12 października 2012

październik miesiącem maseczek - maseczka drożdżowa Soraya


Żeby nie było, że do tagu się zapisałam, a żadnych maseczek nie używam (tu: nie recenzuję) :) W tamtym tygodniu użyłam maseczki oczyszczającej z Verony, ale o niej innym razem.

Dziś po raz pierwszy wypróbowałam  

maseczkę drożdżową Care Control Soraya
silnie oczyszczająca
GO FRESH
  • ANTYBAKTERYJNY complex 
 z Ekstraktem z Drożdży, Cynkiem i Acnacidolem

Maseczka według Producenta:
- doskonale oczyszcza w 15 minut
- reguluje pracę gruczołów łojowych
- zmniejsza wypryski 

Działanie: Maseczka drożdżowa błyskawicznie oczyszcza skórę oraz zmniejsza problemy cery trądzikowej i tłustej. Wzbogacona o Hydrolizat z Drożdży, hamujący czynności gruczołów łojowych i ograniczający tworzenie zaskórników, działa oczyszczająco i ściągająco. Cynk, Wyciąg z Trawy Cytrynowej oraz Acnacidol wykazują działanie silnie antybakteryjne, walczą z bakteriami odpowiedzialnymi za pojawienie się wyprysków i stanów zapalnych. Wysoka skuteczność działania została potwierdzona badaniami dermatologicznymi i aplikacyjnymi:
- odblokowuje i zwęża rozszerzone pory
- ogranicza powstawanie wyprysków
- reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegających świeceniu się skóry 
- łagodzi podrażnienia oraz nawilża
- wygładza nierówności skóry
- przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd

Rezultat: czysta, gładka i matowa skóra, bez wyprysków i zaskórników


Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Yeast, Decyl Oleate, Ethylhexyl Stearate, Stearic Acid, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Zinc Oxide, Cymbopogon Nardus Extract, 10-Hydroxydacenoic Acid, Sebacic Acid, 1,10-Decanediol, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris Extract, Maris Aqua, Allantoin, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.


Początkowo wzięłam skład z wizaż.pl kwc (gdzie ma z resztą bardzo dobre opinie), ale różnił się od zamieszczonego na mojej saszetce kilkoma składami, więc spisałam swój. 

 

Sposób użycia: Nanieś maseczkę na oczyszczoną skórę twarz, omijając okolice oczu. Pozostaw na około 15-20 minut, następnie zmyj letnią wodą. Dla uzyskania optymalnych efektów, stosuj 2-3 razy w tygodniu.


Brzmi obiecująco.
Mam cerę tłustą, z tendencją do wyprysków, zanieczyszczenia, więc maseczka stworzona jest jakby dla mnie ;)

ZAPACH: Ewidentnie jest to zapach drogeryjnych farb do włosów bez amoniaku (typu Casting L'oreal). Czułam, jakbym trzymała farbę na włosach, a nie maseczkę na twarzy. Zapach długo utrzymuje się na rękach. Masakra.
 -

KONSYSTENCJA: Biała. Rzadka. Śliska i tłusta, Przy zmywaniu maseczki z twarzy, dłoń ślizga się po niej. Ale daje się zmyć bez większego problemu.
 +

APLIKACJA I WYDAJNOŚĆ: Przy pierwszym użyciu, z jednej saszetki potrzebowałam niewiele, żeby pokryć całą twarz. Myślę, że jedna saszetka wystarczy mi do 3, 4 użyć. Mam nadzieję, że nie zaschnie w środku.


PIERWSZE WRAŻENIE: Po zmyciu maseczki skóra jest gładziutka w dotyku, oczyszczona. Nie ma dużego uczucia ściągnięcia. Zwracałam uwagę na trzy pryszcze pod nosem. Są jakby mniejsze. Wyrównany koloryt skóry (z czym mam duży problem i widzę różnicę). Niestety po 'przejechaniu' paznokciem po czole, widać suche skórki, czego nie miałam przed użyciem maseczki. Mam już pokład na sobie od dwóch godzin. Świecenia skóry nie widzę :)
+


Specjalnie nie chciałam umieszczać tego posta od razu po zmyciu i zobaczeniu efektów. Maseczka ta ma działanie ograniczające świecenie się skóry, zmniejszenie i ograniczenie wyprysków, co można zobaczyć dopiero po jakimś czasie, więc potrzymam Was chwilę w niepewności, aby moja recenzja była wiarygodna i głęboka, a nie tylko powierzchowna. 
Recenzję będę uzupełniać.

Jestem ciekawa jak sobie poradzi po dłuższym stosowaniu jej, będę Was informować :)

20 komentarzy:

  1. Ciekawa maska, ja szukam czegoś co dobrze oczyściłoby mi pory na nosku, czole i brodzie, dziś muszę zaopatrzyć się w jakąś maseczkę bo w szafce mały wybór a jeszcze żadnego posta nie wyskrobałam na ten temat.
    Czekam na dalsze opinie na temat Soray.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie stosuje domowej roboty maski z drożdży browarniczych i jestem zachwycona ich działaniem :). Faktycznie drożdże redukują błyszczenie się cery i hamują powstawanie wyprysków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo rzadko kiedy jestem w stanie wypowiedzieć się na temat danej maseczki, musiałabym jej używać regularnie przez jakiś czas, żeby stwierdzić czy mi pasuje czy nie. ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Najbardziej z takimi maseczkami, których się nie zmywa wodą, a wacikiem..

      Usuń
  4. Maseczka nie dla mnie xD
    Przesuszyłaby mi moja i tak suchutką skórkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam z tej serii a w zasadzie dalej bo go nie używam żel do mycia twarzy który okropnie wysuszył mi buzie :( na maseczkę z tej firmy też sie raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio znalazłam ją głęboko w półce, więc zapewne jest bardzo stara i aż żałuję, że wcześniej jej nie wypróbowałam! Mam cerę mieszaną w kierunku do tłustej, a po niej nie widzę sebum, prawie wcale się nie świecę! Recenzja pojawi się u mnie wkrótce, bo kończę powoli saszetkę i widzę rezultaty :)
    A co do wysuszenia - ja stosuję po niej krem nawilżający, mimo, że nie odczuwam wysuszenia - to chyba normalne żeby nałożyć krem po maseczce... ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie brzmi, tylko ten zapach mnie zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam żel do mycia z tej serii i strasznie wysusza mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie rzuciła mi się w oczy podczas zakupów , ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wyrównal się koloryt skóry ? tez mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ajaj ja mam teraz fanaberie ze swoją skórą
    nie wiem czy bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że radzi sobie ze świeceniem skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieużywałam ale sama nazwa jest interesująca , wprawdzie robiłam kiedyś maseczki drożdzowe ale własnej roboty ale efekt byl marny;)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ją w koszyku, ale w ostateczności z niej zrezygnowałam ;)
    czekam na uzupełnienie recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie przeraziłaś mnie tym zapachem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe, jak się później będzie spisywać;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tej maseczki, ale i też cery nie mam tłustej. Cieszę się, ze wzięłaś udział.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez kupiłam te maseczkę z drożdżami. Może po części dlatego, że lubię marka Soraya, a może tez trochę dlatego, że drożdże. Ta maseczka bardzo ładnie działa antybakteryjnie i hamuje powstawanie wyprysków, reguluje pracę gruczołów co powoduje ze skóra mniej się świeci. Maseczka jest antyalergiczna wiec łagodzi wszystkie zaczerwieniania i nie powoduje nowych podrażnień. Kosmetyk jest wydajny, jedna saszetka starcz spokojnie na 3 razy. A po 3 razach już widać super efekty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...