1 września 2012

PORÓWNANIE SIERPIEŃ/WRZESIEŃ


To już drugi miesiąc świadomej pielęgnacji moich włosów. Jednak tamten (tu porównanie) był w efektach lepszy.

Dlaczego?

W tym miesiącu miałam wzloty i upadki. Do 10 sierpnia miałam włosy wygładzone, błyszczące, lśniące (tutaj zobaczcie czy tutaj), ale nabrałam się niestety na żelatynę i po cudownych włosach klops (tutaj). Puch, z którym męczę się od 10.08 do dzisiaj - 1.09.


ZMIANA W DŁUGOŚCI WŁOSÓW?

Porównywałam zdjęcia z 1 sierpnia z dzisiejszymi. Włosy nie urosły, mimo pitej pokrzywy i wcierania Jantara. Jedynie widać mnóstwo nowych baby hair.

ZMIANA W ODROSTACH?

Też jakaś słabo widoczna.



Gniazdko na środku mi się uzupełnia! :)
 Przez co? A no zapewne Jantar i pokrzywa.




  PRZEZ SIERPIEŃ UŻYWAŁAM:


SZAMPONY
- wiśniowy do włosów farbowanych Joanny
-  kremowy żel pod prysznic i do kąpieli z aloesem Babydream
- łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 Johnson's Baby 
- płyn do higieny intymnej Facelle Intim

ODŻYWKI
- Aussie 3 minute miracle. colour
- Aussie 3 minute miracle. reconstruction
- Isana odżywka wygładzająca z olejkiem babassu
- Alterra granat i aloes
- Joanna bez spłukiwania

MASKI
- Treatment Wax henna (angielska wersja)
- Alterra granat i aloes

OLEJE
- olej kokosowy KTC
- Vatika kokosowa 
- oliwa z oliwek
- olej arganowy
- olej rycynowy
- oliwka z olejem migdałowym HiPP
- oliwka Babydream

WCIERKI
- Jantar

ZABEZPIECZENIA KOŃCÓWEK 
- Marion kuracja z olejkiem arganowym
- olej rycynowy
- olej arganowy 
- BeBeauty krem do rąk masło Shea &olejek kokosowy

PŁUKANKI
- dla poprawy koloru: Srebrzyk
- z szałwii

WEWNĘTRZNIE
- pokrzywa
- calcium pantothenicum (pod koniec sierpnia zaczęte) 


PODSUMOWANIE:

Sierpień - porażka w przyroście włosów, pogorszenie ich kondycji, sukces w baby hair. 





Na poprawę humoru, dzisiejsze zakupy, tak wyszło, że zielone zakupy :)

1. Żel pod prysznic o zapachu miętowej czekolady! W Tesco jest w tej chwili promocja, za ponad 7 zł kilka zapachów. Wzięłam tylko ten, ale wrócę się... po następne :D

2. Odżywka Nutri-Gładki Garnier. Zostałam skuszona pozytywnymi opiniami na jej temat.

3. Szampon brzozowy Barwa ziołowa. Ok. 3 zł. W celu dobrego oczyszczenia włosów raz w tygodniu.

4. Woda perfumowana (mgiełka) Victoria's Secret, Love Spell, cherry blossom & peach. Zapach cudowny, nieziemski!

5. Lustro wiszące, ni małe ni duże za 15 zł!

6. Cosmopolitan, wkrótce post z nim.



Dorwałam dzisiaj nożyczki fryzjerskie! U babci. Pożyczyłam do jutra i siedzę, i pozbywam się rozdwojonych końcówek! Tak myślałam, że będzie to dla mnie cudowne uczucie pozbywania się takich diabłów! :D

30 komentarzy:

  1. Żele Orginal Source w Tesco? Nie wiedziałam :) Też muszę spróbować tej odżywki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też nie ma w moim mieście Tesco ! Kurcze :(

      Usuń
    2. Przy okazji odpowiedziałam na twój komentarz u siebie :)

      Usuń
  2. Moim upadkiem także była żelatyna... niestety laminowania chyba jednak mniej służy niż pomaga u większości dziewczyn.

    PS Jestem pod wrażeniem "uzupełniania" się włosów przy linii z czołem!:) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, nie mam żadnego uskoku, linia równiutka, ale nowe włoski są nawet poza tą linią.. :D Ale to dobrze, bo mam za wysokie czoło, niech mi zarośnie! :P

      Usuń
  3. według mnie Twoje włosy urosły całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że włoski ładnie odrastają. Nie przejmuj się, następny miesiąc będzie lepszy jeżeli chodzi o przyrost :) Ja ostatnio obijam się z piciem pokrzywy i skrzypu. Dziś też się łasiłam na szampon Barwa ale się powstrzymałam. Muszę zużyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że się jednak nie skusiłam na to laminowanie włosów żelatyną. Czasami lepiej nie ryzykować. Ale nie przejmuj się.. To wszystko minie i znów będziesz mogła się cieszyć ślicznymi, gładziutkimi włoskami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no na zdjęciu z 1.09 widać niezłą zmianę w baby hair i wydaje mi się, ze jakby gęstsze włosy masz na tym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego drugiego zdjęcia z 1.09 ? mam je naoliwione, więc wyglądają na ciemniejsze, do tego inne światło :)

      Usuń
  7. baby hair *.* :D A gdzie kupiłaś tą mgiełkę Victoria Secret jeśli można zapytać? :>
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe osiągnięcia z baby hair! :D
    Nie wiedziałam, że w Tesco można dostać Orginal Source, widziałam je tylko w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widac po odroście, że urosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo bejbików :) Pokaż całe włosy,już my ocenimy czy nic nie urosło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bejbików <3
    I czekam na post o Cosmo :D mój ulubiony magazyn <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również widze sporo nowych włosków:))

    OdpowiedzUsuń
  13. widać przyrost włosków, ja właśnie powoli zmieniam swoją pielęgnację włosów, mam nadzieję, ze moje włosy też choć trochę się zagęszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. największą różnicę na tym "gniazdku" widać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja niedawno kupiłam Barwę tataro-chmielową. Chyba zbytnio sobie jej nie poużywam, bo mój ukochany mi ją codziennie podkrada :D musiał mu się spodobać ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że wprowadziłaś zmasowany atak na włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to tak wygląda, ale tak drastycznie to nie było, małymi kroczkami :P

      Usuń
  17. pokrzywa zupełnie u mnie nie dawała efektów. skrzyp też. Więc teraz piję je czasem dla przyjemności.

    Żelatyna też się u mnie nie sprawdziła. Widać nie wszystkie bajery w blogosferze są takie fajne.

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzozowa Barwa szampon -lubie ten szampon,taki lekki zapach,dodrze czyści;muszę wybrać się na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie dbasz o włosy, na pewno Ci się odwdzięczą prędzej czy później, potrzeba tylko trochę cierpliwości :) ja nie laminowałam i nie żałuję w sumie, coraz mniej mam ochotę to zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...