22 września 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (3) + zdjęcia.


16.09. Niedziela
na noc: olejek rycynowy
mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: odżywka wawrzynowa
ochrona: olejek rycynowy (końcówki)
na noc: olejek rycynowy (końcówki)

17.09. Poniedziałek
mycie: suchy szampon Batiste :)
na noc: olejek rycynowy

18.09. Wtorek
cały dzień: olejek rycynowy
mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: maska z siemienia lnianego

19.09. Środa
na noc: siemię lniane

20.09. Czwartek
mycie: szampon Babydream
odżywienie: maska Gloria 
ochrona: siemię lniane
na noc: olejek rycynowy (końcówki)

21.09. Piątek
mycie: szampon brzozowy Barwa
odżywienie: maska Kallos Latte + olej z nasion bawełny + d-pantenol (2:1:1)
inne: płukanka Srebrzyk

22.09. Sobota
nic

MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Wprowadzenie siemienia lnianego do pielęgnacji. Z efektów jestem bardzo zadowolona. Zostanie ze mną już na bardzo długo, jak nie na zawsze. Więcej tutaj.

2. W czwartek pierwszy raz zastosowałam szampon Babydream do mycia włosów. Jest ok. Oraz maskę Glorię - pierwsze użycie nie powaliło mnie na kolana. Poużywam jej jeszcze i wystawię jej opinię już jako taką.

3. W tym tygodniu stosowałam też często olejek rycynowy jako ochronę i odżywienie na noc. Lubię go bardzo, bo nie ma żadnego zapachu i nie muszę go wąchać przez całą noc, a odżywia i ochrania moje włosy bardzo dobrze.

4. Podcinałam też końcówki od środy. Dalej są brzydkie!

5. Polubiłam suchy szampon. Mam z firmy Batiste, dostępny dla nas, Polek, m.in. na allegro. Dobra sprawa, gdy nie mamy czasu na odświeżenie włosów, które w małym stopniu w danej chwili tego potrzebują.

6. W tym tygodniu też postanowiłam oczyścić włosy szamponem z SLS Barwa, było to w piątek. Robię to póki co raz w tygodniu. W ten dzień też zastosowałam sprawdzoną maskę Kallos Latte z dodatkami, dla mnie najlepszymi, póki co. Włosy są rewelacyjnie miękkie, nawilżone, błyszczące.

7. Jak już wiecie, chciałam stosować odżywkę wawrzynową do odżywienia włosów po każdym umyciu ich szamponem. Ale nie daję rady ze względu na zapach. Ale skład to ma... (Skład: oliwa z oliwek, olej laurowy, naturalny wyciąg roślinny kwiatowy, witaminy, woda destylowana)
 
8. Po dłuższym czasie niepoprawiania koloru moich włosów, przyszedł w końcu czas na użycie płukanki Srebrzyk. Bardzo ją lubię. Nadaje mi chłodny, szarawy odcień jaśniejszych pasemek na włosach, a nawet chłodzi brąz. Taki efekt uwielbiam.

9. Ten tydzień to już 15sty tydzień niefarbowania włosów
Odrost wynosi: 5 cm

10. Tęsknię za ISANĄ z babassu.


SIEMIĘ LNIANE JAKO OCHRONA/STYLIZATOR.
SIEMIĘ LNIANE JAKO OCHRONA/STYLIZATOR.
KOLOR WŁOSÓW PO SREBRZYKU (WILGOTNE)
Nie przerażajcie się, aż takiej siwizny nie ma! ;) 
Po prawej stronie (pasek boczny) wkleiłam zdjęcie też z tego dnia (takie dłuższe).

Buziaki! Ja lecę uczyć się ćwiczeń biernych z fizjoterapii ;) 

PS. Czy czyta mnie jakaś osoba, studiująca technologię żywności i żywienia człowieka? Mam dylemat, czy pójść na te studia (niestety niestacjonarnie ze względu na szkołę dzienną). Potrzebuję porozmawiać z taką osobą. Byle do poniedziałku, bo to ostateczny termin złożenia dokumentów.

38 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej odżywki wawrzynowej, napisz o niej coś więcej:D
    Nic mi nie mów o Isanie, nawet moja mama jest rozczarowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem jej ciekawa, bo nie było o niej wpisu, albo musiałam go przegapić?

      Usuń
    2. Informowałam tylko o jej kupnie (link odnoszący do tego posta jest przy punkcie ze wzmianką o odżywce wawrzynowej). Za jakiś czas powinien pojawić się post z nią w roli głównej, ale jak mówię - muszę ją trochę użyć, a nie jest łatwo ;)

      Usuń
    3. Zaciśnij zęby dla zaspokojenia naszej włoso-maniakowej ciekawości:)

      Usuń
  2. Moje końcówki pomimo podcięcia nadal są słabe.... ale po masce którą używam już od 5 dni ich stan się poprawił, na tyle że przez te dni pozwoliłam sobie na chodzenie w rozpuszczonych włosach :D
    Jestem z niej naprawdę zadowolona.
    A Isana....jej wycofanie to nóż w serce....

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze Ci tych kręconych włosów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie czasami też :) Tylko nie wtedy, gdy chcę mieć proste i suszę je na takie, a one i tak się falują.

      Usuń
  4. Ja maskę glorię stosuję razem z olejem z pestek winogron i nakładam pod foliowy czepek i wełnianą czapkę, po czym zmywam szamponem babydream.
    No moich włosach efekty są zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego będę musiała i ja ją urozmaicić :) Tak jak Kallosa :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie byłam w Rossmanie od czasu tej smutnej wiaodmosci. Juz ich w ogóle nie ma na półkach czy trzeba się spieszyć,zeby wykupić ostatnie zapasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy gdzie, w jakim mieście. W moich dwóch, gdzie patrzyłam za odżywką - nie było ich w ogóle. Inne dziewczyny pisały, że jeszcze znalazły ostatnie sztuki.

      Usuń
    2. U mnie też już jej nie ma ... A zawsze były pełne półki.

      Usuń
  6. Powinnam kupić srebrzyka bo włosy mi zżółkły trochę (nie farbowane) :C

    Nie obciąża Ci końców olejek rycynowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy ile go nałożę. Jeśli chcę, żeby olejek tylko musnął końcówki dla ochrony - jest ok.

      Usuń
    2. Spróbuję bo moim końcom vatika się znudziła :P

      Usuń
  7. Jak Ci się pięknie falują ! Też uwielbiam siemię lniane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też tęsknię za odżywką z isany;(

    OdpowiedzUsuń
  9. a rycynka Ci nie przesusza koncowek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle mnie zadziwia jak udaje Ci się domyć olejek rycynowy tym balsamem :)
    Uwielbiam siemię lniane *.*
    Śliczne fale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładam go na skalp, ani u nasady, więc nie musi mi się zmywać do końca. Na długości nawet dobrze gdy zostanie troszkę na włosach :)

      Usuń
  11. Ja na szczęście mam prawie całą butle odżywki Isana oszczędzam jak mogę :) Jestem ciekawa tej odżywki wawrzynowej napisz coś więcej.
    Przymierzam się do siemia lnianego. Użyłaś go na całą noc i co efekty są lepsze jak po myciu na 30 minut ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc użyłam go niedużo. Efekty takie same :)

      Usuń
  12. Ale kusisz tym siemieniem ;D chyba muszę w końcu kupić;p

    OdpowiedzUsuń
  13. czy codziennie to nie przesada stosowac te wszystkie mazidełka ? :)Nie zrozum mnie zle, ale czasem nadmierna pielegnacja może spowodować odwrotne skutki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje włosy i znam je najlepiej. Wiem co lubią, czego nie, co potrzebują, a czego nie. Gdy widzę, że mają dość - ograniczam się.

      Usuń
  14. Siemię jest genialne ;) Ładne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta maskę gloria muszę w końcu przyczaic :) ciekawa jestem tego suchego szamponu batiste, widziałam coś takiego od kloraine (zdaje się z proteinami owsa), ale ostatecznie nie kupiłam, bo troszkę kosztował... często nim myjesz włosy w miesiącu? (czy tylko awaryjnie?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko awaryjnie. Użyłam go dopiero drugi raz, a mam go już trochę :)

      Usuń
  16. Siemię ostatnio ,,rządzi'' na blogach:D Muszę go wytestować solo;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogach ciągle musi się coś dziać :D Jedna akcja się kończy, druga się zaczyna ;))

      Usuń
    2. Ja łykam glutka i robię płukankę:D polecam! Włosy są mięciutkie!

      Usuń
  17. Sliczne włosy , chyba zaczne atosować Twoją kuracje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. stosowałaś olej rycynowy na całej długości, czy tylko na skalp? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na długości :) Dla mnie byłby za ciężki na skalp.

      Usuń
  19. Nice result!!! Beautiful hair!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłam wczoraj podobna 'spowiedz' na moim blogu :) tez musze wrocic do rycynki, nie moge sie zebrac by pojsc po nia do apteki ale jak juz pojde kupie wieksze zapasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...