13 września 2012

koktajl bananowo-kawowo-waniliowo-straciatella


Dziś post niekosmetyczny, ale śniadaniowo-koktajlowy :) 
Piszę do Was właśnie z kuflem koktajlu bananowo-kawowo-waniliowo-straciatella!


Parę razy widziałam na blogach koktajl bananowy, ale dla mnie z samych bananów byłby za nudny, lubię udziwniać sobie życie, więc dodałam też inne składniki:

- kawa mrożona espresso Amorres z Biedronki - jeśli jej jeszcze nie próbowałyście, to naprawdę polecam po nią sięgnąć przy najbliższych odwiedzinach Biedronki.
- serek waniliowy z dodatkiem pokruszonej laski wanilii Tutti
- serek straciatella Tutti


Banany (najlepiej schłodzone) pokroić, dodać mleka, zmiksować blenderem, albo czymś, co macie pod ręką. Po kolei dodawać w/w składniki lub inne.

Smak, jaki wyszedł, to najbardziej bananowy, później czuć kawę. Serki załagodziły smak i zagęściły koktajl. 
Przy okazji mogę sobie pogryźć kawałeczki czekolady dzięki serkowi straciatella.

Miłego dnia! :)

- - - - - - - - - 

PSS! Kochane, jestem lekko zaniepokojona, bo w Rossmannach, w których byłam za odżywką Isana z babassu, nie ma jej! Puste półki, a w jednym nawet nie było jej opisu z ceną na blacie. Chyba nam jej nie wycofali? Nic mi się nie obiło o uszy. :(

38 komentarzy:

  1. Wiesz co jak mogłaś narobić mi takiego smaka:P
    Ja zaraz do pracy muszę się zbierać, a tu takie pyszności... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jakie pysznośći! Jęzor mam aż do podłogi :D
    Co do Isany już na kilku blogach przeczytałam, że dziewczyny jej nie znalazły... Ale nic nie słyszałam, zeby miało jej na dobre zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, tylko musiałabym zamienić banany na inne owoce - mam potworną alergię.
    Co do Isany widziałam ją w zeszłym tygodniu w Rossmannie, więc nie wiem. Czyżby Rossmann miał w planie unicestwić włosomanię? Najpierw Alterra, teraz Isany brakuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w Rossmanie jest dużo isany i nawet ostatnio dokładali przy mnie na półki więc może to chwilowy zastój w dostawie? Też bym się skusiła na taki koktajl, gdyby nie fakt, że jestem chora i dzisiaj wybieram herbatę malinową z miodem.

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, a u mnie jest ISANA, mam nadzieję, że nie wycofają..

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze tej isany ostatnio tez nie widziałam;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często robiłam ten przepis ale w trochę innej wersji: banan, mleko, serek waniliowy, cynamon. Tej wersji na pewno tez spróbuję ale bez kawy bo przy moim refluksie to miałabym potem piekło..
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, jak ja widzę straciatella, to od razu ślinianki zaczynają mocniej pracować! Narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj uwielbiam te kawy z Biedronki! a w takim połączeniu muszą być jeszcze lepsze :)
    nie wiem co z tymi odżywkami, bo w sumie Isana z babassu nie jest moją faworytką. u mnie za to nigdy nie ma olejku pod prysznic Isana i płynu do kąpieli Babydream fur Mama :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba sobie kiedyś zrobię taki koktajl. Siejesz postrach mówiąc o braku tej odżywki u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. o mniam, mniam ! :) ale pyszności :)

    a o Isanie nic nie było mowy, może po prostu ten jeden Rossmann nie ma jej na stanie chwilowo?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm z dodatkiem serka waniliowego który osobiscie uwielbiam :) Muszę sobie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze przepysznie to razem wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie desery;) Czytałam już na innych blogach, że Isany brakuje;(

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda super ! :) aż sprawdzę jutro w moim Rossmannie czy jest..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pyszności :)
    Mniam <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wymyśliłaś naprawdę ciekawą mieszankę :) Kupię tą kawę mrożoną, gdy tylko będę w Biedronce; >

    OdpowiedzUsuń
  18. grr nie lubię Cię ;D
    siedzę głodna, a już późna pora, więc nici z tego
    a narobiłaś mi smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pysznie wygląda :D Nie martw się,u mnie w Rossie też zawsze mało Isany,a czasem nie ma jej wcale bo dużo osób kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Smaka mi narobiłaś przed nocą ^^' Bardzo apetycznie ten koktajl wygląda :) i pewnie tak dobrze smakuje, szczególnie, że uwielbiam banany.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kawka wygląda super! Odżywki na pewno nie wycofali :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Apetycznie wygląda :D tylko bez kawy, bo jej nie cierpię :)) Uwielbiam koktajle bananowe, aż chyba sobie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie pyszności.
    Zapraszam Cię także do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie w mieście nigdzie nie mogę znaleźć olejku Isana :/ nie wiem dlaczego, beznadzieja, 3 rossmanny a Isany brak

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno się skuszę:)
    a co do Isany,to w zeszłym tygodniu ją u siebie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No kochana potrafisz przygotować pyszności-pozdroowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie w Rossmann dużo Isany ale tu jest słaby ruch w kosmetykach
    wspaniały przysmak , trochę kaloryczny ale warto

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam koktajle ♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Po Joannie miałam wysuszone włosy oraz kolor czasami robił się od niego szarawy jeśli potrzymałam za długo pianę na włosach :/ A ten biosilk jest dla mnie idealny :) Jest on często stosowany w salonach kosmetycznych i daje efekt sypkich włosów :) Poza tym znika po nim żółty odcień na włosach i ochładza kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jutro biore sie za robienie koktajlu zdjecie jest tak zachecajace ze sie inaczej nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale smakołyki :) wygląda pysznie :) nie, nie wycofali Isany przynajmniej nic o tym nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od razu zgłodniałam wygląda pysznie :) zapraszam do mnie
    http://sylwwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. uhh, ale taki koktajl jest strasznie niezdrowy! :O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...