11 października 2012

WYNIKI ROZDANIA :)


HEJ!

Jak zauważyłyście, nie zamieszczam nowych postów z powodu braku jakiegokolwiek urządzenia do robienia zdjęć, nie licząc aparatu w komórce, który jest po prostu.. bez sensu :) A także z braku pomysłów, weny i ogólnego czasu.

 Wczoraj zakończyło się moje pierwsze rozdanie. Zgłoszeń było mnóstwo! Od trzech dni spisywałam nicki wszystkich tych, którzy wzięli w nim udział. Parę osób nie spełniło tego, co zostało napisane. Z niektórymi kontaktowałam się, aby wyjaśnić to. Niektóre osoby odpisały, inne nie, co zdyskwalifikowało je.

Jak wyżej wspomniałam, nie mam aparatu, więc nie miałam jak uwiecznić losowania. 

Moje paluszki wylosowały Zwyciężczynie:

 
ZESTAW otrzymuje


Pigeons Beauty

*  *  *

BB CREAM otrzymuje


mala0727

Serdecznie Wam gratuluję :) Macie blogi, więc miło mi będzie, jeżeli zrecenzujecie u siebie te produkty :) Czekam na e-mail od Was z adresem do wysyłki (patryskaa14@o2.pl)


25 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia w kolejnych rozdaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :))))
    miałaś co robić z tym rozdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ta maska z Soraya drożdżowa działa cuda na mojej buźce ;) Niedługo u mnie recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;3
    Miałam kremik z ziaji jest wspaniały, a na Jantar sama mam ochotę ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i pogrążam się w żalu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, dziękuję! ale miłe zakończenie dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie tu dodaję do obserwowanych,a co sądzisz o tagu?
    mam nadzieję że trafi dalej w świat,zapraszam do mnie
    i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne ,że zrecenzuję ;)
    cieszy mnie ten BB
    ciekawa jestem, bo sceptycyzm mnie ograniczył i nie kupiłam jeszcze drogeryjnego BB ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...