ja też. Aż chce się wtedy żyć!
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Można kilka? Więc: żel pod prysznic, szampon do włosów, odżywki do włosów, płyn do demakijażu, kremy, fluid, tusz do rzęs.
4. Wymień 3 kosmetyki, które aktualnie znajdują się na Twojej wish-liście:

- olejek łopianowy z kiełkami pszenicy i olejkiem jojoba
- krem do mycia twarzy Alterra 
- maska drożdżowa od Babci Agafii 
5. Czy masz jakiś dzień w tygodniu, w którym robisz sobie małe SPA? Opisz swój rytuał.

 Jeśli chodzi o włosy, to pieszczę je za każdym razem. Prawie codziennie nakładam oleje, stosuję metodę OMO, bardzo często kładę maski na ok. godzinę.
6. Jakie masz pasje, hobby poza zajmowaniem się włosami?

Nie mam :)
7. Jakie strony/portale internetowe codziennie odwiedzasz?

Facebook, pocztę e-mail, blogger, youtube, allegro.
8. Jesteś raczej typem imprezowicza czy domatora?

To zależy. Raz mam taki okres, że imprezuję praktycznie codziennie, a drugim razem spędzam całe dnie w domu ;) Lubię imprezy, ale na odpoczynek w domu czas też musi się znaleźć.
9. Kim chciałaś zostać w przyszłości, kiedy byłaś dzieckiem? Czy Twoje zamierzenia się sprawdziły? A może poszłaś w zupełnie innym kierunku?

Piosenkarką. Chciałam nią zostać, bo śpiewałam w chórze. Nie wiem czemu akurat nią, skoro nie umiem śpiewać :D Więc zamierzenia nie sprawdziły się absolutnie. Poszłam w stronę medycyny - masażystka, wkrótce mam nadzieję fizjoterapeutka i może kosmetologiczka(? po kosmetologii) :P
10. Jakie posty dt. włosów czytasz najchętniej?

Lubię denka miesięczne i recenzje odżywek, masek i olejów do włosów.
11. Na co dzień ubierasz się raczej kolorowo czy w stonowane barwy? Możesz w jakiś sposób sprecyzować swój styl ubierania?

Czasami potrafię ubrać się cała na czarno i bardzo dobrze się w tym czuję. Szare kolory, pastelowe. Czasami ubiorę róż, miętę. Sweterki, bokserki, legginsy, koszule, chusty. Uwielbiam minimalizm. Coś takiego: KLIK.

Pytania od Nieszki:
1.Jaki jest Twój ulubiony cytat?

Nigdy nie decyduj w złości i nie obiecuj w szczęściu.
2.Czym jest dla Ciebie Twój blog?

 Miejscem na podzielenie się informacji ze świata kosmetycznego, poznawanie dużej ilości świetnych osóbek :)
3.Ulubiony aktor to?

Nie mam ulubionego aktora, bo nie za specjalnie oglądam filmy/seriale.
4.Piosenka , która Cie denerwuje :D

 Myślę i myślę, nie wymyślę takowej :D
5.Spacer czy przejażdżka ?

 Spacer.
6.Mail czy list ?

W tych czasach zdecydowanie e-mail. Każdy wie dlaczego - szybkość, wygoda. List jednak byłoby miło czasami dostać :)
7. Twoje ulubione miejsce na odpoczynek to ?

Łóżko :)
8.Co jest dla Ciebie najważniejsze ?

Zgoda w rodzinie i zdrowie.
9. Słodkie czy słone ?

Słodkie.
10. Kawa czy herbata ?

 Herbata.
11. Marzycielka czy realistka ?

Marzę, później próbuję realizować. Na szczęście udaje mi się najczęściej wymarzyć!

Pytania od De beaute:
1. Jesteś optymistką?
Zdecydowanie tak.
2. Laminowałaś kiedyś włosy? Jakie są Twoje odczucia po wykonaniu tego zabiegu?

Tak, laminowałam. Odczucia? Koszmar. Przeproteinowanie. Więcej TUTAJ.
3. Największa ilość kosmetyków jaką udało Ci się kupić w ciągu 1 dnia to?

Z 6-8.
4. Ile miesięcznie wydajesz na kosmetyki?

Różnie, nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Odkąd interesuję się bardziej włosami i kosmetykami dla nich, i nie tylko - wydaję naprawdę sporo pieniędzy. Kiedyś dużo wydawałam na ciuchy. Teraz ciuchów praktycznie nie kupuję.
5. Ostatnia książka jaką przeczytałaś to..?
To chyba jakaś ostatnia lektura szkolna w liceum 1,5 roku temu.
6. Co nosisz na co dzień w torebce?

Telefon, gumy do żucia, puder, portfel, coś do przegryzienia, zeszyt, długopis.
7. Bez czego nie wychodzisz z domu?

Bez telefonu!
8. Iloma językami umiesz się posługiwać?

Niemiecki, angielski, w podstawach.
9. Opowiedz najśmieszniejszą historię jaka ci się przytrafiła.

W tej chwili niestety nie mogę sobie takowej przypomnieć :)
10. Szpilki czy buty na płaskim obcasie?

Płaskie.
11. Wygrywasz 10 milionów. Na co przeznaczysz pieniądze?  

Na mnóstwo podróży, w każdy zakątek świata.
  
Pytania od Kosmali:
 1. Odżywka do włosów ze spłukiwaniem czy bez spłukiwania? 
Ze spłukiwaniem.
2. Blogi kosmetyczne czy filmiki na YT?

Blogi.
3. Dieta czy zdrowy tryb życia?

Zdrowy tryb życia.
4. Fitness w domu czy w siłowni?

W domu.
5. Ryż czy makaron? 

Makaron.
6. Szybka czarna kawa czy kawa ze śmietanką i pianką?

Kawa ze śmietanką i pianką.
7. Wieczór z przyjaciółką czy leżenie plackiem w domu?

Leżenie plackiem w domu.
8. Krem do rak czy pomadka nawilżająca?

Krem do rąk.
9. Ciasto czy ciasteczka?

Ciasto!
10. Samochód czy rower? 

Samochód.
11. Spanie do 12 czy 7?

7. 

Pytania od Demene:
 1. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Kończę w tym roku szkołę masażu, zaczynam studiować fizjoterapię i kosmetologię, więc swoją przyszłość wyobrażam sobie pracując w szpitalu i pomagając chorym i potrzebującym. Ewenualnie w swoim gabinecie masażu/kosmetyki :) Mam nadzieję, że będę spełniona jeśli chodzi o pracę i... pieniądze. Chcę mieć szczęśliwą rodzinę - męża i dwójkę dzieci. Własny przytulny dom.
2. Ulubiony zespół muzyczny lub wykonawca?

Nie mam.
3. Jakie zwierzęta masz w domu? (Jeśli je masz :))

Ja nie mam, ale na mieszkaniu brat ma rybki i raczki.
4. Wolisz kupować ubrania czy kosmetyki?

W tym momencie kosmetyki :D
5. Jesteś włosomaniaczką?

Tak! :)
6. Twój naturalny kolor włosów?

Blond, mysi.
7. Najbardziej lubię spędzać wieczory...

Wylegiwując się w łóżku. Czasami jednak lubię dobrze przyimprezować!
8. Sukienka czy spodnie?

Spodnie.
9. Lubisz wysokie obcasy?

Lubię.
10. Gdzie chciałabyś mieszkać?

W domku z ogródkiem i basenem. Niedługo mi się to spełni :) Ale... bez basenu póki co :P
11. Twój ideał piękna?

Brak.

Pytania od RedLipsMNY:
 1. Róż czy bronzer ?
Bronzer.
2. Maska do włosów czy odżywka ?

Maska.
3. Latte czy Cappuccino ?

Cappuccino.
4. Ulubione kwiaty.

Róże.
5. Trzy rzeczy które zabrałabym na bezludną wyspę:

Jedzenie, picie, ciuchy.
6. Morze czy góry ?

Morze.
7. Wino czerwone, białe czy różowe ?

Czerwone.
8. Z domu nie wychodzę bez...

Telefonu.
9. Kolor na paznokciach czy french?

French.
10. Płyn do demakijażu czy mleczko?

Płyn.
11. Ukochana piosenka...  

 Aktualnie: Tłoku i Julia - Nadal Kocham 

Pytania od Mania Bania:
1. Dlaczego lubisz blogować?
Bo mam kontakt z innymi przesympatycznymi blogerkami, dowiaduje się duuuuuuuużo rzeczy o kosmetykach, szczególnie włosowych.  
2. Od kiedy blogujesz?
Od lipca tego roku.
 3. Czego nie lubsz w innych blogach?
Wszystko lubię, każdy ma swój sposób pisania i bycia, co toleruję zawsze.
4. Czy czerpiesz inspiracje w innych blogach?
W jakimś stopniu na pewno. 
5. Blogujesz tylko chwilowo czy chcesz temu poświęcić więcej czasu?
Zdecydowanie chcę cały czas już prowadzić bloga.
6. Obserwujesz czasem inne blogi w ramach rewanżu?
Jeżeli jest ciekawy i chcę wiedzieć co będzie dalej na nim - obserwuję.   
7. Co byś mogła poradzić innym blogerkom?
  Cierpliwości w pielęgnacji włosów :) (blogi włosowe)
8. Często odwiedzasz inne blogi?
Oczywiście! Bardzo bardzo często.
9. Jak dużo czasu dziennie poświęcasz swojemu blogowi?
Lubię trochę w nim pozmieniać czasami, a gdy skrobię posta, trzeba temu poświęcić trochę czasu, aby był jak najlepszy.   
10. Jaki rodzaj blogów lubisz najbardziej?
Oczywiście włosowe :)
11. Czym wyróżnia się twój blog spośród innych?
Oj, nie wiem... :) Raczej nie mnie to oceniać.
                
  Pytania od Caroliny:
  1. Twoje KWC wśród kosmetyków?
 Nie mam :)
2. Singielka czy w związku?
   Singielka.      
3. Ulubiony sklep? 
             Biedronka :D               
4. Czego się boisz?
       Trudne pytanie, raczej niczego :p       
 5. Włosy proste czy kręcone?
            Proste.           
  6. Twoja ulubiona potrawa?
Pierś z kurczaka przyprawiony przyprawą do gyrosa z warzywkami.
7. Ulubiony film?
 Brak.

8. Ulubiony kwiat?
Róża.
9.  Ulubiony cytat?
Nigdy nie decyduj w złości i nie obiecuj w szczęściu.
10. Marzycielka czy realistka?

Marzę, później próbuję realizować. Na szczęście udaje mi się najczęściej wymarzyć!
 11. Ulubione miejsce odpoczynku? :)
Łóżko :) 

  MOJE PYTANIA:
1. Czy czujesz się spełniona w aktualnej pielęgnacji swoich włosów, czy brakuje Ci czegoś w tym jeszcze?
2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się bardziej włosami? Co na to miało wpływ? 
3. Co myślisz o silikonach?
4. Stosujesz je w swojej pielęgnacji włosów?
5. Jakiego szamponu używasz na co dzień? Delikatnego, czy z SLS itp.?
6. Czy masz problem z puchem? Jak sobie z nim radzisz?
7. Wolisz włosy krótkie (do ramion) czy długie (do bioder)?
8. Umiesz sama sobie zapleść dobierańca?
9. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
10. Czy czujesz dreszczyk emocji przy dodawaniu postów?
11. Oleje, które do tej pory używałaś na włosy to:

Miałam problem z nominacją blogerek, bo co weszłam na bloga - każda osoba już odpowiadała na ten tag. Ale udało mi się wybrać wymaganych 11 blogerek.
Kolejność przypadkowa.
 
NOMINUJĘ:
# Blanka 
# gosika90
# babskaprzystan
# Lwyca
# LittleBlackDiamond
# aladriela 
# careaboutmysefl
# Ruda Szopa
# Maliniarka
# Arivle
# wszystkonatematwłosów
  
Proszę, dajcie mi znać o odpowiedziach :)

Przepraszam za małą czcionkę, ale większa sprawiała, że nie chciał mi się dodać post. Tak samo z kolorem szarym, żeby odróżnić pytania od odpowiedzi...

 


12 komentarzy:

  1. odpowiem na ten tag jakoś w weekend, dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę dom z basenem i ogrodem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania :) Aż się uśmiechnęłam, gdy dowiedziałam się, że w 11 pytaniu nagrodę wydałybyśmy na to samo :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ja, a Ja....JA też Cię jakiś czas temu nominowałam :P Ale nie musisz już odpowiadać wystarczająco się napisałaś :) Już i tak bardzo dużo się dowiedziałam o Tobie :)

    Gratuluję tylu wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że to ja miałam sporo roboty z tym tagiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Niestety nie stosowałam się do niego do tej pory, ale czas to zmienić :)

      Usuń
  7. Ale miałaś roboty! Podziwiam Cię,że odpowiedziałaś na taką ilość pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj było roboty, było! Na niektórych pytaniach dodatkowo się zacinałam :D

      Usuń
  8. Informuję, iż zostałaś nominowana do "Liebster Blog" ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, a ja myślałam, że mój post był dłuuuuugaśny ;)) nice ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...