18 października 2012

haul


Przychodzę dzisiaj do Was tylko ze wczorajszym haulem zakupowym, żeby dać znać, że żyję :D


1. ISANA pianka do golenia o zapachu brzoskwini - naczytałam się o niej dużo opinii. Różnych opinii, więc chciałam sama ją spróbować. Wczoraj był pierwszy raz z nim na nogach i powiem, jestem zadowolona. Ładnie pachnie, ułatwia zdecydowanie golenie i zostawia nogę gładziutką. Taka ciepła pianeczka. W sumie zdecydowałam się ja kupić po obejrzeniu filmu na YT FoodDrugAndCosmetics z haulem :) 3,49 zł

2. 3. Alterra szampon morela i pszenica oraz makademia i figa - po tym jak spodobała mi się seria z biotyną i kofeiną, nie mogłam nie kupić kolejnych wersji tego szamponu :) 6,99 zł

4. ISANA kremowy żel pod prysznic z proteinami mleka - ten żel również kupiłam zachęcona filmem FoodDrugAndCosmetics. Faktycznie zapach jest cudowny! 3,59 zł

5. BeBeauty micelarny żel do mycia i demakijażu - to już w sumie zakup tamtego tygodnia, ale chciałam poinformować, że go mam, używam i będzie wystawiona opinia :) Póki co użyłam go już kilkanaście raz i nie zawiódł mnie.

Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak się spisał, spisuje? :)

27 komentarzy:

  1. Właśnie skończyła mi się pianka do golenia :) Może się na nią skuszę. Jestem ciekawa tych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat tego żelu micelarnego nie lubię, ale wiele dziewczyn go zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pianka do golenia ciekawie wygląda. Do wrażliwej ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie. Do wrażliwej jest wersja fioletowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat z tych rzeczy nie miałam nic, jednak żel pod prysznic mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę pianke, zdecydowanie polecam. Teraz testuję fioletową, i w sumie przebija te brzoskwiniową zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam w tej chwili tę piankę do golenia. Całkiem przyjemny kosmetyk, ą\ale zdecydowanie wolę żel

    OdpowiedzUsuń
  8. szampon Alterra morela i pszenica ma cudoowny zapach! od niedawna używam i moje włosy lubią jak do niego wracam po Babydreamie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel micelarny z biedronki, bardzo go lubiłam, ale wysuszał:( Po przejściu na naturalną pielęgnację całkowicie z niego zrezygnowałam..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam wczoraj aloesową wersję tej pianki do golenia. Ciekawe jak się spisze. Micela z Biedronki ma moja siostra i go sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak się spiszą te szampony Alterry, miałam tylko granat i aloes jak narazie

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym tą alterrę morela i pszenica :) do tej pory jeszcze nie zawiodłam się na ich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja używam szamponów alterra, nadal nie mam swojego ulubieńca, wydaje mi się, że każdy spisuje się dobrze, więc w zależności od nastroju podczas zakupów zazwyczaj wybieram je losowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja po wersji 'makadamia+figa' kupiłam właśnie ten z kofeiną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam ostatnio nad tą pianką, ale na razie mam jedną więc ją najpierw wydenkuję. Ta brzoskwiniowa jest na mojej liście zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam też żel micelarny z biedronki :)
    Szamponu z alterry nie miałam , ale mam zamiar kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od kilku dni zbieram się, żeby pójść do Biedronki po ten żel, ale jakoś zawsze jest mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piankę mam i jest całkiem niezła, szampon morelowy stoi w łazience i czeka na swoją kolej. A żel z Biedronki jeszcze stoi w Biedronce i czeka żeby po niego pójść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się zastanawiałam nad szamponem alterry ale wiem mniej więcej jakie są więc wybrałam olejek isany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Otagowałam i wyróżniłam Cie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam Cię do akcji u mnie na blogu,może weźmiesz udział;)

    OdpowiedzUsuń
  23. BeBeauty micelarny żel do mycia i demakijażu - genialny ! Mam go od jakiegoś czasu i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...