13 października 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (6)



O - odżywienie
M - mycie

7.10. Niedziela
O1 na noc: oliwka Babydream
M: szampon Isana z olejkiem babassu
O
2: odżywka Schwarzkopf gliss kur. Color protect
ochrona: krem do rąk Bebeauty

8.10. Poniedziałek
 M: suchy szampon Batiste
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O: Kallos latte + olejek z nasion bawełny + d-pantenol 

płukanka: Srebrzyk
 
9.10. Wtorek
 ochrona: krem do rąk Bebeauty
O
1: odżywka Garnier masło karite i olejek avocado
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O
2: nawilżająca maska Alterra granat i aloes
O2: odżywka bez spłukiwania Joanna z lnem i rumiankiem

10.10. Środa
ochrona: krem do rąk Bebeauty
wcierka: Jantar 
O1: odżywka Garnier masło karite i olejek avocado
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O2: nawilżająca maska Alterra granat i aloes

11.10. Czwartek
wcierka: Jantar 

12.10. Piątek
O1 na 2h: oliwa z oliwek z olejkiem Alterra migdał i papaja
 O2: odżywka Garnier masło karite i olejek avocado
M: szampon Alterra z biotyną i kofeiną
O3: nawilżająca maska Alterra granat i aloes
ZERO SPUSZENIA !! 

13.10. Sobota
nic

MAŁE PODSUMOWANIE:

1. W niedzielę użyłam silikonowej odżywki Gliss Kur. Jak mi się dziwnie ją spłukiwało! Ciągle wydawało mi się. że jej nie spłukam. Taka powłoka się zrobiła. Dziwne uczucie na włosach :)

 
2. Wczoraj, w piątek, przeżyłam szok. Przez 3 dni stosowałam ten sam zestaw OMO, czego właśnie wczoraj zobaczyłam efekty.  Zero puchu, włosy gładziutkie, milutkie! :)) Choć może to dzięki oliwie z oliwek przed myciem przy trzecim zestawie?

3. Polubiłam szampon Alterrkowy :)
4. Nie jestem systematyczna ze wcierką Jantar. Czasami nie mogę jej użyć, bo nie chcę mieć przyklapu, a teraz (5. kuracja) przyśpiesza mi przetłuszczenie włosów. A tego dawniej nie było.

12 komentarzy:

  1. mobiizujące jest dla mnie czytanie takiej "spowiedzi" :) chyba też będę sobie wszystko spisywać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Wszystko wtedy jest takie ułożone i w podsumowaniach miesiącach jest łatwiej, bo wiadomo co się używało i co pomogło :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że puszeniu zapobiegła ochrona przed myciem.
    A tak to ciekawa ta Twoja pielęgnacja. Ja rzadko kiedy zabezpieczam przed myciem (chyba, że liczy się olejowanie kilka godzin/kilkadziesiąt minut przed) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja się zastanawiam czy ochrona olejem przed myciem wlicza się do tego OMO :) zwykle i często tak robiłam. W tym tygodniu zaczęlam robíć to odżywką Garniera bo chciałam ją wykonczyć i proszę jakie efekty! Moze bezpuchowe włoski sprawiło odżywienie włosów maską Alterry? Zobaczymy za jakiś czas :)

      Usuń
  3. tez muszę się ambitnie za jantar zabrać. przyałby się wysyp nowych bejbików, żeby zagęścić trochę włosy ;)
    rzuć może jakąś recenzję tego szamponu z Alterry, bo czaiłam się na niego i nie kupiłam w końcu. w sumie do oczyszczania mam jeszcze jeden prawie pełny szampon, ale i ten kusi i promocja.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do oczyszczania włosów używam innego szamponu z sls. Alterre używam codziennie bo jest łagodna. Co mogę o szamponie powiedzieć? Myję nim tylko skalp, masując go przez minutę. Konsystencja rewelacja dzieki 'cos tam' gum w składzie:) taka zbita, ach. Kupuj, nawet się nie zastanawiaj. Ja jeszcze zakupię dwa dodatkowe szampony, ale inne zapachy na promocji :)

      Usuń
    2. Też mnie kusi ta Alterra ;>

      Usuń
  4. Ładnie ładnie :) ja w poniedziałek dodam drugi wpis z cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dzisiaj będę zmieniać kolor włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że nie było puszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam już piątą kurację Jantarem

    OdpowiedzUsuń
  8. po silikonach też mam wrażenie, że nie mogę tego spłukac :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...