15 października 2012

TAG: "Moje blogowe sekrety"


Zostałam otagowana przez caravely, za co bardzo Ci dziękuję :)

Zapraszam do lektury te osoby, które są szczególnie ciekawe mojego bloga :)



Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady z zabawy.
3. Opowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

Pytania:

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 24 lipca 2012r., czyli to już albo dopiero 3 miesiące. Był to czas wakacyjny, a posty pojawiały się praktycznie codziennie. Teraz, od połowy września jest to co 2-4 dni, ze względu na mniejszą ilość wolnego czasu.
 
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Ile razy wchodzę dziennie na bloga, chyba nie zliczę ;) Średnio jest to pewnie z 10 razy. Więcej wchodzę na bloggera, gdzie mogę zobaczyć, czy dostałam nowy komentarz, statystyki itd. 
Czy robię to w pierwszej kolejności, zależy od dnia. Ale w większości tak, robię to.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina wie o tym szczególnie kuzynki, ale te bliższe. Babcie i dziadki, czy tata niekoniecznie muszą o tym wiedzieć :P Mamie i bratu tylko  o tym wspomniałam. To samo mogę powiedzieć o znajomych - wiedzą o tym tylko najbliższe koleżanki.

4. Posty jakiego typu najbardziej interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 
Zdecydowanie są to recenzje kosmetyków, szczególnie do włosów, ale do twarzy i ciała też. Dzienniki pielęgnacji włosowych i aktualizacje miesięczne.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Oczywiście! Szczególnie wtedy, gdy patrzę na piękne, długie i co najważniejsze - zdrowe włosy, proste i blond. Zazdrość mnie zżera! Do tego, gdy blogerka ma jakiś kosmetyk, który jest idealny i daje rewelacyjne efekty, a ja go nie mam w tym momencie, ale wiem, że i ja kiedyś będę go mieć ;)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, poza tym u mnie na blogu można przeczytać bardzo mało recenzji i niespecjalnie chce mi się je robić. W większości jest to drobny opis działania kosmetyku. Lecz gdy kosmetyk naprawdę pokochałam, to aż chce mi się go recenzować i robić osobnego do tego posta!

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy!
O tak, tak, tak, tak! Niestety, albo stety. Kupuję od 4 miesięcy jedynie kosmetyki :D Np. ciuchy przeszły na bardzo daleki plan. Przynajmniej każdy kosmetyk używam prędzej czy później i nie marnuje się. Dla takich efektów jakie uzyskuję dzięki danemu kosmetykowi, cieszę się, że to robię.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu.
Oczywiście stosunek do moich włosów i pielęgnacji ich. Nigdy w życiu takiej uwagi nie zwracałam na nie i wszystko teraz kręci mi się wokół nich. Poznałam dużo rewelacyjnych blogerek. Dowiedziałam się mnóstwo nowych rzeczy o zdrowiu, dowiedziałam się o nowych kosmetykach, naturalnej pielęgnacji. W 3 miesiące nauczyłam się czytać składy kosmetyków. Mega! 

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Czasami jest tak, że pomysł na posta mam od razu, bo akurat chcę szybko Wam o czymś powiedzieć, coś pokazać. Tak było np. z zielonym kremem do rąk Bebeauty z Biedronki na puch. Inspiruję się tematami innych blogerek oczywiście, ale nie robię tego z przesadą, bo wiem jak denerwuje powielanie tematów.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Tak, gdy była możliwość, że o blogu dowiedzą się osoby niepowołane, czyli całkiem niedawno :)

Taguję:
- wszystkie blogerki, które chcą wziąć udział w tagu :)

11 komentarzy:

  1. o nie,nie, nie! Nie pozwalam Ci usunąć bloga! Nawet nie próbuj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nawet jak jest kryzys :D

      Usuń
    2. Hehe, raczej nie odważyłabym się :D

      Usuń
  2. Ja również wcześniej nie miałam zielonego pojęcia jeżeli chodzi o składy kosmetyków. Teraz jest lepiej, wciąż się douczam :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wiekszośc ma tak samo, odkąd blogujemy kupujemy coraz więcej :)Ja , podobnie jak ty nauczyłam sie czytac skład kosmetyków i teraz juz nie kupuej byle czego, tylko kosmetyki o dobrym składzie :)
    Ciesze sie mój TAG krąży po blogach i chetnie na niego odpowiadacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. także zazdroszczę blogerkom pięknych włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, włosomaniactwo uczy czytać składy ;3
    I patrzenia na włosy @.@

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zazdroszcze i blogerkom pięknych włosów *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, kochana od 24 lipca, to nie 4 miesiące, tylko niecałe 3 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...