8 września 2012

Tygodniowa spowiedź z pielęgnacji włosów (1)


W końcu zaczęłam zapisywać co użyłam do włosów danego dnia. 
Będę Wam pokazywać co tydzień taki plan, już wykonany.
1.09. Sobota
mycie: Facelle sensitive
odżywienie: Isana z olejkiem babassu + olej z nasion bawełny
ochrona: zielony krem do rąk Bebeauty

2.09. Niedziela
mycie: szampon Barwa brzozowy
odżywienie: Isana z babassu + olej z nasion bawełny
ochrona: Alterra olejek migdał i papaja
odżywienie: Kallos Latte + pantenol + olej z nasion bawełny

3.09. Poniedziałek

odżywienie na noc: maska i odżywka Oilmedica

4.09. Wtorek
mycie: szampon Organica
odżywienie na noc: maska i odżywka Oilmedica

5.09. Środa
mycie: Facelle sensitive
odżywienie: Isana z babassu
ochrona: kropla olejku rycynowego

6.09. Czwartek
odżywienie na noc: maska i odżywka Oilmedica + Isana z babassu

7.09. Piątek
mycie: odżywka Isana z babassu
ochrona: zielony krem do rąk Bebeauty 
odżywienie na noc: skalp - olejowy ekstrakt z pokrzywy; długość - oliwka migdałowa HiPP 

8.09. Sobota
mycie: balsam do kąpieli Babydream Fur Mama
odżywienie: Wax Henna (wersja angielska)

Każdego dnia podcinałam zniszczone końcówki.


MAŁE PODSUMOWANIE:

1. Co do efektów stosowania olejku Oilmedica, macie je przedstawione poniżej :) 

2. Można zauważyć, że na początku tygodnia zastosowałam kilka razy olej z nasion bawełny. Jest to dobre ubogacenie maski czy odżywki. Popróbuję to jeszcze przez jakiś czas. Na razie jestem bardzo zadowolona.

3. Nie rozstawałam się praktycznie z odżywką Isana z babassu :)

4. W tym tygodniu raz oczyściłam całe włosy mocniejszym szamponem Barwy.

5. Ze względu na to, że pozbyłam się w dużej ilości zniszczonych, rozdwojonych, roztrojonych itd. itd. końcówek, włosy stały się delikatniejsze, zdrowsze, a przez tę tygodniową pielęgnację mocno odżywione. Ale też zrobiły się jeszcze rzadsze.

6. W piątkowy wieczór zmieniłam już produkty do pielęgnacji na następny tydzień. Lubię różnorodność, moje włosy też. 
Dochodzi balsam do kąpieli Babydream Fur Mama. Odżywiłam włosy Waxem angielskim. Używam go raz na 2 tygodnie.

BUZIAKI I MIŁEJ SOBOTY!

19 komentarzy:

  1. Mnie by szlag tafił gdybym myła włosy codziennie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kilka lat tak robię i nie przeszkadza mi to :D
      Jednak czasami myję je co 2 dni :)

      Usuń
    2. Miałam z tym mordęgę jeszcze nie tak dawno.. Mycie codziennie jednak znacznie osłabiło mi włosy i musiałam coś zrobić żeby myć je chociaż co drugi dzień.

      Usuń
  2. zgadzam się...mnie również drażniłoby gdybym miała myć włosy codziennie
    w ten weekend zapewniłam moim włosom domowe SPA

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, moje włosy właśnie muszą mieć przez dłuższy okres czasu te same kosmetyki. :(
    i ja chciałabym myć codziennie, bardzo to lubię, albo chociaż co drugi dzień, ale po prostu nie ma takiej potrzeby, więc nie chcę też niepotrzebnie męczyć włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie zapisuje czego używam przy myciu żeby się nie pogubić i nie stosować ciągle tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myję włosy codziennie i nie przeszkadza mi to :) A Twoje włosy pewnie niedługo się zagęszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam przy głowie włosy mam już dosyć dosyć gęste, bo mam sporoooooo bejbików, które rosną i rosną :)

      Usuń
  6. Każdego dnia ? wow :)
    Bardzo dobry plan pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego olejku z nasion bawełny;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię waxa angielskiego,odżywka z babassu skończyła mi się więc tym razem kupiłam z olejkiem araganowym-dobra jest;Twój plan...cosik mogę ściągnąć

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny plan,znasz się na rzeczy :) Jak się sprawuje u Ciebie Facelle? Kupiłam go wczoraj i mam mieszane uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawie zaplanowałaś pielęgnacje:)
    podoba mi sie to ja tez mam zamiar bardzo zintensyfikować moje plany w odżywaniu względem włosów :)
    zarówno w zewnętrzny jak i wewnętrzny sposób:)

    licze tak samo jak Ty na CP :)ale tez oczywiscie intensywnie pilegnuje na codzień !

    powodzenia piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. BARDZO CIEKAWY BLOG, ZAPRASZAM DO SIEBIE !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super plan ;) Też myje włosy codziennie ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie kupiłam barwę brzozową:D zobaczymy jak się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ZOSTAJESZ OTAGOWANA NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...