15 września 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (2)


9.09. Niedziela
odżywienie na noc: oliwka Babydream

10.09. Poniedziałek
mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: Isana z babassu
ochrona: olej rycynowy
odżywienie na noc: olejowy ekstrakt z pokrzywy na skalp

11.09. Wtorek
mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: Isana z babassu
ochrona: olej rycynowy

12.09. Środa
mycie: szampon brzozowy Barwa
odżywienie: odżywka wawrzynowa

13.09. Czwartek
odżywienie na noc: oliwka migdałowa HiPP + olejek rycynowy

14.09. Piątek

mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: resztki odżywki Isana z babassu i odżywka Aussie reconstruction

15.09. Sobota
nic


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Wprowadziłam odżywkę wawrzynową do swojej pielęgnacji. Miałam ją używać co mycie, ale użyłam raz i nie zniosę tego zapachu. Głowa mnie boli, gdy ten zapach mam na włosach. Ale ze względu na skład, zużyję ją. Jest baaardzo wydajna.

2. Byłam cały tydzień wierna balsamowi do kąpieli BDFM
Bardzo go polubiłam! 

3. Raz użyłam mocniejszego szamponu Barwa w celu oczyszczenia łepetynki.

4. W piątek wykończyłam resztki (kropelkę) odżywki Isana z olejkiem babassu. Jaka ona jest rewelacyjna nie mogę opisać słowami. Czekam tylko żeby w końcu ją znaleźć w Rossmannach!

5. W piątek nałożyłam na włosy resztki odżywki Isana z babassu z odżywką Aussie reconstruction. To co zrobiły na mojej głowie, przeszło moje oczekiwania. Włosy mięsiste, jedwabiste, błyszczące, idealne :)

Ten post miał pojawić się o 8 rano, bo tak go ustawiłam w 'opublikowane dnia', ale jak widać coś nie wyszło ;)

BUZIAKI I MIŁEJ SOBOTY!
(moja zapowiada się dość pracowicie - nurkuję w szafach z ciuchami i z butami, żeby wybrać, to co będzie mi potrzebne na mieszkanie w Rz. od października :) kosmetyków mam już dwie większe paczki!)

22 komentarze:

  1. Muszę kiedyś spróbować balsamu BDFM do mycia głowy. :)
    Swoją drogą, u mnie pakowanie kosmetyków na wyjazd wygląda podobnie. Potrafią zająć dużo miejsca. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati, błagam Cię! Napisałam że o takich włosach marzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza się! ja z rana też nieprzytomna jestem. zapraszam więc na rozgrzewającą i pobudzającą kawusię :-)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa odzywki wawrzynowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Po jednym razie było już ok, jestem ciekawa dalszych efektów, ale ten zapach... Jak odświeżacz powietrza do ubikacji.

      Usuń
  4. Naprawdę gratuluje ci takiej systematycznosci :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam z nią problemów, z czego się ogromnie cieszę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Issanę :) Dziś nakładam ją na głowę z siemieniem lnianym(żel) gliceryną i miodkiem :)
    Ciekawa jestem jaki będzie efekt :P
    A BDFM niestety nie dla mnie :( Skalp uczulił....Aż dziw bierze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię czytać rzeczy fajnie, ciekawie i konkretnie napisane, tak jak u Ciebie :)

      Usuń
  6. Odżywka wawrzynowa? Co to jest? Nie słyszałam jeszcze nic o tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/09/obrotny-listonosz-ponownie-haul.html

      Skład: oliwa z oliwek, olej laurowy, naturalny wyciąg roślinny kwiatowy, witaminy, woda destylowana

      Usuń
  7. a ja właśnie dziś przyjechałam do mieszkanka nowego :D

    zaciekawił mnie balsam BD, jeszcze go nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się sobota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! ;) Choć nie obiecuję, że nic nie nałożę na noc sobotnio-niedzielną :P

      Usuń
  9. Bardzo pracowita sobota :D
    I masz świetne włosy, szczególnie mi się podobają takie pokręcone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadała się pracowicie, ale w tej chwili od samego rana wygląda tak: łóżko, łóżko i jeszcze raz poduszka ;)

      Dziękuję, takie też mi się teraz bardziej podobają :)

      Usuń
  10. odzywkę z Isany też uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten balsam do kąpieli jako szampon;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa dziewczyno dlaczego Ty nie stosujesz zasad CG?! Przecież Twoje włosy aż krzyczą, że chcą być lokami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję po części! Zawsze metoda OMO! I ogólnie wszystko z tego: http://kosmetyczny-raj.blogspot.com/2012/09/pielegnacja-wosow-metoda-curly-girl.html

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...