3 października 2012

tagi: modna farba i październik miesiącem maseczek


Pierwszy tag: MODNA FARBA

Otagowała mnie Angela z bloga Angel's hairs. Dziękuję!


Zasady:
1. Wklej obrazek TAGa.
2. Odpowiedz na pytanie.
3. Oznacz 5 blogów które według ciebie mają ładne szablony i posty.

PYTANIE JEST DO KAŻDEGO TAGA

Jeśli twój blog miałby włosy jakiego by były koloru ?
Moja odpowiedź
: Odpowiedź według mnie jest prosta. Mój blog miałby kolor moich włosów. Aktualny. W tej chwili byłby to kolor już prawie wszystkim znany - whisky z odrostami 5centymetrowymi w kolorze mysim ;)

Pokusiłabym się o zmianę kolorów w takiej częstotliwości jak moje zmiany - do zobaczenia w historii moich włosów. Ale włosy mojego bloga winny być zdrowe, lśniące, jedwabiste, więc żadne inne farbowania nie wchodzą w grę!
Dążylibyśmy do naturalnego koloru.

Taguję:
# BlondHairCare
# Siempre la belleza
# imprevisivel
# Let's Talk Beauty blog
# xkeylimex

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Drugi tag: PAŹDZIERNIK MIESIĄCEM MASECZEK

Otagowała mnie Ania z bloga ania-recenzuje. Dziękuję!

POMYSŁ NA TAG MIAŁA MALINA :)
 

Czy robicie chociaż raz w tygodniu coś więcej dla buzi? Zwracacie na nią większą uwagę? Czy tylko oczyszczacie ją szybko żelem, nakładacie krem/olej? Czy zwracacie uwagę na dodatkowe nawilżenie, dogłębne oczyszczenie skóry twarzy za pomocą maseczek?
Ja we wrześniu potrzebowałam oczyszczenia. Stosowałam więcej niż raz w tygodniu (ok. co dwa dni) oczyszczającą maseczkę 4d z minerałami z Verony i maskę z zieloną glinką Nuno Ziaja. 
Chwalę sobie je.

Kontynuuję to więc i w październiku, i was też zachęcam do maseczek :)

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (czyli mnie:)
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

 

13 komentarzy:

  1. dzięki za tag :) z chęcią dam mojej buzi trochę relaksu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia z maseczkami! chętnie poczytam w co warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  3. mojej twarzy zdecydowanie przyda się spa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie ;) dzisiaj rano robiłam glinkową maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ciągle uzywam maseczek;) roznego rodziaju dlatego akcja z maseczkami nie jest dla mnie niczym nowym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też biorę udział w tym tagu maseczkowym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny ten tag ale niestety nie biorę w nim udziału .. co do tej odzywki ruskiej z Garniera to powiem ci że ma krótki skład i to mnie zachęciło , zawiera tam jakieś olejki itp. wkrótce opublikuje więcej zdjeć to zobaczysz bo ja dobrze się nie znam jeszcze na składach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawiadamiam! Byłam dziś w Super Pharmie (w łódzkiej manufakturze) i sok aloesowy jeszcze jest przeceniony, także może zdążysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za otagowanie! Muszę się zastanowić nad odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za otagowanie :) ale obawiam się, że w tym miesiącu nie będę miała zbyt wiele czasu na testowanie różnych maseczek :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...