20 września 2012

So Sweet Blog Award


Spotkała mnie ogromna przyjemność i otrzymałam już pięć wyróżnień od: 

Teraz ja mam za zadanie wyróżnić 5, 10 lub 15 blogów.


Wybrałam te blogi, na których pojawienie się nowego posta przysparza mnie o radość i po prostu lubię tam wchodzić sama z siebie, a blogerkę darzę sympatią od samego początku.

Nie zwracałam uwagi na to, czy blogi były  już wyróżniane przez kogoś innego, czy nie. Miałabym wtedy ograniczone pole manewru. A ja chcę wyróżnić blogi, na które naprawdę wchodzę najchętniej.

Oto one (alfabetycznie):

angel-hairs.blogspot.com - odkąd zaczynałam blogowanie, był to pierwszy blog, który mnie zainteresował. Był dla mnie taki przyjazny. A jej warkocze cieszą moje oko każdego dnia :)

beautywizaz.blogspot.com - trafiłam na tego bloga przypadkiem i zatrzymałam się na dłużej. Wszystkie zawarte tu informacje, są napisane jakby dla mnie, odnajduję się tu :)

blog-blondyny.blogspot.com - wystarczy spojrzeć na jej włosy. Miód! 

blondregeneracja.blogspot.com - konkretne informacje, prosto napisane, lubię!

bukowskie.blogspot.com
- nie mogę się napatrzeć na tę włosy, na te buźki, na te stylizacje, posty! 

mala-wredota-bloguje.blogspot.com - urocza Mała Mi. Lubię taką prostotę w blogowaniu.  

nietypowo-wlosowo.blogspot.com - cały blog mi się podoba, bielutki z postami dużo wnoszącymi :)

raian32.blogspot.com - dwie dziewczyny, mające dużo do powiedzenia. W kupie siła! :)

siempre-la-belleza.blogspot.com - jak narazie moje guru wlosomaniactwa :)

zlotewlosy.blogspot.com - wszystko konkret, opisy składów, dowiaduję się za każdym razem czegoś nowego.



U mnie jest tak okropna pogoda, że nic się nie chce, a tu przede mną dużo spraw do załatwienia. Trzymajcie się cieplutko!

23 komentarze:

  1. dziękuję za wyróżnienie! bardzo mi miło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskudna pogoda.. :( Zgadzam się. Pada od wczoraj, a jeszcze wieczorek odcięli nam prąd na godzinę, bo tak burza szalała, że makabra.. O.O Wiem, że niby jest jeszcze kalendarzowe lato, ale burza o tej porze roku? To było dla mnie trochę dziwne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eхcellent post!

    Im reallу impressed by your blog.
    I follow you now! Follow me? :)

    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo<3 no pogoda paskudna, a jeszcze w żadnym rosmannie nie znalazłam resztek isany z babasem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie wszystkie z tych blogów znam i czytam,wyróżnienia jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie za to pogoda piękna :) Ciepło, słońce świeci, prawdziwa jesień, albo późne lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję tylu wyróżnień :) u mnie też pogoda beznadziejna :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zostałaś wyróżniona u mnie na blogu :) Zapraszam http://ecopiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, widziałam już wcześniej Twój post, ale dopiero teraz mam czas odpisać :) Ślicznie dziękuję i gratuluję pięciu wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana bardzo dziękuję za wyróżnienie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie dzisiaj fajna pogoda, słoneczko przygrzewa. Mydełko było z jakiejś 'edycji limitowanej', która pojawia się w biedronce co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje:* U mnie strrasznie zimno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kochana za info o wygranej, chwilkę przed twoim komentarzem zobaczyłam to czytając dzisiejszego blogrolla :-)

    Rewelacyjna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem psychofanka;d
    dziekuje za rady,na pewno spróbuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęściary bardzo Wam gratuluję:)))))))
    A Tobie całusy za tyle wyróżnień:****

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...