6 października 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (5)


 30.09. Niedziela
mycie: szampon brzozowy Barwa
odżywienie: maska Treatment Wax Henna
ochrona: krem do rąk Bebeauty

1.10. Poniedziałek
mycie: szampon Babydream
odżywienie: Garnier masło karite i olejek avocado
ochrona: krem do rąk Bebeauty
wcierka: Jantar

2.10. Wtorek
mycie: suchy szampon Batiste
odżywienie na 2h: oliwka migdałowa HiPP
mycie: szampon Babydream
odżywienie: Garnier masło karite i olejek avocado
ochrona: krem do rąk Bebeauty
wcierka: Jantar 

3.10. Środa
odżywienie na 2h: krem masło Shea i kakao Isana
mycie: szampon blond Alverde
odżywienie: maska nawilżająca granat i aloes Alterra
ochrona: krem do rąk Bebeauty 
wcierka: Jantar  

4.10. Czwartek
wcierka: Jantar

5.10. Piątek
mycie: szampon blond Alverde
odżywienie: Garnier masło karite i olejek avocado
ochrona: krem do rąk Bebeauty
wcierka: Jantar  

6.10. Sobota
wcierka: Jantar  



MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Ponowna kuracja wcierką Jantar po raz piąty.

2. Zabezpieczanie włosów niezawodnym kremem do rąk Bebeauty z Biedronki.

3. Skupienie się na odżywce Garnier masło karite i olejek avocado trzymanej do pół godziny na włosach. Postanowiłam, że odżywki zużywam jedną aż do zdenkowania jej, później kolejna, kolejna...

4. Wypróbowanie szamponu Alverde do włosów blond. Super!

5.  Postanowiłam odrzucić szampon Babydream i płyn do higieny intymnej Facelle, bo zrobił się bum na to, że powodują wypadanie włosów. Coś w tym jest. Przerzucam się na szampony Alterra. Nowość w mojej pielęgnacji.

6. W tym tygodniu odrzuciłam odżywienie na noc olejami. Jedynie jeden raz użyłam jakiegokolwiek olejowania (oliwka HiPP - wtorek).

22 komentarze:

  1. też zużywam odżywki kolejno, żeby zapasów nie robić ;)
    facelle mi nie służył, tylko wysuszył włosy ;(
    alterra ma fajne szampony ale trochę drogie jak na kiepską wydajnosc ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam wolę mieć kilka odżywek i używać ich wymiennie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też tak lubię, ale za długo zalegają mi odżywki wtedy :D

      Usuń
  3. u mnie akurat, odkąd stosuję Facelle do mycia i piję pokrzywę, włosy zdecydowanie mniej zaczęły wypadać, także to pewnie kwestia indywidualna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też rezygunję z Baby Dream i Facelle, ale nie przez wypadanie, zwyczajnie mi nie służą. Muszę je jakoś wydenkować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich też za cienkie włoski i obciążenie czuję i niedomycie :)

      Usuń
  5. nie wiem czemu ale wydaje mi się ze po umyciu głowy Facellem włosy są tempe, albo to wina tego żelu albo odżywki...muszę zaobserwować

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie facecelle się sprawdził, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, że BeBeauty zmieniło kremy do rąk? Z Twojego polecenia szukałam tego kokosowego w Biedronce w CH Europa w Rzeszowie i zmienili zarówno opakowania, jak i składy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero kilka dni temu do Ciebie trafiłam dzięki blondhaircare i już Cię uwielbiam. Popędziłam wczoraj do biedronki i dorwałam krem BeBeauty i mam nadzieję, że i mnie pomoże z problemem puszących się włosów :) a kok na skarpetce stał się moim nowym faworytem. Będę odwiedzać codziennie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję :) tym bardziej że mam zwolenników jak i przeciwników :)

      Usuń
  9. Ja używam szamponów Alterry i dla mnie to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... Jak ty tym kremem zabezpieczasz dokładnie włosy?
    Rozcierasz trochę w dloniach i przeczesujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym w notce o tym kremie. Rozcieram w dłoniach i nakładam całymi dłońmi na wierzch włosów :)

      Usuń
  11. Ja lubię facelle, alterrę też. Kupię póki promocja bo hipp mi ostatnio plącze włosy bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też muszę wypróbować ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie znalazłam sposób na puszące się włosy i działa idealnie!
    A resztkę kremu która zostaje wcieram w dłonie i już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cieszę się że sposób się sprawdza :)

      Usuń
  14. Lubię szampony Alterry, powinnaś być zadowolona;) Też słyszałam o tym wypadaniu, ostatnio kupiłam Facelle wiec musze być ostrożna, jak zacznę używać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe szczęście mi po tych szamponach włosy nie wypadają :) A całych rzęs też nie lubię. Miałam raz na studniówce i się zawiodłam niestety na nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabezpieczanie włosów kremem do rąk? Nie obtłuszczają się za bardzo?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...