13 października 2012

haul


Chwalę się ostatnimi zakupami kosmetycznymi do włosów i to jakimi! :) Ciągle jeszcze czekam na zamówienie z allegro, gdzie kupowałam m.in. maskę Stapiz, drożdżową maskę BingoSpa i miodową maskę Kallos...


1. BIOVAX intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonych, 500ml - kupiłam ją na allegro za 23,90 zł (gdzie! w aptekach za jedyne 250ml musimy dać ok. 20 zł właśnie), więc drugą pojemność w ten sposób mam prawie gratis :) Odebrałam ją osobiście  w Tarnobrzegu w Centrum Odnowy Zdrowia. Sklep polecam! Dużo perełek!

2. Olejek KHADI stymulujący wzrost włosów i powstrzymujący wypadanie, 210ml - tak jak i maseczkę wyżej, olejek kupiłam na allegro, odebrałam osobiście w COZ w Tbg. Zapłaciłam 55 zł. Jestem go bardzo ciekawa, mam nadzieję, że przyśpieszy mi jeszcze bardziej wzrost włosków. Miałam ochotę zrezygnować z Jantaru na jego cześć, ale pokieruję się rozumem i projektem denko, i wykończę najpierw zaczętego Jantarka :p

3. SCANDIC organic banana mask, 250ml - bananowa maseczka do włosów łamliwych, zdążyłam ją narazie tylko powąchać, podoba mi się, a bananki ostatnio uwielbiam :) Kupiłam na allegro za 5,59 zł + 7 zł przesyłka.

Uciekam, buziaki!

44 komentarze:

  1. Masek nie miałam, a olejek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. tą maskę z biovax moje włosy kochają! zazdroszczę takiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie zazdroszczę i cieszę się, że go odkryłam. A do Tarnobrzegu z rodzinnego miasta mam jakieś 20, 25 minut ;p

      Usuń
    2. no to faktycznie blisko :)

      Otagowałam Cię kochana tagiem "Moje blogowe sekrety":)!

      Usuń
  3. chciałabym ten olej, ale póki co cena jest dla mnie za wysoka. Może jak już naprawdę wszystko wykończę to wtedy go kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo się przed nim powstrzymywałam ze względu na cenę właśnie. Ale poczekałam, naczytałam się o jego działaniu, wielkiej wydajności, znalazłam sklep i już się nie zastanawiałam :)

      Usuń
  4. A ja miałam iść do tabletki po biovax O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa maski bananowej, jak z jej składem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (źródło: http://siempre-la-belleza.blogspot.com/2012/10/pysznosci-dla-wosow-scandic-organic.html)

      Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol, Silk Amino Acids, Panthenol, Musa Sapientum Fruit Extract, Coconut (Cocos Nucifera) Extract, Parfum, Glyceryl Stearate, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

      Podstawą są emolienty & emulgatory & antystatyki, dalej aminokwasy jedwabiu, pantenol, ekstrakt z banana, ekstrakt z kokosa, substancja zapachowa a na końcu konserwanty. Standardowy skład, nie ma silikonów, w sam raz do używania na długość włosów :) Producent sam na opakowaniu ładnie opisał użyte składniki.

      Usuń
  6. Toś zaszalała panienko :D
    Zazdroszczę maski bananowej i olejku!
    Koniecznie daj znać jak się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuu,olejek ciekawy. czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejku nadal jestem ciekawa a maskę Ci polecam. Dziś trzymałam chyba ze dwie godziny z rozpędu. Włosy miękkie, lekkie, błyszczące i...pachną mleczno-bananowym szejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie napisz za jakiś czas recenzję olejku khadi! :) Jestem ciekawa,czy warto wydać na niego te pięć dyszek. Maska bananowa kusi mnie od dłuższego czasu,ale na razie muszę zużyć te,które mam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze olejku Khadi :) będę czekała na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  11. Olejek jest super, maska biovax mi kiedyś świetnie służyła, ale potem przestała moim włosom pasować. Bananowej nie miałam :) Ładne łowy!

    OdpowiedzUsuń
  12. olejek khadi jest najlepsszy mam blond wlosy a po jego uzyciu pod slonce widac zlote mega blyszczaace niteczki polecam

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę na pewno zakupię ;) A olejek też bym chętnie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bananową maskę chętnie bym wypróbowała a na tego biowaxa to dziś już się strasznie nagadałam. Moje włosy okropnie po nim wyglądają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta ostatnia maska mnie najbardziej zaciekawiła :)
    a olejku Khadi zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nad tym olejkiem rozmyślam już od dawna, ale jednak cena ciągle mnie powstrzymuje ;) maseczka bananowa ciekawa - ładnie pachnie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacznij testy od bananowej maseczki bo jestem jej ogromnie ciekawa:D Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę khadi :)
    Biovaxa zaś mam w swoich kosmetycznych zbiorach i sprawuje się nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy! :)) khadi jest bardzo fajny, biovaxu tego akurat nie miałam... a ta maska bananowa mnie kusi od dłuższego czasu ;) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  20. :)same ciekawosci:):) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczekam z niecierpliwością na recenzje tejmaski bananowej bo jestem strasznie ciekawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy, olejku szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak u CIebie sprawdzi się olejek Khadi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem na etapie szukania dobrej maski dla siebie, więc chętnie przeczytam jakichś szczegółowych recenzji o tych kosmetykach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. olejek znajduje się już na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  26. o, naprawdę kupiłaś Khadi :) fajnie, ciekawa jestem jak u Ciebie się spisze i w jakim tempie Tobie będzie ubywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Khadi i banankowa - mmm, zazdrosczę. Zdaj koniecznie relację jak już wyklaruje Ci się opinia co do nich. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kusi mnie ten olejek, jednak na taką cenę obecnie nie jestem w stanie sobie pozwolić.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na świetną recenzję olejku, może wtedy będę w stanie wydać na niego te 50 zł :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochane, dam znać jak się te produkty u mnie spisują. Ale musicie na to troszkę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałabym tą maskę bananową ale nie lubie zamawiać przez internet kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Maskę chciałabym gdzieś znaleźć,a olejek uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...