5 września 2012

Wyzwanie! 30 DNI DLA RZĘS


O czym mowa? O oleju rycynowym na rzęsy.
 
Jak wiecie olejek rycynowy to oleista ciecz w małej, brązowej buteleczce kupionej za grosze w aptece.
Pozyskiwany jest z nasion tropikalnego drzewa rycynowego (ricinus communis). Ludzie w wielu krajach bardzo zaprzyjaźnili się z tą rośliną ze względu na jej właściwości. Powszechnie znane jest jego działanie przeczyszczające. 
Oprócz tego olejek rycynowy jest bardzo popularny zarówno w przemyśle kosmetycznym - jest składnikiem szminek, kremów i mydeł, ale jest także chętnie stosowany w skutecznych, domowych zabiegach upiększających i odżywiających skórę i włosy.

http://arsenicmakeup.blogspot.com/2012/09/wyzwanie-30-dni-dla-rzes.html

Cel akcji: pielęgnacja i regeneracja rzęs, ich wzmocnienie, przyciemnienie, nadanie blasku, zgęstnienie, zapobiegnięcie wypadaniu


Parę lat temu (byłam młoda, może z lat 15, a już myślałam o naturalnej pielęgnacji :)) używałam właśnie oleju rycynowego na rzęsy. Efekty mam do dzisiaj w postaci długich, podkręconych, niewypadających rzęs. 
Po przeczytaniu u Angel MakeUp World posta o tej akcji, bez zbędnego namysłu postanowiłam dołączyć się do niej, aby przypomnieć sobie te czasy i ponownie zrobić coś dobrego dla moich rzęs :)

 Swoją kurację zaczynam od dzisiaj, czyli 5 września. Będzie trwać ona do 4 października włącznie.

Więcej przeczytacie u organizatorki akcji Arsenic [klik].

ZDJĘCIA KONTROLNE (PRZED)

kropką zaznaczyłam, dokąd sięgają rzęsy

i rzęsy wytuszowane
moje podkręcone rzęsy (nigdy nie używałam zalotki)

ZA 30 DNI EFEKTY!

MOJE RZĘSY MÓWIĄ DO ZOBACZENIA! :)

Trzymajcie kciuki i dołączajcie się do wyzwania!

21 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki! Pod koniec września zrobię posta podsumowującego akcję, będę nalegać na zdjęcia po kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale jestem ciekawa co z tego wyjdzie, u siebie nie zauważyłam efektów, ale kto wie ile ja to stosowałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie olej rycynowy jest za ciężki :( Lekko mnie uczula...Ale zmieszałam go z wazeliną i tak stosuję na rzęsy, na ładny efekt bedę czekała dłuzej ale przynajmniej mogę to robić, bo samego olejku nie mogę stosować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejku rycynowego na rzęsy stosuję na zmianę z wazeliną. Chociaż ciężko mi być systematyczną to jednak widać efekty. :) Kurcze. Chętnie się przyłącze do tej akcji. Może wreszcie dam radę stosować go przez jakiś czas bez przerwy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam, ale jak dla mnie zbyt dużo z tym zabawy;) Jestem ciekawa efektów :) Ze swojej strony mogę polecić krem do rzęs z L'biotici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt dużo zabawy? Kompletnie nie rozumiem :)

      Usuń
  6. Tez zrobie sobie taka miesieczna kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Namówiłaś mnie i też sie zapisałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super !! jA ROWNIEZ swoja przygode zaczelam od olejku rycynowego na rzesy moja mama mi sprzedala ten pomysl i faktycznie moje rzesy byly o wiele ladniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zakupię sobie olejek ( a zawsze zapominam ) to chętnie się przyłącze;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, może też dołączę do akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jakie będą efekty :) od czasu do czasu smaruję rzęsy olejkiem, ale częściej zapominam niż to robię, więc rezultatów nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie taka terapia KOMPLETNIE się nie sprawdziła :(( Używałam go już jakiś czas temu efektu nie zauważyłam żadnych (a nawet więcej mi rzęs wypadało, bynajmniej nie wzmacniając nowych :///). Umęczyłam się tylko z tym dziadostwem, olejek lał mi się do oczu (nakładałam na noc), ach...
    Mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się sprawdził dobrych parę lat temu. Teraz jedynie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :) Też przyłączyłam się do akcji.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oooo bardzo fajna akcja jestem ciekawa efektów ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...