3 września 2012

Obrotny listonosz ponownie - haul zakupowy internetowy


Jak nie mam o czym pisać czasami na bogu, tak innym razem przychodzi czas, że nie wiem co pokazać Wam jako pierwsze. 

Ale do rzeczy.

Dotarły do mnie dzisiaj znowu... 4 paczki :D


maska i odżywka do włosów OILMEDICA

olej kokosowy + 8 składników odżywczych



Dostałam ją dzięki uprzejmości Pana Mariusza O. właśnie z firmy oilmedica.
Spodziewajcie się recenzji. Wszystkie inne oleje idą w odstawkę na najbliższy dłuższy czas, aby ten kosmetyk dobrze przetestować i wystawić najbardziej wiarygodną opinię.

Zapraszam do polubienia profilu dotyczącego tej odżywki i maski oilmedica na facebooku: K L I K

paleta magnetyczna GlamBOX



Przyznam szczerze, że spodziewałam się większych rozmiarów palety. Mój ulubiony bronzer sporej średnicy zajmuje już 3/4 miejsca palety. Ale przyda się na pewno.

allegro


srebrna płukanka do włosów Srebrzyk - moja ulubiona, nie zostawia fioletowej poświaty na włosach, a chłodzi moje blond refleksy. Kończy mi się obecna, trzeba było kupić następną ;)

2 x emulsja do włosów Gloria - jedna dla mnie, druga dla Was, o czym się przekonacie wkrótce

jedwabna kuracja Natura Silk - również dla Was


olej musztardowy Dabur - jestem go baaaardzo ciekawa!

 wawrzynowa odżywka do włosów zniszczonych - kupiona w ciemno, nie wiem czego mam się po niej spodziewać.
Skład: oliwa z oliwek, olej laurowy, naturalny wyciąg roślinny kwiatowy, witaminy, woda destylowana


Plan na najbliższe wrześniowe dni:

- odżywka i maska oilmedica przed myciem włosów
- odżywka wawrzynowa po myciu włosów

Jesteście ciekawi efektów?

26 komentarzy:

  1. Mam olej musztardowy, niezły z niego smrodek, ale zapach szybko się ulatnia, jest fajny, ale ja mam problem z jego zmyciem. Jestem baaardzo ciekawa oleju kokosowego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję oleju kokosowego z oilmedica:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej kokosowy- to jest to! :) Ten przyjemniaczek od dawna gości w moich zbiorach- czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle paczek na raz umiliłoby mi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo... Wow... Ależ zakupy. Najbardziej zazdroszczę Glorii.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tego oleju kokosowego a kocham otrzymywać paczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie jestem ciekawa! będę czekała na recenzje praktycznie każdego z tych produktów, bo kilka znam tylko z opinii, a są takie o których pierwszy raz słyszę (do włosów) i mam nadzieję, że Ci posłużą, wtedy i ja się pewnie skuszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się obłowiłaś :D Bardzo ciekawi mnie olej kokosowy,wydaje się obiecujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie kupiłaś tę odżywkę wawrzynową? Wygląda ciekawie - lubię kosmetyki w takich niepozornych pudełkach, bo często mają niepospolitą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro: http://allegro.pl/odzywka-wawrzynowa-dla-zniszczonych-wlosow-150ml-i2573861721.html
      Jej opis brzmi bardzo obiecująco, ale śmierdzi takim kosmetykiem do ubikacji, cif czy coś takiego :p

      Usuń
    2. może to ten wyciąg kwiatowy ;)

      Usuń
  10. a glorię gdzie dostałaś ? A i przede wszystkim jak się u Ciebie sprawdza ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też allegro. jeszcze jej nie próbowałam :)

      Usuń
  11. Chcę kupić tą paletkę od bardzo dawna, jednak moja pamięc jest tak krótka, że ciągle o tym zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka wawrzynowa? To Ci dopiero :))

    OdpowiedzUsuń
  13. olej kokosowy musi być ciekawy, czekam na recenzję ;) sama poluję na coś kokosowego, ale w sumie mam jeszcze alterrę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałam ta maske/odzywkę w formie olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczyłam właśnie tego demota, myślałam, że padnę :D Jestem ciekawa tej maski z olejem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niecierpliwością czekam na recenzję tego oleju kokosowego. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  17. przeczytałam "maska warzywna" i 10 min zastanawiałam się co to za cudo :D bardzo ciekawa jestem oilmedica - wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę ;) Ale nazwę to ona ma.. :)

      Z olejkiem właśnie siedzę na głowię i zaraz idziemy spać. Pierwsze wrażenie pozytywne i oby tak dalej!

      Usuń
  18. ale szalejesz z tymi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta emulsja Gloria mnie bardzo zaciekawiła, a olej musztardowy....chciałabym prosić o recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem Ciekawa tego produktu z olejem kokosowym:) przypomina ten Vatika:)pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...