5 września 2012

Okrągła liczba Obserwatorów & Novaclear - test konsumencki & haul kosmetyczny


Dla niektórych może to nie jest jakiś wielki powód do radości i dla większości jest to normalna rzecz, ale ja się ogromnie cieszę.

Dzisiaj dołączył setny obserwator mojego bloga.


Dziękuję za każdego jednego, za każdy komentarz, za odwiedziny!


Ostatnio mam jakieś szczęście, w końcu :)

WYGRANA

Z dniem 5.09.2012 zostałam wytypowana do testu konsumenckiego NovaClear.
Z racji tego, że ciągle szukam kosmetyków do twarzy, które nie powodowałyby mi strasznego nadmiaru sebum na twarzy i wyprysków, bardzo jestem z wygranej zadowolona. może te akurat spasują mi, bo są właśnie do cery tłustej, trądzikowej.



ZAKUPY

I dzisiejszy promocyjny haul Rossmannowy i paczka z Allegro! Można powiedzieć, że robię zapas na zimę :D


ROSSMANN
1. szampon Babydream - za cenę 2,49 w promocji wzięłam go do przekonania się czy spodoba mi się, czy nie
2. płyn do kąpieli Babydream Fur Mama - w celu stosowania jako szampon do włosów; myślałam, że butelka jest różowa :>
3. Perfecta Spa ujędrniające masło do ciała, czekolada + olejek kokosowy - nie mogłam się oprzeć promocji, tym bardziej że wykańczam już wszystkie balsamy jakie mam :)
4. Perfecta Spa regenerujące masło do ciała, masło kakaowe + koenzym Q10 - jak wyżej
5. Siarkowa moc antybakteryjny krem matujący- potrzebuję matu!
6. SMACKER malinowy - Smackersów mam już sporo; spodziewałam się smaku i zapachu Mamby malinowej i dobrze robiłam :p
7. FOR YOUR BEAUTY szczotka do włosów wiosłowa z naturalnego włosia (połysk) i zaokrąglonych kuleczek z tworzywa sztucznego (masaż)
8. FOR YOUR BEAUTY masażer do zwalczania cellulitu - do uzupełnienia codziennego masażu ud i pośladków rękami przy balsamie antycellulitowym
9. papiloty piankowe (do wypróbowania, ponieważ te plastikowe co mam aktualnie są za twarde, działają z za dużą siłą)
10. kauczukowe gumki do włosów - bardzo praktyczne i pomocne do warkoczyków



ALLEGRO
  
11. Ziaja. masło kakaowe. maska do włosów wygładzająca - nowość, jedna dla mnie, druga dla Was
12. Ziaja. szałwiowa pasta do zębów bez fluoru - zbiera bardzo dobre opinie na kwc, a postanowiłam przenieść się na pasty bez fluoru.
13. Ziaja. pasta do zębów o smaku Coli - uwielbiam tego typu rzeczy :)
14. Ziaja. pasta do zębów o smaku gumy balonowej - jak wyżej


A z tych mniej przyjemniejszych rzeczy: ostatnio z 3 razy użyłam samego oleju arganowego do twarzy, po jej oczyszczeniu żelem do mycia twarzy. Nie dość, że to smrodek, to jeszcze niestety wysypało mnie po nim praktycznie od razu. Nos, pod nosem, broda, a nawet.. policzki :( 

Walczymy.


BUZIAKI !

15 komentarzy:

  1. Tez sie dostalam do tych testow, gratuluje. Ladne zakupy, ja ciagle czekam na przyplyw gotowki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież butelka BDFM jest różowa:D jasny pudrowy róż;> Twoja już nie jest?:D może coś zmienili... dobrze wiedzieć, bo właśnie wybieram się po BDFM :) gratluję kwalifikacji do testów i czekam na opinię o produktach, bo to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo cieszy, kiedy ktoś obserwuje mojego bloga i myślę, że dla każdej blogerki jest to radość i w jakimś stopniu sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też sie udało dostac do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) A butelka już nie jest różowa, Rossmann zmienił na białą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. :)
    Co za zakupy, ostatnio się zastanawiałam nad tą szczotką, ale w końcu jej nie kupiłam. To chyba błąd, bo mam wielką ochotę ją sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok. Moja kuzynka modeluje sobie nią włosy przy suszeniu suszarką i bardzo ładnie nabłyszcza włosy, jak po prostownicy :)

      Usuń
  7. Gratulacje i życzę następnej setki! Oby tak dalej:) Ja wczoraj byłam w rossmanie, ale się opanowałam i wyszłam z JEDNYM szamponem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zakupy.Ja tez dorwalam promocje na szmpon babydream kupilam 3 buteleczki :).
    Paste do zebow bez fluoru tez kupuje dla synka ta o smaku coli jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję setki obserwatorów, testu i fajnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej:)
    Cudowne zakupy ! Ja trzymam się swojego postanowienia i w tym miesiącu jeszcze nic nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa butelka BDFM jest biała. Też się zdziwiłam, bo chciałam kupić 1 raz i myślałam że mi kobieta wciska coś innego :D
    Jak się nie sprawdzi, polecam użyć jako żel pod prysznic. Dodałam do niego trochę olejku pomarańcza i brzoza, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...