11 września 2012

Nowinki, haul kosmetyczny, stan włosów, odrosty.


Cześć! Jestem zabiegana... Nie lubię takiego okresu w życiu, gdzie nie mam czasu podrapać się nawet po d... Od soboty zajęta byłam szukaniem pokoju do wynajęcia w Rzeszowie. Znalazłam
Cudowne, nowoczesne, w domku. 
Dzisiaj mam chwilę luzu i korzystam z nadrabiania Waszych postów, no i swoich, by dać znać, że żyję :) 

- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

Pielęgnacji włosów nie przerwałam, jest w porządku, olejowanie, wcieranie w tej chwili olejowego ekstraktu z pokrzywy w skalp 2 razy na tydzień.
 
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

Skończyła mi się moja ulubiona odżywka Isana z babassu, byłam wczoraj w dwóch Rossmannach w Rzeszowie i co? Puste półki na miejscu tej odżywki! Innymi rodzajami tych odżywek jak na złość wypełnione półki! Koleżanka śmiała się, że blogosfera robi swoje :)

- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Otrzymałam wczoraj dwie paczuszki. 

Pierwsza z allegro z kolejnymi kosmetykami do włosów i nie tylko. Już uzbierałam chyba wszystkie produkty do włosów, które chciałam mieć, więc mam zapas chyba na całą zimę :)


KOSMETYCZKI - po 2zł żal było nie wziąć, a są śliczne!
MARION ocet z malin. 60-sekundowa maseczka do włosów 
MARION ocet z malin. kąpiel odbudowująca włosy
GLORIA maska do włosów 
SORAYA care control. maseczka drożdżowa
MARION ekskluzywne trio do dłoni
ZIAJA. próbki od sprzedawcy


Druga paczka to nagroda pocieszenia z konkursu u Sylwusi
Dziękuję Ci :)


Lakier nude przyda się zawsze, a z próbkami trafiłaś idealnie :)

- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 Wczoraj wydawało mi się, że mam większy odrost włosów po zaczesaniu włosów opaską do tyłu. 
Nie myliłam się. 
Szybko wzięłam linijkę i zmierzyłam - 5 cm! PRZY CZYM! Zaledwie 4 września było to 4 cm! Czy to zrobił ten pierwszy raz wcierki olejowego ekstraktu z pokrzywy? Czy może Oilmedica? Albo CP (calcium pantothenicum) lub pokrzywa? Cholerka...
 
- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Francuz samodzielny ponownie, ten trzyma się od soboty :)
Powoli żegnam się z taką długością paznokci. Za tydzień nie będzie po niej ani śladu, będą spiłowane jak najkrócej się da i tak do czerwca lub lipca za rok. 
Szkoła i wykonywanie masażu tego niestety wymaga w pierwszej kolejności. Nikt nie chciałby być podrapany przez masażystę ;)
(zdjęcia dzisiejsze)

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  
Kochane, jestem pod wrażeniem płynu do kąpieli dla mam Babydream. Nie wiedziałam, że on ma na początku w składzie olejek! Niczego nie spodziewając się, ostatnio nalałam sobie wody do wanny i w niej myłam włosy właśnie tym płynem, więc miał kontakt z wodą i ciałem. Po wyjściu i osuszeniu się byłam w szoku. Miękka skóra, delikatna, jedwabista. No szok... I to się trzyma cały czas! Któryś dzień z kolei. Jako szampon też rewelacja !!!
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Żeby nie było - cyknęłam właśnie moim włosom zdjęcia, co byście nie zapomniały jak one wyglądają ;)
Jak widać, są dość zadowolone




+ odrost wspomniany wyżej (5 cm)


- - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Macie ochotę na rozdanie kosmetyczne ode mnie ?

Tymczasem zapraszam na rozdanie u Czarnulki <- klik 



34 komentarze:

  1. Rozdania zawsze są mile widziane :P
    A paznokcie piękne.....aż żal że trzeba je obciąć.... ale cóż czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, że mamy ochotę na rozdanie:) włosy Ci cudownie błyszczą! A paznokci byłoby mi strasznie szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat i lampa błyskowa trochę przekłamuje. Błysku aż takiego nie ma, ale odrobinę jest :)

      Usuń
  3. Szkoda obcinać takie śliczne paznokcie.
    Odrost pokaźny, a włoski faktycznie wyglądają na zadowolone. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana http://nietypowo-wlosowo.blogspot.com/2012/09/tag-7-faktow-o-mnie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz prześliczny kształt paznokci! zazdroszcze:) ]
    zapraszam na mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoski zdecydowanie zadowolone i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciesze się, że nagroda pocieszenia się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że chcemy rozdanie :D
    I gratuluję takiego przyrostu! :) ile bym dała , żeby taki mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj szkoda takich ładnych paznokci, ale jak trzeba to trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz błyszczące włosy <3 muszę spróbwać kosmetyków marion każdy je zachwala musze je poużywać na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracujesz w Rzeszowie? Mieszkasz? Studiujesz? ;p
    Też ostatnio mam mnóstwo spraw na głowie i już mnie to powoli zaczyna denerwować. ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. policealna, miałam w tym roku zacząć studia, ale dalej sobie odpuszczam.

      Usuń
  12. Ale dużo rzeczy :) Super :)
    A włoski masz bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia :) no i oczywiście gratuluję przyrostu! chciałabym mieć taki. o mnie to smętne 1,5cm/msc z przyspieszaczami

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie blogosfera robi swoje ! :) U mnie są przepełnione półki tymi odżywkami :O
    + świetny lakier i maski gloria na które wciąż poluję :(
    Skusiłaś mnie na plyn do kąpieli :) Szkoda , że musisz spiłować pazurki bo są piękne :)
    Na Twoich włosach widzę piękny błysk ! Co do rozdania to pewnie , że mamy ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. proponuję do sprawdzenia przyrostu zaopatrzyc sie w jasna koszulke na straty i poprosic np mame zeby co miesiąc gdy masz umyte wilgotne wlosy, kiedy jeszcze sa proste (przejechac grzebieniem z szeroko rozstawionymi zebami) zaznaczyc na koszulce dokąd najdłuższe włosy sięgają. a pozniej po prostu zmierzyc linijka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, kosmetyczki słodkie :) współczuję ścinania pazurków, ja się swoimi nacieszyć nie mogę i namietnie zapuszczam :) szkoła w przyszłym tygodniu, tak? ;) u mnie jest takie zamieszanie, że głowa mała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne włosy-cudeńko!gratuluję przyrostu;a paczuszka świetna-maseczki Marion miałam i działają na włosy zdodnie z obietnicami producenta,a Gloria-musi być i już
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Omg, ja chcę Twoje paznokcie! Żal je skracać :((( Są piękne, marzę o takich *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi żal, ale dzisiaj ułamał mi się paznokieć na kciuku i wkurzyłam się i teraz mogę je ciachać :D Ale poczekam jeszcze :)

      Usuń
  19. Twoje włosy są z dnia na dzień (a w sumie z posta na post ;)) coraz piękniejsze! Paznokcie aż żal skracać,są takie ładne :<

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ odrost! zazdroszczę troszkę ;)
    z Twoich zdobyczy miałam Glorię i mam kąpiel Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe zapasy, a przyrost ! Ja tam z moimi 2 cm się chowam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne produkty! uwielbiam Marion - maski i płukankę też mam. ach nie mogę się nawąchać tak cudownie pachnie malinami! :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zagościsz u mnie i weźmiesz udział w konkursie który organiuzję
    http://ori-leszno.blogspot.com/2012/09/konkurs-dla-was-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mieszkam z Rzeszowie i również nie znalazłam tej odzywki Isany :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze, że zorganizowałaś rozdanie, bo dzięki bannerowi na jednym z blogów trafiłam do Ciebie;) Masz piękne włosy, co za wzrost, jestem w szoku!;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 centymetrow? ..:O az ciezko w to uwierzyc...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwestia paznokci jest mi bliska, bo ja z kolei siedzę w laboratorium i nie mogę sobie pozwolić na dziurawienie rękawiczek szponami ;) A co do włosów to WOW!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę upolować tej płukanki malinowej :( już tyle o niej słyszałam dobrego... glorię już mi kochana Kuzynka kupiła, bo u siebie nie mogłam spotkać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dugi post-taki na który czekałam.
    Gratuluję odrostu(ja w tamtym roku miałam pasemka i ostatnio ktoś chwycił moje włosy i patrzy,że mam końce innego koloru xD)
    Gratuluję także paznokci. Nie żal ci ich obcinać?
    Nie lubię kolorów nude...
    Wolę już lekko kremowy, jasny na paznokciach.
    Nude jest taki nudny... "ciężki".

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...