29 września 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (4)



23.09. Niedziela
na noc, wcierka: olejowy ekstrakt z pokrzywy
mycie: szampon Babydream
odżywienie: Fructis Nutri-gładki
ochrona: krem do rąk Bebeauty

24.09. Poniedziałek
wcierka: napar (torebka) pokrzywy w skalp
na noc: migdałowa oliwka HiPP

25.09. Wtorek
mycie: Facelle sensitive
odżywienie: Isana odżywka o natychmiastowym działaniu (tubka)
ochrona: krem do rąk Bebeauty

26.09. Środa

mycie: Facelle sensitive
odżywienie: Fructis Nutri-gładki
ochrona: krem do rąk Bebeauty

27.09. Czwartek
cały dzień: oliwa z oliwek + olejek Alterra migdał i papaja +  przygotowana woda (w rozpylaczu)

28.09. Piątek
mycie: balsam do kąpieli BDFM
odżywienie: resztka Isana z babassu + Garnier masło karite i olejek avocado
ochrona: olejek rycynowy


29.09. Sobota
 cały dzień: oliwa z oliwek + olejek Alterra migdał i papaja +  przygotowana woda (w rozpylaczu)



MAŁE PODSUMOWANIE:

1. W tym tygodniu wyszedł mi misz-masz odżywkowy. Nie czepiłam się jednej odżywki, tylko capnęłam zawsze taką, na którą miałam ochotę danego dnia. Podobnie z szamponami :)

2. Jako ochronę służył mi najczęściej zielony krem do rąk Bebeauty z Biedronki. Jego rewelacyjne działanie na puch opisałam w tym poście.

3. W poniedziałek po wypiciu kubka pokrzywy pomyślałam, czemu by nie spróbować jeszcze mokrej torebki wetrzeć w skalp. Nasadę miałam już trochę przetłuszczoną i to sprawiło, że torebka i resztka herbaty z pokrzywy odświeżyła mi odrobinę włosy. Jak wiadomo, pokrzywa dobra jest na włosy przetłuszczające się.

4. Do tego wcieram raz w tygodniu rosyjski olejowy ekstrakt z pokrzywy. Na noc. Rano gdy umyję włosy, cały dzień wolniej mi się przetłuszczają włosy dzięki niemu.

5. W tym tygodniu było mało olejowania włosów na noc. Ale nadrobiłam to przez cały dzień w czwartek i sobotę, i przez całą noc z czwartku na piątek, nakładając oliwę z oliwek + olejek Alterra migdał i papaja +  przygotowaną wodę (w tym rozpylaczu).

Lubię te podsumowania :) A Wy?
 Buziaki!

24 komentarze:

  1. też lubię bo same pokazywanie kosmetyków jednak niewiele daje, wiadomo liczą się dobre połączenia i częstotliwość:) fajnie gdybyś jeszcze dodawała zdjęcie włosów np:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Tak było w poprzednim podsumowaniu tydzień temu. Wczoraj dodawałam zdjęcia włosów, od tamtej pory nic się nie zmieniły :D Ta. Nic? Straciły na świeżości ;)

      Usuń
    2. aaa faktycznie były wczoraj:) dziękuję!:) jeju o olejku zapomniałam kompletnie nie wiem czemu:O dobrze, że mi przypomniałaś:D a co do moich video to póki co nagrywam takie podstawy żeby zachęcić nowe osoby do pielęgnacji, włosomaniaczki raczej nie dowiedzą się na razie niczego nowego ode mnie:D

      Usuń
  2. Żałuję, że nie mogę znaleźć tej odżywki nutri-gładki. Gdy patrzę na Twój tydzień, to mi jest wstyd, że ja ostatnio tak mało robię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio przy kupowaniu jej siostry też zdziwiłam się lekko, że nie widzę nutri-gładki, a kupowałam ją w tym samym miejscu. Czyżby wycofali?

      Usuń
  3. od miesiąca co 4-7 dni używam maski do włosów Biovax i włosy są w trochę lepszej kondycji. końcówki nie są bardzo spalone, choć nie raz zdarzyło mi się zapomnieć (lub nie zdążyć) użyć termoochrony. wczoraj kupiłam szampon i odżywkę z Alterry z granatem, zobaczymy jak się sprawdzą w duecie. :) przedwczoraj też zrobiłam sobie kąpiel z naftą (na miskę łazienkową z wodą wlałam może z 6 kropli nafty kosmetycznej), ale miałam bardziej przetłuszczone włosy i nie wiem, czy będę ten zabieg powtarzać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maski Biovax mam ogromną ochotę, ale póki co używam co innego i kupuję inne maski :)
      Termochoochrona? Do czego? Prostownica? O NIE!
      Spłukałaś później naftę? Należy to zrobić, bo inaczej właśnie będziesz mieć je przetłuszczone, logika ;)

      Usuń
  4. muszę spróbować tego olejowego ekstraktu z pokrzywy, już kiedyś miałam na niego ochotę:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Producent mówi, żeby używać go przez 6 miesięcy, ale malutka buteleczka wystarczy mi chyba tylko na z 8 razy raz w tygodniu..

      Usuń
  5. Ja także lubię czytać podsumowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No podsumowania to ważna rzecz, ale ja jakoś nigdy nie mogę się za nie zabrać. Muszę to zmienić.
    Zazdroszczę tego, że możesz sobie pokrzywę w skalp wcierać, ja się ogromnie boję tego, że mi włosy przyciemni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię czytać podsumowania :) Ale najbardziej lubię podsumowania miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pokrzywy nie używam, jedynie piję. Teraz wcieram olej łopianowy w skóre głowy i też troche dygam, że przyciemni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to raczej nie do końca zmyty olej, ponieważ ja musiałam nagle wyjść i zmycie oleju zostawiłam mamie, która robiła to po raz pierwszy. Następnym razem zrobię to sama, zobaczymy czy będzie różnica:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbuje dbać o włosy ale nie wychodzi mi to za bardzo ... Może dlatego że nie mam za wiele czasu na to.
    Ale widzę że twoje włosy mają na prawdę świetną właścicielkę co dba o nie. ;D
    Zapraszam do siebie , i obserwuje ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w tym tygodniu kiepsko z olejowaniem.. Raz tylko nałożyłam na parę godzin maskę z Biovaxem, olejkiem rycynowym i Alterrą..

    OdpowiedzUsuń
  12. Na moim blogu czeka Cię nagroda za Twoją pracę :) http://silver797.blogspot.com/2012/09/nowe-zdobycze-i-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie wpisy;) Kupiłam ten krem biedronkowy i zacznę testowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej boję się coraz bardziej, że i mnie dopadnie włosomaniactwo...ale gratuluję konsekwencji i dużego zaangażowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba ukradnę Ci pomysł i będę podsumowywać co tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podsumowania zawsze fajne :) Ja niestety nie mam czasu ostatnio nawet zapisać czego używałam :(


    Zapraszam jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomysl z ta torebka herbaty, chyba tez tak zaczne robic :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jacie, godne podziwu. Moja pielęgnacja zamknęłaby się w 2 punktach.
    A przecież obiecałam sobie, że będę o nie dbać! Taki leniuch ze mnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...