18 września 2012

ZŁA wiadomość. Isana z babassu wycofana


Pisałam do działu obsługi klienta Rossmanna w sprawie odżywki Isana z Babassu. 

źródło: wizaz.pl

I oto, co dostałam w odpowiedzi:

Szanowna Pani,

Uprzejmie informuję, że odżywka do włosów Isana z olejkiem Babassu
została wycofana oferty i nie będzie już dostępna w naszych sklepach.

Pozdrawiam serdecznie

Aleksandra O.
Sekcja Obsługi Klienta
 
Ja jestem bardzo, ale to bardzo zawiedziona :( Tym bardziej, że miałam tylko jedno opakowanie, a zdążyłam ją bardzo polubić w tak krótkim czasie.
Zwróćcie uwagę, że Rossmann nawet nie dał 'ceny na do widzenia' przed wycofaniem, jak to zwykle robi. 

Oj, niefajny wtorek, niefajny.

Ja w sumie wczoraj w Rossmannie widziałam nowe produkty z Isany nad półką z tymi odżywkami. Były to PŁUKANKI DO WŁOSÓW. Chyba nikt jeszcze o nich nie pisał.. Może z babassu wycofana została na rzecz tych ?

A więc teraz będzie okres próbowania jej sióstr i szukania jej zamiennika. Na pierwszy rzut pójdzie u mnie chyba czerwona Isana z filtrem UV :) 


81 komentarzy:

  1. uo, dziwne. ale nie wiem, wszyscy rozpaczają nad wycofywanymi produktami a mi to taki wszystko jedno.. jeszcze nic mnie nie zachwyciło na tyle.. chyba mam zbyt wymagające włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo za mało produktów użyłaś :)

      Usuń
    2. chyba nie ;) dużo się ich przewinęło ;)) ale szukam dalej :)

      Usuń
  2. Mi ta odżywka akurat kompletnie nie podeszła, także mała strata dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz jestem w stanie zazdrościć osobom, którym ta odżywka nie podeszła!

      Usuń
    2. uf, ja też się cieszę, że tej nie lubię - wolę różową-różaną :) współczuję, bo szukanie zamiennika to jednak nieprzyjemna rzecz.
      a Rossmann sobie żarty stroi...

      Usuń
  3. o! Czyli mamy potwierdzenie tego co pisała Kinga na moim blogu, a szkoda. Isana babassu towarzyszy mi od samego początku bardziej naturalnej pielęgnacji więc tym bardziej szkoda... no cóż... pozostaje przetestować inne wersje odżywek Isana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie, póki reszty nie wycofają ;)

      Usuń
  4. Czyli jednak to prawda. Co ich tak nagle wzięło z tym wycofywaniem dobrych produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! A ja własnie nie zdążyłam jej kupić, bo kupiłam zupełnie inną chociaż też z Isany. Chciałam ją spróbować. No nie.. A powiedzieli chociaż DLACZEGO ją wycofują? Przecież miała swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może te wszystkie 'reklamy' ich produktów i pozytywne opinie na blogach od dziewczyn, działają w drugą stronę? Że muszą je wycofywać, zamiast się cieszyć z popytu?

      Usuń
  6. cholera a chciałam ją kupić.. wrrr... może jakaś petycja.? zbiór podpisów.? wyślemy do rossmana ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy akcji z Alterrą nie przyniosło to dużych skutków.

      Usuń
  7. No żartujesz chyba!!!!!!!!! Najlepsze odżywki wycofują........ Dlaczego?!
    Napisali chociaż jaki powód tego był?
    Lecę dziś do Rossmanna może jeszcze uda mi się ją gdzieś dorwać i zrobić zapas.... Strasznie zła wiadomość.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisali, ale dopytałam w kolejnym e-mail'u. Czekam na odpowiedź.

      Usuń
  8. dziwny ten Rossmann. Jak cos dobre to wycofują..to samo podobno z olejkami Alterry..

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju co oni tak wycofują wszystko co najlepsze.. najpierw alterra teraz isana. co prawda nie sprawdziła się u mnie (stosuję ją do pierwszego O w OMO) ale wieeele dziewczyn ją uwielbia.. może jakaś petycja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zużyłam jedno opakowanie (właściwie mam jeszcze ilość na jedno użycie), ale oni poszaleli :( Najlepsze produkty wycofują...

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, dla mnie to szok. Szkoda dobrej (dla mnie, wiem, że wielu osobom nie pasowała) i taniej odżywki :( Ale cóż, ja i tak rzadko zaglądam do Rossmanna, jak już gdzieś indziej pisałam- wolę Naturę (do niej jeżdżę specjalnie przez pół miasta) albo drogerie Blue, zależy co gdzie jest taniej. Zawsze, jak szukam w Rossmannie czegoś konkretnego, to albo tego nie ma albo jest droższe, niż w innych sklepach...

    Ale dziękuję za info, zobaczę, czy jeszcze gdzieś uda mi się dorwać tą odżywkę, moja siostra za nią przepada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka masakra. ;O ciekawa jestem który duży koncern kosmetyków do włosów nadających się do mycia podłogi pociąga za sznurki. ;( Anmeke

    OdpowiedzUsuń
  13. mi akurat ta odżywka kompletnie nie pasowała, strasznie mi obciążała włosy, znacznie szybciej się włosy po niej przetłuszczały

    OdpowiedzUsuń
  14. nie rozumiem, czemu rossman tak szaleje ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Co oni mają z tym wycofywaniem produktów?! Nudzi im się czy co? :/ Najpierw olejki, teraz odżywka... Jak można wycofywać produkty na które jest taki popyt... Ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda :( Nie jest to genialna odżywka, ale bardzo dobra na pewno - ja jakoś sobie bez niej poradzę, ale wiem, że dla wielu Włosomaniaczek był to absolutny must have... Szaleją w tym Rossmannie, wycofując własne, kupowane produkty...

    OdpowiedzUsuń
  17. oni są jacyś nienormalni ;/ coraz mniej podoba mi się Rossman i urządzanie sobie wycieczek po całym mieście, żeby w którymś znaleźć kosmetyk, który chcę kupić ;/ ale spoko, nie muszę się wysilać, bo tych kosmetyków przecież nie ma i nie będzie już wcale...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem ile butelek zużyłam, bardzo dobrze się u mnie sprawdzała :( Trzeba szukać zapasów i zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  19. A dla mnie to najlepsza odżywka jaką miałam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie też najlepsza...
    Już jej nie było w Rossmannach, trzy wczoraj obeszłąm...

    OdpowiedzUsuń
  21. zróbmy kolejną petycję, może uda się ją odzyskać!

    OdpowiedzUsuń
  22. najpierw Alterra, teraz Isana babassu... :( co jeszcze, moze babydream wycofią?

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywka była beznadziejna, ale współczuję osobom, którym pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam jedno opakowanie, które właśnie denkuję :( oj nie lubię tego! oj jak bardzo nie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. no a nawet sobie nie potestowałam. A szkoda. Spokojnie, mamy jeszcze tyle fantastycznych kosmetyków do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej no, akurat ta odżywka? :/ uwielbiam jej zapach!

    OdpowiedzUsuń
  27. No co oni robią!] Czemu wycofują najlepsze kosmetyki? SZlag mnie trafi no! Właśnie mi sie ta isana skończyło:/
    Czyżby chodzili po blogach i chcieli wycofać na złość wszystkie najlepsze kosmetyki włosomaniaczek?
    A może chcą abyśmy za każdym razem robiły aferę i podpisywały petycje?
    No niech to!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupilam jedno opakowanie i jeszcze mam cale- nie mialam okazji sprobowac. W sumie mnie bez roznicy, w Anglii i tak nie bylo dostepne, ale szkoda :( wiem, ze duzo dziewczyn bardzo ja sobie ceni!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupilam jedno opakowanie i jeszcze mam cale- nie mialam okazji sprobowac. W sumie mnie bez roznicy, w Anglii i tak nie bylo dostepne, ale szkoda :( wiem, ze duzo dziewczyn bardzo ja sobie ceni!

    OdpowiedzUsuń
  30. a niech ich piorun strzeli, moze się opamiętają, ech. ;) Uwielbiam tę odzywkę, idę dzisiaj po zapas (jesli będzie).

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez sensu działają - i to jak cichaczem! Wcześniej zapowiadali wycofanie Alterry i zbombardowani zostali mailami i petycjami , a teraz cichuteńko Isanka znikała aż znikła całkowicie. Mam jedno opakowanie w trakcie używania , regularnie jej nie stosowałam, wiec jeszcze nie pokazała swojej mocy, ale po pierwszych użyciach określiłabym ją jako przyjemną ;) I znowu trzeba będzie szukać nowych wizażowych hitów :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejna odpowiedź na e-mail, dużo nie tłumaczy:

    "Witam,

    Uprzejmie informuję, że wycofanie tego produkty z oferty wynika z decyzji
    handlowej.

    (...)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to oczywiste, że zapłacił im jakiś inny wielki koncern konkurencyjnych kosmetyków. W końcu ich działalność opiera się głównie na sprzedaży innych kosmetyków, które nie sprzedają się przez to, że każdy wybiera tańszy lepszy i produkt.

      Usuń
  33. złe wieści :/ na szczęście mam jedną w zapasie no ale co to jest??? Może jeszcze gdzieś w rossie będą dziś jak znajdę to się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. rosmann mnie zawodzi po raz kolejny. nie wierzę, że akurat ta isana sprzedawała się kiepsko. Żałuję, że nie zrobiłam zapasów:(

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja jakoś nie przepadam za kosmetykami tej firmy... (;

    OdpowiedzUsuń
  36. kolejny doskonały pomysł Rossmanna! współczuję im szczerze tak głupich pomysłów, naprawdę! Ta odżywka jest przecież rewelacyjna, jest moim nr 1 :(

    OdpowiedzUsuń
  37. wiecie co ja nie rozumiem dlaczego oni co chwila wycofują te produkty, które są hitami bloggerek i są non stop kupowane. Nich mi to ktoś wytłumaczy bo nie ogarniam.... chociaz dla mnie ta odzywka jakims idealem nie byla ale za to byla w sam raz do OMO, albo po prostu, kiedy chcialam bez problemu rozczesac wlosy... Brak slow

    OdpowiedzUsuń
  38. Och, tylko nie to! Ta odżywka to był mój jedyny ratunek podczas rozczesywania :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam, ze wstawili jakąś linię profesjonalną teraz za 10 zł, chyba, że była wcześniej i nie zauważyłam ;p
    Poleciałam wykupić i wzięłam tylko 2 ostatnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. szkoda,że nie miałam jej okazji przetestowac;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cholera, moja ulubiona odżywka...;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Po jednym opakowaniu jeszcze nie jestem w stanie stwierdzić czy dla moich włosów jest hitem, dlatego planowałam zakup kolejnej, a tu taka niespodzianka !

    OdpowiedzUsuń
  43. Buu,co za barany ;( Wycofali moją ukochaną Alterrę morelową,teraz wzięli się za Isanę...porażka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cooooooooooooo, jak to!! To moja ulubiona odżywka! Chyba się zaraz rozpłaczę! O_o I co ja teraz zrobię?! Żadna odżywka mi nie pasuje oprócz tej!

    OdpowiedzUsuń
  45. Płukanki ? :O Tego nie zauważylam.. ale i tak żałuję , że nie zdążyłam przetestować slawnej isany :(

    OdpowiedzUsuń
  46. nigdy jej nie miałam no i już nie będę mieć

    OdpowiedzUsuń
  47. no to super... mam zapas jednego niepełnego opakowania :( trzeba będzie spróbować tych płukanek, może zrekompensują braki babassu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A szkoda, całkiem ją polubiłam. :<

    OdpowiedzUsuń
  49. Płukankę do włosów blond z Isany mam już od czerwca, nie robi żadnych rewelacji.. A w dodatku jest to krem/odżywka nazwana tylko płukanką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. a jednak :/ co do Biosilka to spróbuj koniecznie :) biorąc pod uwagę, że jeszcze jest w promocyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiedzi
    1. Chyba nie zrobisz bo już jej nie ma ;(

      Usuń
  52. oj szkoda, bo nie zdażyłam jej wypróbować nawet ;/

    OdpowiedzUsuń
  53. Żartujesz??? :O A ja chodzę i szukam i szukam... Masakra ;/

    Ja nie rozumiem dlaczego oni zawsze wycofują coś co się dobrze sprzedaje.. to co jest polecane na YouTube i na blogach...

    OdpowiedzUsuń
  54. jej;( dobrze że o tym napisałaś bo bym nie wiedziała ;( kurcze szkoda .. mam jeszcze ją na kilka razy ale już same ostatki ;(

    OdpowiedzUsuń
  55. ja tylko wypróbowałam różaną... Dużo lepsza była ta za babassu czy nie było widać różnicy??

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy ja akurat chciałam ją wypróbować! Q.Q

    OdpowiedzUsuń
  57. na 100% wycofuja ja bo kradnie klientow drozszym kosmetykom reklamowanym w TV... niestety w naszym kraju musimy kupowac to co "oni" sobie zycza albo sprowadzac sobie dobre kosmetyki z innych panstw:(

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie zdązyłąm wypróbowac :<

    OdpowiedzUsuń
  59. o kurcze kupiłam dopiero pierwsze opakowanie dobrze służy moim włosom i co teraz ją wycofują-Rossmann schodzi na psy

    OdpowiedzUsuń
  60. Na mnie na szczęście czerwona i pomarańczowa (nie pamiętam dokładnie ich nazw) działa bardzo podobnie jak z babassu. Jednak też będę za nią tęsknić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...