21 października 2012

TAG: moje włosy w pigułce


Otagowała mnie Jessie, która była ciekawa moich odpowiedzi, więc szybciutko odpowiadam :)
Dziękuję Ci!

Zasady:
* odpowiedzieć na 13 pytań.
* oTAGować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym)
* podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
   
1. Twój naturalny kolor włosów:
Blond (szarawy blond, z jaśniejszymi refleksami - parę lat wstecz właśnie takie miałam włosy, rozjaśniające się pod wpływem słońca - jasno-ciemny blond)

2. Twój obecny kolor włosów:
Do 15stego października był to kolor whisky, jak wiecie z odrostami mysimi 5-centymetrowymi. W tej chwili odrost jest kolorem łososiowym, reszta włosów dalej pozostała whisky-owata, lecz jaśniejsza.

3. Aktualna długość Twoich włosów:  
Poza zapięcie stanika - ok 52 cm w najdłuższym miejscu.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Aktualnie bardzo cieszyłabym się, gdyby włosy były za cyckami już, czyli tam, gdzie zaczyna się talia. Później będę dążyć do kolców biodrowych.

5. Jak często podcinasz końcówki:
Czasami codziennie, czasami co kilka dni, ale na zasadzie obcinania tylko tych rozdwojonych, połamanych końcówek, ewentualnie gdy jest duża różnica w długości - wyrównuję końcówki. Zwykle obcinam do 2 cm. Robię to już dwa miesiące praktycznie codziennie i ciągle mam tą samą długość włosów - 52 cm :)

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane:
Falowane.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy:
Na długości na pewno są to włosy wysokoporowate. U nasady wydaje mi się, że mogą być niskoporowate. Niespecjalnie sprawdzałam to.
 
8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)
Przetłuszczające się u nasady, suche na końcach.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny:
Aktualnie praktycznie codziennie myję włosy ze względu na duże przetłuszczanie się skóry. Zawsze miałam z tym problem, więc zdążyłam się przyzwyczaić do codziennego mycia. Lubię to, bo mam szansę zużyć i popróbować w szybkim tempie różnych, ciekawych dla mnie odżywek i masek :)
Aktualnie staram się myć włosy delikatnymi szamponami. Jeszcze niedawno robiłam to Facelle i Babydream, ale zrezygnowałam z nich na rzecz szamponów Alterry, które wiem, że nie są aż tak bardzo delikatne. Ale są dla mnie bardzo ok, F i BD obciążają mi za bardzo włosy. Ostatnio lubiłam kłaść tylko maskę jako drugie O w OMO. Pierwsze O była to jakaś odżywka. Włosy od tamtego czasu są bardziej nawilżone. Jest to dobry patent dla bardzo zniszczonych i suchych włosów, jak moje. 
Włosy ochraniam jedynie kremem do rąk Bebeauty, lecz zastanawiam się raczej nad silikonami, bo mimo podcinania moich włosów, wciąż znajduję ogromne rozdwajenia. 
Staram się często wcierać coś w skalp. Aktualnie jest to Jantar, za chwilę będzie to olejek Khadi :) 
Olejują włosy praktycznie przed każdym myciem. 

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.):
Suszarki - mimo chłodnego nawiewu, są wtedy suche w dotyku i piórowate. 
Wiatru - kołtunią się. 

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie, itp.):
Maski! Więc daję im najeść się nimi często i na długo :) Oleje, szczególnie oliwę z oliwek i olej z nasion bawełny dodawany do masek. Odżywkami oczywiście też nie gardzą! Do tego uwielbiają pięknie pachnące kosmetyki :) Jak i ich właścicielka.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura: 
Niedawno spotkać mnie można było tylko w rozpuszczonych, wyprostowanych! włosach. Zrezygnowałam w sierpniu z prostownicy na amen, więc teraz chodzę w rozpuszczonych, falowanych włosach, w sumie nieokrzesanych ;p Często też noszę koczka na czubku głowy, ale bolą mnie wtedy cebulki włosów, więc staram się robić to rzadko. W warkoczu na jednym boku też można mnie spotkać.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały:
Pozbądź się tych zniszczonych połamanych ufoludków, które psują nasz cały wygląd, zostaw tylko nas, te zdrowe włoski! Ciachnij tamte!

+14 (pytanie opcjonalne): Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
Lipiec 2012.

Taguję:
# Natalię 
# Kornelę 
# imprevisivel 
# Marikę
# Złotowłosą

20 komentarzy:

  1. Jaka szybka odpowiedz! Dziękuję ;* Twoje włosy mają nieźle gadane, zazdroszczę Ci tej pielęgnacji, ja na razie nie potrafię poświecić tyle czasu włosom ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Z chęcia odpowiem na ten tag (mam sporo do nadrobienia:D)
    Odpowiedz 13 pokrywa się w 100% z moją :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłaś może jakiś odpowiednik kremu BeBeauty? Zachęcona Twoimi wpisami kupiłam go. Początkowo się nie polubiliśmy, ale nie rezygnowałam tak łatwo i w końcu nauczyłam się jak go używać, żeby włosy się nie puszyły. Rewelacja! Więc pobiegłam do Biedronki zrobić zapas, ale nie zdążyłam... Już wycofali. Poszukuję godnego zamiennika. Polecisz coś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nawet nie szukałam bo mam 4 sztuki jeszcze tego kremu :)

      Usuń
    2. Już żałuję, że w porę nie zrobiłam zapasów ;p

      Usuń
    3. Tylko i wyłącznie jeśli naprawdę jedna sztuka mniej nie zrobi Ci większej różnicy! <3

      Usuń
  4. dziękuję za otagowanie! ;*
    moje wlosy właśnie po cięciu bardzo sie radują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciach, ciach, ciach xDD
    Nożycoręka o.o'

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten tag!;)
    świetnie się czyta takie odpowiedzi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ;* Zaraz zabieram się za posta z odpowiedziami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię warkocze, moja córcia całe przedszkole przechodziła w słodkich warkoczykach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, ten TAG jest bardzo fajny, mam nadzieję, że i do mnie kiedyś dotrze :D
    też chciałabym mieć włosy do talii... ale jeszcze sobie poczekam trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy także nienawidzą wiatru... brrr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...