28 października 2012

haul zakupowy + pokazuję 'nowy' kolor włosów


ZAKUPY z ostatnich dni:


Jest to ciąg dalszy haul'u z tego posta. Zdążyłam większość z tych kosmetyków już użyć.

1. Mariza SPA - ujędrniające masło do ciała z algami morskimi i masłem shea, melon - super się wchłania, ślicznie pachnie!
2. Mariza SPA - peeling solny do ciała z olejkiem migdałowym, grejpfrut 
3. Listerine - płyn do płukania - wcześniej miałam wersję zieloną, właśnie ją denkuję - okropnie ostra! Teraz skusiłam się na wersję delikatniejszą... :D  
4. Synergen - krem do rąk - często pojawiał się na blogach, był na promocji w Rossmannie za ponad 2 zł, więc i ja się na niego skusiłam, w ogóle nie żałuję, bo pięknie pachnie.
5. ISANA - pianka do golenia, sensitiv - mam też wersję pomarańczową, fioletową użyłam raz i jest chyba gorsza od swojej siostry
 6. ISANA - olejek pod prysznic z pantenolem - nie trzeba go przedstawiać :) jednak blogerki pisały, że on nie ma żadnego zapachu i przez to nie lubią się z nim - ja wręcz przeciwnie - wyczuwam typowy zapach olejku, który mi się bardzo podoba 


FARBOWANIE

Oraz pokazuję, co już dawno obiecałam, efekty farbowania (rozjaśnienia) włosów farbą Joanna Natura kolor: 212 szlachetna perła.  
Jak już kilka razy wspominałam na blogu - lubię tę farbę i kolor za to jakie efekty dają. Nie niszczy praktycznie włosów. Po kilku razach 3 lata temu nadała mi śliczny kolor, taki jak na opakowaniu
Lecz teraz, jak widzicie, farba nadała moim 5-centymetrowym mysim odrostom żółć, a resztę włosów praktycznie nie ruszyła. Mimo to włosy do tej pory zdążyły się jeszcze rozjaśnić przez częste ich mycie. Do tego używam wcierki Jantar, która rozjaśnia mi włosy, za co ją wielbię.
http://www.nokaut.pl
Włosy farbowałam 15 października sama, bez pędzla, którego nie miałam :D 
Odrost - żółtko, długość - miałam balejaż, więc jaśniejsze pasemka nabrały ładny białawy kolor, ciemniejsze pasemka - jedynie uzyskały jaśniejszy delikatniejszy rudawy kolor.

Zdjęcia po 3 dniach od farbowania:



Zdjęcie po dwóch tygodniach:


Farbowanie powtarzam za jakieś 2 tygodnie.

BUZIAKI !

38 komentarzy:

  1. Skusiłaś mnie masłem :D Idzie zima, a wraz z nią moje uwielbienie do różnego typu smarowideł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy przypadkiem on nie będzie za lekki na zimę, ale zależy co kto lubi :) Ja zdecydowanie wolę czekoladowe, mleczne zapachy i cięższe mazidła na tę porę roku. Dlatego Marizę zostawię sobie chyba do zużycia na okres wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam ten olejek pod prysznic. A mi się podoba ten żółty co wyszedł na odroście, jestem ciekawa jak będzie następnym razem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze wrażenie o masłach zachęca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. otagowałam Cię :)
    http://minthairr.blogspot.com/2012/10/tag-moja-walka-o-centymetry.html

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tą farbę, u mnie nie daje zoltego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem do rąk moze i ładnie pachnie, ale nic szczególnego nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak też i ja myślę, ale ten zapach jest super i długo się utrzymuje na dłoniach :)

      Usuń
  8. Uwielbiam olejek z isany ! :)
    Czekam na kolejną relację z farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. olejek z isany jest super do mycia włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farba joanny nie niszczy włosów ale szybko wypłukuje się kolor.przynajmniej ciemne kolory ;/
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się olejek z isany wiec czekam na notke :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondy na szczęście się nie wypłukują :)

      Właśnie umyłam nim włosy - aż skrzypiały jak po szamponach z SLS, SLES, trochę plącze włosy.

      Usuń
  11. muszę wypróbować ten olejek Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Często? Ten raz w październiku był po 5 miesiącach :) W tamtym roku i dwa lata temu prawda, farbowałam co jakieś 4 tygodnie i to całe włosy, o zgrozo!

      Usuń
  13. A ja jakoś tego olejku z Isany nigdy nie mogę dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób nie mogło dostać swego czasu, w tym ja, ale w końcu się pojawił w Rossmannach :)

      Usuń
  14. o musze wpasc do rosmsmannach:)po olejek :)

    nie korzystałam tez nigdy z farb joanny - jak sie sprawdzaja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się sprawdzają, według mnie i większości osób :) Jak już pisałam - nie niszczą włosów w dużym stopniu, ogólnie w porządku farby.

      Usuń
  15. a jednak?;> co Cie skusiło?
    uwielbiam ten krem Synergen:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiło mnie to, że już byłam za szara. Przytłaczał mnie ten kolor, a zatęskniłam za jasnym blondem :)

      Usuń
  16. Ten olejek isany pachnie dokładnie tak jak ten do nivea :) Z tym, że jest dużo tańszy. Myłam nim włosy i jestem zadowolona bo ich nie plącze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie ten olejek pod prysznic jest moim małym hitem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie :) ja raz po raz też farbuje włosy ale tylko żeby odżywić mój kolor, zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować ten olejek. Co chwilę na blogach widzę jego pozytywne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego olejku z Isany, może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sądziłam, że po tak jasnym blondzie wyjdzie u Ciebie jaśniejszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem konsultantka Marizy i sama mam zamiar wypróbować te masła bo jeszcze nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie ten olejek z Isany niestety śmierdzi :( ale lubię go za działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no no bardzo ladny efekt ;) ja zawsze farbuje Naturią.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ladny kolorek ;) ja zawsze farbuje Naturią.

    OdpowiedzUsuń
  26. Również posiadam ten olejek z Isany oraz płyn do płukania Listerine. Miłego użytkowania nowych nabytków :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zdecydowałabym się na farbę Joanny...

    OdpowiedzUsuń
  28. fakt, płukanki Listerine są mocne, ale ja to lubię! :) z Marizy poza olejkiem do opalania nie próbowałam jeszcze nic, ale ciekawią mnie te masła. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam olejek z isany ale boję się go użyć do mycia włosów żeby nie przyśpieszył przetłuszczania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...