27 października 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (8)





 O - odżywienie
M - mycie
Oh - ochrona 

21.10. Niedziela
 O1 na 3h: oliwka Babydream
M: szampon Isana z olejkiem babassu
O2: maska Treatment Wax Henna 
Oh: krem do rąk Bebeauty 
wcierka: Jantar
 
22.10. Poniedziałek
wcierka: Jantar
Ona noc: oliwa z oliwek + olejek Alterra migdał i papaja

23.10. Wtorek
wcierka: Jantar
O1: preparat intensywny Isana (żółta tubka)
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O2: odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem
Oh: krem do rąk Bebeauty

24.10. Środa
Oh: krem do rąk Bebeauty  
wcierka: Jantar

O1: maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O2: 60-seundowa maseczka z octem z malin Marion
 O3: kąpiel odbudowująca włosy z octem z malin Marion
Oh: jedwab CHI

25.10. Czwartek
 
O1: odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem 
M: szampon brzozowy Barwa
O2: odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem 

26.10. Piątek

Oh: krem do rąk Bebeauty
Ona noc: oliwa z oliwek + olejek Alterra migdał i papaja

27.10. Sobota

M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O: 60-seundowa maseczka z octem z malin Marion
 O: kąpiel odbudowująca włosy z octem z malin Marion
Oh: jedwab CHI
 

 MAŁE PODSUMOWANIE:
 
1. Jednak odżywka Alverde z aloesem i hibiskusem okazała się dobra! Włosy są bardzo miękkie. I po prostu.. fajne. Zużyję ją do końca i wtedy przedstawię Wam swoją opinię o niej.

2. Dwa razy w tym tygodniu zastosowałam 60-sekundową maseczkę z octem z malin Marion. Wystarczyła mi, tak jak zapewnia producent, na 2 użycia. Po zmyciu jej od razu nakładałam na ok. minutę kąpiel odbudowującą z tej samej serii. Fajny duet.

3. Zaczęłam ochraniać końcowi jedwabem Chi, bo tak jak pisałam ostatnio - chcę do zabezpieczania włosów zacząć używać silikonów. 

4. Dalej używam do mycia włosów szamponu Alterra z biotyną i kofeiną. Chodzą słuchy, że powoduje wypadanie włosów. Ja na szczęście tego nie zauważyłam u siebie (odpukać w niemalowane))


Efekt: końcówki w tej chwili mam jakieś sianowate, czego nie było jeszcze niedawno. Muszę przepatrzeć porządnie ten tydzień  i pokombinować inaczej z pielęgnacją.
 

13 komentarzy:

  1. Nigdzie cholera nie mogę dostać tych kosmetyków firmy Marion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Capnij je na allegro :) I popatrz w drogerii Wispol, jeśli takową masz w swoim mieście :)

      Usuń
    2. są dostępne w drogerii Wispol

      Usuń
  2. Pod jedwab polecam Ci kroplę olejku :) Ja tak robię i duet na końcówki idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie w sierpniu/wrześniu zabezpieczałam włosy właśnie olejkiem, ale rycynowym. Spróbuję pod jedwab to zrobić :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie ma dużej różnicy w kolorze, ale postaram się zrobić to jutro :)

      Usuń
  4. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę kremu z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również używam chi do zabezpieczenia końcówek,ten kremik z biedronki też bym chciała-buziole

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to Ciebie podziwiam! A ten Jantar, to się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co podziwiać, to tylko tak 'strasznie' wygląda w poście, na co dzień nie zajmuje mi to dużo czasu, a to jest tylko czysta przyjemność!

      Pewnie, że się sprawdza!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...