28 września 2012

Novaclear & noveodżywki ;)


HEJ! Dziś kilka drobnych informacji :)

1. Dziś do kolekcji moich odżywek dołączają dwie kolejne.
Stałam nad ich składami trochę czasu i spodobały mi się, więc kupiłam. Czerwona głównie dla mamy, choć mimo Dimethicone i Quaternium-87 - sama skuszę się i spróbuję jej.


# Schwarzkopf GLISS KUR Color protect (łatwe rozczesywanie i ochrona koloru. włosy farbowane, z pasemkami)

INCI: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Prunus Armenica Kernel Oil (olej z pestek moreli), Benzophenone-4 (FILTR UV), Quartz, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20. Phenoxyethanol, Citric Acid, Polyquaternium-37, Parfum, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate, PPG-1 Trideceth-6, Linalool, Cyclomethicone, Limonene, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal.

Na zielono i pomarańczowo zaznaczyłam, to co mi się spodobało (na zielono to, co bardziej). Olej z pestek moreli wysoko w składzie, ale za silikonami. Dużo emolientów. Reszta składu może być dyskusyjna. Bardzo ładnie pachnie! Przypomina mi jakąś słodszą perfumę.

*      *      *

# GARNIER FRUCTIS Volume Restructure (odżywka wzmacniająca. długotrwała objętość. włosy cienkie, bez objętości, osłabione)

INCI: Aqua/ Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Starch Acetate, Niacinamide (wit. B3), Saccharum Officinarum Extract/ Sugar Cane Extract (wyciąg z trzciny cukrowej), Hydroxyethylcellulose, Chlorhexidine Digluconate, Samellia Sinensis Extract/Camellia Sinensis Leaf Extract (wyciąg z herbaty), Benzyl Alcohol, Linalool, Panax Ginseng Extract/Panax Ginseng Root Extract (ekstrakt z korzenia żeń-szenia), Propylene Glycol, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Pyrus Malus Extract/Apple Fruit Extract (esktrakt z owoców jabłka), Pyridoxine HCI, Geraniol, Cetyl Esters, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Citrus Medica Limonum Peel Extract/Lemon Peel Extract, Parfum/ Fragrance (FIL C33096/1)
 
 Na zielono i pomarańczowo zaznaczyłam, to co mi się spodobało (na zielono to, co bardziej). Witamina B3 i wyciąg z trzciny cukrowej wysoko. Później wyciąg z herbaty (zielonej), esktrakt z korzenia żeń-szenia. Emolienty. W składzie substancja myjąca (Behentrimonium Chloride), więc spróbuję myć nią włosy. W objętość co prawda nie wierzę. Ale skład w porządku, a do tego zapachy Fructisów bardzo mi odpowiadają. Działanie jej siostry - Nutri gładki - lubiłam.

Zobaczymy, jak się spiszą :)



2. Ostatnio dostałam wygraną w teście konsumenckim novaclear ACNE w postaci kremu do twarzy ACNE CREAM. Z racji tego, że wyszły nieporozumienia z krótkimi datami ważności kosmetyków, firma postanowiła wysłać dodatkowy produkt już z długą datą ważności. Tym razem otrzymałam preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych ACNE SPOT TREATMENT(przyznam, że liczyłam na niego).

Po dwóch tygodniach używania produktów, wystawiam im ocenę. Krem stosuję już od 22 września. Preparat zaś zacznę od dziś.


i dzisiejszy ogonek :)

Odrosty mają już po 6-7 cm, a nawet ich nie widać ;)



 BUZIAKI !

28 komentarzy:

  1. ja polowałam na tą wygładzającą z garniera ale odpuściłam już sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego fructisa, całkiem przyjemny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze szkoda, że ganier ma benzyl alkohol bo już się chciałam skusić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta garniera faktycznie ma ciekawy skład, ale kiedyś dawno coś z serii fructisa bardzo mi nie podpasowalo i do tej pory nie mogę przełamać tej niechęci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z gliss-kur'a miałam b. dobrze się spisywała, ciekawi mnie Garnier chodź moje włosy jakos za nim nie przepadaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba rozejrzę się za Garnierem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnier mnie w 100% nie zadowolił ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow 6-7 cm ? ! Gratuluję :)
    Jestem ciekawa jak sie sprawdzi odżywka z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze jakieś 2 tygodnie temu było to 5 cm w najkrótszym odroście :) Pokrzywa i CP dają radę :)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podobają twoje whisky włosy:) Jestem ciekawa recenzji tych odżywek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny,gęsty kucyk i ten kolorek -patrycja napiszę jedno-zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę widzisz tu gęstość? Proszę bez żartów :)

      Usuń
  11. Gratuluję odrostów! :D W ogóle ich nie widać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej:) Czytałam pod którąś notką,że jesteś z Rzeszowa :) wiesz gdzie można kupić siemię lniane w Rzeszowie :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu tylko się uczę :D Popatrz w normalnych supermarketach, jak i sklepach osiedlowych. Ja swój kupiłam w carrefourze, ale wiem, że są też w tesco. W kauflandzie, l'eclerku będą też na pewno ;)

      Usuń
  13. a w tesco na jakim dziale ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie, może na mlecznym, tam gdzie ja znalazłam w carrefourze.

      Usuń
    2. Ja znalazłam w dziale z bakaliami. Między rodzynkami a wiórkami kokosowymi:) W każdym "spożywczaku" można zapytać, albo w zwykłej zielarni.

      Usuń
  14. nigdy nie miałam tych odżywek, muszę uzupełnić moje zapasy bo już mi się kończą

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię odżywki Gliss Kur. Składy mają całkiem całkiem, a moje włosy potrzebują silikonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. te z gliss kura mnie nie zachwycaja;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukam właśnie tej nutri-gładki, ale słuch po niej zaginął, może spróbuję tej co ty kupiłaś, tym bardziej, że ją w sklepie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zostałam wytypowana jako osoba to testowania kosmetyków novaclear, ale do mnei jeszcze nic nie doszło :/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny kucyczek :) podoba mi się :) a co do odżywek - nigdy ich nie miałam, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow śliczne włosy :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...